PDA

View Full Version : even voorstellen toch..



Dutch66
4 mei 2009, 12:44
Hi Dudes,

vaak op jullie site gekeken, bijvoorbeeld als referentie voor gear, maar ook zeker zinvolle discussies gevolgd, en hier en daar een tip opgedaan.

Omdat ik momenteel wat meer tijd heb lijkt het me leuk om nu ook eens wat meer te participeren en dan hoort even voorstellen er wel bij dacht ik zo..

Ik ben 42 jaar, sinds m'n 15e bezig met "heavy" bandjes en wereldberoemd in Amsterdam zeg maar..

Om ook in de studio wat beter uit de voeten te kunnen heb ik begin jaren 90 SAE voltooid en vervolgens mijn homestudiootje ingericht.

Sinds een paar jaar richt ik me wat meer op het repareren/restaureren van oude (buizen) versterkers, hoewel ik een vintage ss ampje ook wel lust..

Zoals bij vele van jullie wissel ik vaker van gear dan van ondergoed maar onderstaand even een overzicht van het belangrijkste ;

Gitaren ;

Gibson LP standard (1981 - en zelf helemaal afgeragt)
Fender Stratocaster (1978 - en zelf helemaal goed onderhouden..)
Burns Red Special (2001 - ik moest en zou er een hebben voor bij de AC30)

De nodige Tokai, Fernadez en Ibanez clonen, waarvan sommige echt heel goed zijn, waaronder mijn Burny Gold Top met P90's

Rack & Cabinets

Marshall 9200
Mesa Boogie Studio Pre-Amp
Re-Tubed AX84 Pre-amp
Alesis MEQ230
DBX Comp/Limit/Gate =
2 x Marshall JCM 800 1960 4 x 12 inch cabinets

FX

ik gebruik eigenlijk weinig FX (meer) als ik wat nodig heb haal ik dit meestal uit de BOSS GT6 of ZOOM 9150, wel heb ik voor de input eigenlijk altijd een boostertje staan momenteel Seymour Duncan.

Tot zover een kleine introductie van mijzelf, ik hoop een waardevolle bijdrage aan het forum te kunnen leveren.

Dutch

macwilliams
4 mei 2009, 22:50
Welkom hier.