PDA

View Full Version : Halveren...de grote uitverkoop



zoon van Piet
3 mei 2009, 16:38
Verzamelaars, mensen die snel jaloers zijn en lui met een zwakke gezondheid kunnen dit topic beter niet lezen. beslist op eigen risico!!

effecten in de woonkamer, slaapkamer, zolder, rommelkamer, kasten en zelfs in de keuken!
Ik heb er teveel, dat weet ik.. en dat terwijl ik nooit de bedoeling had een verzamelaar te worden! Toen ik pedalen begon te verzamelen, werd ik voor gek versleten door alle weldenkende gitaristen - die toen net spaarden voor een DEP-5, GP-16 of een RP-1 ( die laatste heb ik ook, trouwens..).

Afijn.. al tijden zit mn pedalenberg me dwars. En als ik ooit iets wil aansluiten, komt het met veel gekraak tot leven - of niet. Dingen ligen te lang stil en dat is niet goed voor ze.. bovendien heb ik last van een ernstige geldspierblessuere - er schijnt een of andere crisis aan de gang te zijn- en toch mijn oog op een dure aankoop ( 12-snarige Guild) gericht..

Ik heb besloten mijn zooi te halveren. Dus spijker ik een bordje uitverkoop op de deur en sla ik een krat bier en een groot pak senseopads in, in afwachting van de horde gitaristen die huize ZvP zullen gaan bezoeken.

Maar grote vraag is natuurlijk: wat gaat weg en wat blijft?
Boss gaat! behalve de echte klassiekers ( de CE-2) en de bossjes die mijn persoonlijke voorkeur hebben ( DC-2 en DD-3). De japanse modale meuk vetrekt ook, met die Corons, Aria's, vestaxen en Rozz kan ik wellicht anderen blij maken.. bij mij liggen ze zelden aan de kabel.. ( behalve de rooie Coron dynacompcloon, die blijft!!). Maar vallen de 'zwarte' reeksen van Pearl en Yamaha ook onder modale meuk?
maar wat te doen met een stuk of 15 wah's? okee, een paar Colorsounds mogen weg, ik heb er teveel. maar wat about de rest of 'em?
Wat is de moeite waard bij MXR en EH? Mn mooie muffs blijven!!!! verder weet ik het niet. Moet ik de ibanez 9-serie uitdunnen? ik heb teveel tubescreamers, maar kan ik er wel een missen?

Kortom:
Wat raden jullie me aan?

Ferraririk
3 mei 2009, 16:43
Verkoop mij een goeie wah voor een hele goede prijs en dan ben je al 1 pedaal kwijt, misschien kijk ik dan nog wel rond voor wat anders ook :D

Thoon_Loque
3 mei 2009, 16:44
Nou voor een kratje bier wil ik die ts-9, die je op de internationale tubescreamer dag liet brullen, wel overnemen ;)

maar goed zonder gekheid, denk je niet dat je over een jaar of twee een ongelooflijke spijt krijgt dat je het spul van de hand hebt gedaan????

Joey Handsome
3 mei 2009, 16:45
Ik raad je aan het één en ander van EHX aan mij te verkopen.
Verder zou ik gewoon hetgeen waar je nooit op speelt en weinig mee hebt verkopen en de rest houden. Zo simpel is dat.

Pepe
3 mei 2009, 16:49
Ik heb mijn greenie 808 sinds 1980 dus 1 exemplaar lijkt me voldoende.

Ik zelf ga niet voor veel maar voor goed (wat niet altijd per definitie hetzelfde hoeft te zijn) dus mijn greenie, een zendrive en de oude Chandler Butler zijn afdoende voor elke gelegenheid (en aan rare tijdsmanipulaties doe ik sowieso niet) maar als je nog ergens een fuzz als een Tommy Bolin of Analogman gaat weggooien....

Maar ik ben voor kwa zen: Ballast overboord teneinde te kunnen stijgen!

zoon van Piet
3 mei 2009, 17:00
Nou voor een kratje bier wil ik die ts-9, die je op de internationale tubescreamer dag liet brullen, wel overnemen ;)

maar goed zonder gekheid, denk je niet dat je over een jaar of twee een ongelooflijke spijt krijgt dat je het spul van de hand hebt gedaan????

Die Ts-9 is mijn originele, in 82 gekochte, TS en gaat nooit weg. Die hoort ook niet bij de berg, maar zit in mn pedalenbak..

En ja: ik ga spijt krijgen - de hele weg naar de bank!




Tommy Bolin...
Maar ik ben voor kwa zen: Ballast overboord teneinde te kunnen stijgen!


Bolin was super! Maar áls ik een Astrofuzz had, hield ik m!

ballast overboord is inderdaad wat erachter zit... het is teveel en ik doe er te weinig mee...

sjazohn
3 mei 2009, 17:06
Als het weg MOET,
dan ben ik wel geďnteresseerd in een paar EH effecten (holy grail, small stone phaser, pulsar), en een goede Wah kan ik ook nog wel gebruiken (dunlop of vox).

verder zou ik zeggen, neem naast het kratje bier ook een paar flesjes met speciaal belgisch bier:soinnocent:

Jason

JeroenSchaaf
3 mei 2009, 17:11
Misschien kun je een lijst maken met wat je weg wilt doen, en dat we stemmen op de gene die wij zouden houden.

Tis een ideetje? ;)

Ferraririk
3 mei 2009, 17:12
sja, niet mijn pedalen * Ahum * Piet zijn Zoon's pedalen stelen

zoon van Piet
3 mei 2009, 17:21
Als het weg MOET,
dan ben ik wel geďnteresseerd in een paar EH effecten (holy grail, small stone phaser, pulsar), en een goede Wah kan ik ook nog wel gebruiken (dunlop of vox).


Jason


Effe voor de goede orde: ik ben een ouwe lul en verkoop uitsluitend oud spul!
In mijn huis geen Holy Grail of Dunlop-spul ( hoewel, ik heb een rooie fuzzface). ik heb alleen EH zonder ledjes!!!!
Ook de wah's zijn allemaal oud: Vox, JEN, Maestro, Colorsound, Companion, Schaller, Ibanez etc.. van dat spul met fasels en stack 'o' dimes, TDK's en filmcans...

Ferraririk
3 mei 2009, 17:24
en das dus chill, ik wil die wah van je van vox :D

Joey Handsome
3 mei 2009, 17:32
Heb je niet toevallig een Superfuzz liggen? Die zou ik graag nog willen hebben.

zoon van Piet
3 mei 2009, 17:34
de daadwerkelijke verkoop moeten we wel buiten dit topic houden.. volgens mij is het anders spam..

ik heb mn eerste advertenties geplaatst, we zullen zien..
@Joene: ik heb geen lijst, ook nooit een mooie overzichtelijke kast of zo gehad. en er zijn altijd pedalen weg - waarvan ik hoop dat de eerlijke leners ze ook weer terug gaan bezorgen.
Ik heb geen overzicht wat ik heb, weet niet eens hoeeel het er zijn!
( maar ongeveer 100-120)

Dirk_Hendrik
3 mei 2009, 17:41
Als het weg MOET,
dan ben ik wel geďnteresseerd in een paar EH effecten (holy grail, small stone phaser, pulsar), en een goede Wah kan ik ook nog wel gebruiken (dunlop of vox).


... Nou meen ik toch ZvP een beetje te kennen....

Dat hij in zijn oneindige verstandsverbijstering gaat uitdunnen betekent volgens mij niet dat die verstandsverbijstering ook betekent dat hij ineens vrijmarkt prijsjes gaat rekenen. Ik hoop eigenlijk van niet daar ik ZvP goede verkoopprijzen gun. Ik geloof ook niet dat ZvP ergens melding maakt in de categorie "mag weg voor elke prijs".

Daarom is er voor de bovenstaande quote een hele goede site waar je dit soort spul ook kunt vinden. Er komt genoeg voorbij en Wah's al helemaal in grote getalen.

www.marktplaats.nl (http://www.marktplaats.nl)

Is de plek om naar toe te hobbelen. Daar komen ook EH Holy Grails voorbij. De gedachte dat ZvP een EH Holy Grail zou hebben is belachelijk. Dat ZvP Non-EH holy grails heeft is me al eens pijnlijk duidelijk geworden.

Dirk_Hendrik
3 mei 2009, 17:45
Ah! Gevonden!
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=effapp&md=details&id=107537
























































:D

Sinner
3 mei 2009, 17:52
Kortom:
Wat raden jullie me aan?


Ik raad je aan de DC-2 van Boss ook weg te doen en dan weet ik wel iemand die pedalboardruimte wil opofferen om 'm een goed thuis te geven :sssh:

zoon van Piet
3 mei 2009, 18:10
ik hou er alvast een nieuwe sig aan over, met dank aan D_H!

@D_H: ja, misschien is het verstandsverbijstering, ik krijg er natuurlijk spijt van.. maar toen ik laatst die TS-test deed, bleken vier ts-en kapot, remember?
en laatst kwam woody van woody&Paul voor een Colorsound wah: drie achter mekaar die het niet deden..

het moet in goede, zorgzame handen komen..

Dirk_Hendrik
3 mei 2009, 18:31
ik hou er alvast een nieuwe sig aan over, met dank aan D_H!


Kut.

Weer Westmalle op m'n scherm en uit m'n neus :D

sjazohn
3 mei 2009, 18:32
jammer dat D_H mij niet helemaal begrijpt.

voor alle duidelijkheid, ik ben niet iemand die het allemaal gratis wil hebben ofzo. dacht dat ik het wel op een beetje grappige manier kon schrijven:roll:...

Wat ik wil zeggen, ik zie graag de advertenties...
ben benieuwd of ik mijn gear een beetje kan uitbreiden :crazyhappy:

Mitch
3 mei 2009, 19:44
Ja eeeeh.....hoe lief ik iedereen ook vind, dit topic moet natuurlijk niet aan de verkeerde kant van de spamregels komen. Is het nou de bedoeling dat je advies krijgt of moet iedereen je PB'en met wat voor leuks je te koop hebt?
Beetje duidelijkheid graag!

Ferraririk
3 mei 2009, 19:53
Hij moet advies krijgen van wat wel weg, wat niet

Mitch
3 mei 2009, 20:07
Ik had het misschien tegen zoon van piet zelf, beste rik :soinnocent:

zoon van Piet
3 mei 2009, 20:11
Ja eeeeh.....hoe lief ik iedereen ook vind, dit topic moet natuurlijk niet aan de verkeerde kant van de spamregels komen. Is het nou de bedoeling dat je advies krijgt of moet iedereen je PB'en met wat voor leuks je te koop hebt?
Beetje duidelijkheid graag!


Precies. Ik wil hier geen verkoopstand inrichten. Er staan ads van me op gitaarmarkt - stuk of zes. Daar kan de verkoop plaatsvinden.
Ik zit er meer mee wát ik weg moet doen en weg kán doen. want ja, het is moeilijk kiezen en ik heb maar een half idee van wat er populair is (behalve ibanez 9 series..) Bovendien kan ik sommige van die dingen wel hier op marktplaats zetten, maar is er geen markt voor in .nl.. echte holy grails als mn oranje supa tone bender of mn jennings en eurotec pedalen zijn hier gewoon niet te verkopen.

Ik wil eigenlijk gewoon inzicht krijgen in wat dé hebbedingen zijn - en die dan zelf houden! ;)

Mitch
3 mei 2009, 20:20
Nou, kom maar op met die lijst dan!

zoon van Piet
3 mei 2009, 20:26
ik heb geen lijst meer, sinds de Grote PC-Crash van 2008!!
maar wel kwijlplaatjes:

http://img92.imageshack.us/img92/5420/afbeelding217sf9.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/9936/fuzzfeestjemv7.jpg
( nee, de triangle BM gaat niet weg, over mn lijk! alles wat ze over dat ding zeggen is waar!! )

zelfs mn vintage stemapparaten zijn te koop, mocht iemand zo gek zijn er belangstelling voor te hebben:
http://img451.imageshack.us/img451/4425/img0031xd2.jpg

Pepe
3 mei 2009, 20:40
Ik wil eigenlijk gewoon inzicht krijgen in wat dé hebbedingen zijn - en die dan zelf houden! ;)

Op die fiets. Absoluut GEEN hebbedingen zijn miniboogee's, Sam Ash fuzz, colorsound tonebender, tokai overdrive, Roland Beebaa, Klon centauer en een Ic tube wizzard. Totaal niet.

Oh, foto. Zie ik daar ook een shaller fuzz?

En ohja 2, Roland space echo of nog beter Guyatone spacedinges, saai en derhalve...

MichaelSS
3 mei 2009, 20:43
Boss FV500 sowieso verkopen. En mocht je nog een Reverb van Boss hebben OOK weg doen.

En mij even Pm'en :cheerup: Dan komen we er zekers uit!

Chris Winsemius
3 mei 2009, 21:00
Ik zoek nog wat (toffe) pedaaltjes; mail me anders je lijst....

the sure thing
3 mei 2009, 21:18
Ha Zoon van Piet: een advies voor jou! Je prijzen (zie gitaarmarkt.nl) zijn wel wat aan de te hoge kant hoor! Een CE-2 voor EUR 100 verkopen is IMHO toch iets teveel van het goede...

zoon van Piet
3 mei 2009, 21:24
Ha Zoon van Piet: een advies voor jou! Je prijzen (zie gitaarmarkt.nl) zijn wel wat aan de te hoge kant hoor! Een CE-2 voor EUR 100 verkopen is IMHO toch iets teveel van het goede...

wie zegt dat ik m voor die prijs verkoop? het is een gitaarMARKT en we roepen maar wat.. en te laag prijzen is veel erger!

@Pepe: de space echo heb ik een tijd terug al voor heeel veel geld verkocht ;) en de eh.. totaal oninteressante items die je noemt heb ik niet, behalve tonebenders. maar een schaller fuzzje ( mooier dan deze) staat te koop..

Mitch
3 mei 2009, 21:30
Houden:
Foxx (x2)

Marktplaats:
tuners
Prescription Electronics driedubbel fuzzding
Yamaha/Pearls die je niet per se wil houden
Overtollige TS'en

Ebay (datgene wat in het buitenland meer opbrengt dan hier dus):
Colorsound Tonebenders
AF9

the sure thing
3 mei 2009, 21:36
wie zegt dat ik m voor die prijs verkoop? het is een gitaarMARKT en we roepen maar wat.. en te laag prijzen is veel erger!

@Pepe: de space echo heb ik een tijd terug al voor heeel veel geld verkocht ;) en de eh.. totaal oninteressante items die je noemt heb ik niet, behalve tonebenders. maar een schaller fuzzje ( mooier dan deze) staat te koop.. Ha Zoon van Piet: ik waardeer de meeste bijdragen van jou op dit forum echt enorm (dat meen ik echt), maar ik vind dit een beetje een zinloos topic en riekt teveel naar een advertentie. Sorry....

Joey Handsome
3 mei 2009, 21:42
Vind het allemaal wel mee vallen. Ik zie het probleem niet zo, verder heeft iedereen ook altijd zo'n lijst in z'n sig staan. Hij verkoopt niet echt wat, vraagt alleen wat een ander zou doen. Net zoals men wel eens topics opent over een aantal gitaren weg en dan die weer erbij etc.

Ik heb nog even een paar filmpjes over die Tonebender fuzz gekeken, maar was nou niet zo onder de indruk. Snap niet waarom die in buitenland zo gewild zijn.

Mitch
3 mei 2009, 21:45
Ha Zoon van Piet: ik waardeer de meeste bijdragen van jou op dit forum echt enorm (dat meen ik echt), maar ik vind dit een beetje een zinloos topic en riekt teveel naar een advertentie. Sorry....

Daar had ik al wat van gezegd en we zijn niet op zoek naar assistentie. Back on topic please.
Het gehengel naar PB's mag overigens best wat minder anders gaat er alsnog een slot op.

zoon van Piet
3 mei 2009, 21:50
ik heb mn ouwe backup cd's doorgeploegd en een lijst gevonden. helemaal actueel is ie niet, er is spul weg, andre spul erbij.. je kent dat wel.

Niet bieden of prijzen vragen, enkel raad wat te verkopen, aub

hou je vast:
Peer's pedals!

Aria

Diamond Wah-Fuzz (=Ibanez Wau-Fuzz)
Loco 'Choker' compressor

BOSS

CS1 compressor sold !
DS1 Distortion
HM2 Heavy Metal
DC2 Dimension C
SP1 Spectrum –sold!
GE7 Equalizer
DD3 Digital Delay
DS2 Feedbacker/Distortion
Rocker Wah
Limiter
CE-1 Chorus
CE-2 Chorus
Ch-1 Chorus –sold

Colorsound

Wah/fuzz/straight
Wah+fuzz+swell
Wahwah (3X)
Wah swell
Supa Tonebender (2X Orange/purple lettering and silver/purple)
Swell (2X, black /hammerite)

Compact

phaser (german and kaputt)


Companion

Fuzz-wah (2X)
Exciter siren/surf/hurricane/vol/wah (old style, knobs on nose)

Coron
Funk Box 75
Space machine 95
Compressor 20
Sc-1024 stereo Chorus
Line Booster
Distortion 10



Cosmosound

Wah wah (italian electronics, ‘David Banner’ inductor)

DeArmond

Model 1800 wah/volume

Digitech

Rp-1 multi effector


DOD

Phasor 401B
Overdrive Preamp 250 (vintage)

Dunlop
Fuzzface RI
Jimi Hendrix Wah

Electro Harmonix

LPB1 Linear power Booster
LPB2 Linear Power Booster
Dr Q Envelope filter
Small Stone phaser (4800)
Small Stone phaser (outline logo)SOLD
Big Muff Triangle version
Big Muff (ramshead, small logo)
Big Muff (red/black)
Little Big Muff
Electric Mistress (black/green)
Clone Theory
Hot tubes
Memory man (3 knob ‘solid state echo/chorus’)


Foxx

Down machine (unflocked)
Fuzz/wah/volume ( blue flock)

HH

Tape Echo (silver/snot illuminated!)

Hughes &Kettner

Metal Master

Ibanez
TS 808 Tube Screamer
TS-9 Tubescreamer
Ts-9 Tubescreamer ( a la 808)
OD 855 Overdrive II
SD 9 Sonic Distortion
AD 9 Analog Delay
CS 9 Chorus
CP 9 compressor
BC 9 Bi-chorus
SM 9 supermetal
PT 9 Phaser
Fl 9 Flanger
PQ 9 Parametric Eq
PT 909 Phaser
PT 909 phaser Smallbox
Fl 301 Flanger
Fl 301 DX Flanger
Fl 303 Flanger (2X, one in box w/papers)
Fl 305 Flanger
Af 201 Auto filter
Cs10 Stereo chorus
TS 10 Tube Screamer (2X)
DS 10 Distortion Charger
DC 10 Delay Champ
BPL Bi stage Phaser
STL super tube
WauWau
WauFuzz ( under reconstruction)
AD 202 Multi Mode Analog Delay (19 inch)
Renometer

JEN
Crybaby wahwah (fasel etc 2X, one NOS in bag)
Tonebender fuzz ( a la Vox, germanium)

Korg
Chorus
Overdrive

Maestro
MFZ fuzz (wheels)
Boomerang wah (El rad inductor)

Maxon
OD-9

Marshall

Guv'nor (1st series)


MXR
Dynacomp (no logo)
Micro Amp
Phase 90 (script)
6 band Graphic (no logo)
Blue Box (script logo)
Commande series Preamp
Commande series Sustain
Distortion+

Pearl

PH44 Phaser
OC-07 Octaver
FL01-Flanger
DI-06 Distortion
Od-05 overdrive (2x)

Prescription Electronics

Experience pedal (psychedelic finish/no leds)

Prinz

Mini Echo Reverb (all tube tape echo)


Proco
Rat (no led)

Roland

AS1 Sustainer
Space Echo RE 201

Schaller

Fuzz (germanium)
Fuzz (silicon/plastic casing)
Bowwow/Joyjoy
Fuzz/wah

Tube Works

Real Tube

Vesta Fire

Buff & Loop

Voodoo Lab
Overdrive - SOLD

Vox
wah/swell (JEN-made: fasel etc)

Yamaha

Di 01 Distortion (2X)
FL-01 Flanger
CO-01 compressor
LM-01 limiter
OD-01 Overdrive
TB-01 Tone Booster

zoon van Piet
3 mei 2009, 21:56
Ik heb nog even een paar filmpjes over die Tonebender fuzz gekeken, maar was nou niet zo onder de indruk. Snap niet waarom die in buitenland zo gewild zijn.

Filmpjes zeggen niks als het om fuzz gaat. Je moet ze echt over honderd watt/vier speakers voelen en horen ronken.
Jij bent Big Muff fanaat, zie ik. ik heb vier van de hoogst genoteerde NM's waaronder de Triangle en de Ram's head. Mijn Supa TB's houden zich daar heel goed tegen staande. In feite is alleen de triangle ze de baas - want dat is de beste van de hele wereld ( met dank aan D_H)

zoon van Piet
3 mei 2009, 21:59
Houden:
Foxx (x2)

Marktplaats:
tuners
Prescription Electronics driedubbel fuzzding
Yamaha/Pearls die je niet per se wil houden
Overtollige TS'en

Ebay (datgene wat in het buitenland meer opbrengt dan hier dus):
Colorsound Tonebenders
AF9

Ja, dit is goed advies.. al denk ik dat de Prescription ook naar Ebay moet. is een vroege handmade zonder leds - ook die worden verzameld..
( en het is een gepinpte kloon van de Foxx.. die toch echt lekkerder klinkt)

Dirk_Hendrik
3 mei 2009, 23:14
Om eventueeel spamgezeik tegen te gaan maken we er gewoon een lijstjestopic van :cheerup:

Ibanez:
Metal Screamer MSL
Super Metal SML
Super Tube STL
Compressor/Limiter CPL
Analog Delay ADL
Flanger FLL
Graphic EQ GEL
Digital Modulation Delay DML
Digital Chorus DCL
Digital Flanger DFL
Digital Delay DDL
Bi-Mode Chorus BCL
Stereo Chorus CSL
Dual Chorus CCL
Bi-Mode Phaser BPL
Parametric Equalizer PQL
Auto Filter AFL
Tube Screamer Classic TS-10
Metal Charger MS-10
Digital Chorus DSC-10
LA Metal LM-7
Fat Cat Distortion FC-10
Mostortion MT-10
Delay III DDL-20
Distortion Charger DS-10
Digital Chorus/Flanger DCF-10
Chorus SC-10
Tube Screamer TS-9
Stereo Chorus CS-9
Parametric Equalizer PQ-9
Super Tube Screamer ST-9
Phaser PT-9
Compressor CP-9
Bi-Mode Chorus BC-9
Overdrive OD-9
Analog Delay AD-9
Super Metal SM-9
Sonic Distortion SD-9
Flanger FL-9
Graphic Equalizer GE-9
Auto Filter GE-9
Multi effect UE-300
Delay PDD1
Distortion PDS1
Modulation Delay PDM1
Parametric Equalizer PPE1
Overdrive/Distortion POD1
MIDI Interface DMI4
Classic Metal CM-5
60's Fuzz SF-5
Powerlead PL-5
CrunchyRhythm CR-5
ThrashMetal TM-5
ModernFusion MF-5
Tube Screamer TS-5
Cyberdrive CD-5
Echo Machine EM-5
Delay DL-5
Compressor CP-5
Chorus CS-5
Black Noise BN-5
Auto Wah AW-5
Flanger FL-5
Compressor II CP-835
Chorus CS-505
Flanger FL301-DX
Phaser Phasetone PT-909
Tube Screamer TS-7C
Delay/Echo DE-7C
Smash Box SM7
Chorus Flanger CF7
Multi effect UE-400
Multi effect UE-405
Digital Delay DM500
Multi effect UE-300
Tube King TK-999
Tube King Compressor TC-999
Analog Delay AD-99
Classic Flange FL-99
Classic Phase PH-99
PhaseTone PT-1000
PhaseTone II/PT707
Standard Wau Wau
Graphic Equalizer GE-100
Graphic Equalizer GE-1000
Tube King TK-999HT

Boss:
Chorus Ensemble CE-1
Chorus CE-2 (metal screw version)
Chorus CE-3
Super Overdrive SD-1
Turbo Overdrive OD-2
Rocker Wah WH-1
Coron:
Jet Flanger and Filter Matrix
Distortion 10
Rands Fuzz
Honey Hurricane Wah
Rands Wah
Companion Hurricane Wah
Fuzz Wah 10
Shin-Ei Phaser Tone PT18
Avora Wah
Hohner Volume Pedal
Companion Hurricane wah 2

Carlsbro:
ADT
Echo
Graphic EQ 10
Chorus
Phase 1

Pearl:
Phase Shifter F-601
Graphic EQ F-603
Flanger F-604
Analog Delay F-605
Flanger FG-01
Compressor CO-04

Verder:
Aria Chorus CH-10
Aria Chorus
Aria Flanger FL-10
Aria Analog Delay AD-10
Aria AWP-100
Arion Flanger SFL-1
Arion Chorus SCH1
Arion Fat Chorus SFC1
Arion equalizer MEQ1
Arion equalizer SCO1
Cosmosound Powerful-Sound E-6
Digitech Whammy XP-100
Digitech Modulator XP-200
Digitech Space Station XP-300
Digitech Reverberator XP-400
DOD Phasor 595-A
DOD FX55B Supra Distortion
DOD Swell Pedal FX-15
DOD Stereo Chorus FX-60
DOD Octoplus FX35
Dunlop GCB-95 Wah
Dunlop JH-1 Wah
Dunlop Univibe
Hohner HWP-30
Kampo Tube Overdrive
Kay tremolo
Keio Synthesizer Traveler
Marshall Bluesbreaker
Morley Volume Wah
Morley Rotating Wah
Morley EDL Electrostatic Delay
MXR Flanger M-117
Play Mate Phaser PH-2B
ProCo Rat
Profi-Sound Graphic Equalizer
Realistic Electronic Reverb
Reverberation Amplifier
Tech 21 Sansamp GT2
Tokai Compressor TCO-1
UMI Treble Bass Booster & Mute

EHX:
Micro Synthesizer
Deluxe Memory Man
Instant Replay
10 Band graphic EQ
BassBalls


En sommige in 2 of meervoud.

(En met een beetje mazzel komt Bart, discofreq, nog even langs :D )

Mitch
3 mei 2009, 23:23
Zei je nou "gezeik"?

Dirk_Hendrik
3 mei 2009, 23:33
:makeup:

en 10 tekens ?

Pepe
3 mei 2009, 23:44
ja hallo, en nou moeten wij na dit geweld nog eens op de proppen komen met onze armzalige 3 "blikken met knoppen erop"?

Opmerkelijk dat er niks van Guyatone bij zit, altijd slechte distributie gehad wat zonde is met die flipseries en buizenreverbs van ze.

ZvP, die H&K metaldinges, is dat een tubeamp a la crunchmaster of toch meer van dik hout zaagt men planken a la cream machine?

zoon van Piet
4 mei 2009, 00:37
ja hallo, en nou moeten wij na dit geweld nog eens op de proppen komen met onze armzalige 3 "blikken met knoppen erop"?

Opmerkelijk dat er niks van Guyatone bij zit, altijd slechte distributie gehad wat zonde is met die flipseries en buizenreverbs van ze.

ZvP, die H&K metaldinges, is dat een tubeamp a la crunchmaster of toch meer van dik hout zaagt men planken a la cream machine?

Guyatone was hier wel verkrijgbaar, vroeger, maar volgens mij bijna alleen de versterkers, van die fenderimitaties.

De metaldinges is een halg 19"ding met veel aansluitmogelijkheden. hij klinkt heel goed, maar wel alles over de rooie - nog vetter dan de cream machine en met een driebands eq.

tubeonly
4 mei 2009, 09:12
Leuk topic ;) Ik heb zelf een tijdje geleden ook de keuze gemaakt om te gaan ruimen toen ik er achter kwam dat ik eigenlijk aan het verzamelen was. Dat heb ik nooit willen doen ;)

Ikzelf zou:

1. Me specialiseren op een soort pedaal en deze allen houden. Zo zal ik proberen altijd de ibanezjes te houden.

2. Kijken wat ik gebruik en dit houden

3. Kijken wat "my precious" pedaaltjes zijn en dit houden

4. en per groep gaan verkopen. Tegen betaling herverdelen onder liefhebbende gitaristen ;)


Over een markt in Nederland: Ik heb me ook staan verbazen over wat ik heb kunnen verkopen. Je moet geduld hebben en er gewoon lekker een jaartje voor uit trekken. De mooie dure dingen zul je het snelst kwijt raken en sommige dingen kun je na dat jaar maar beter weggeven. :hippie:

tubeonly
4 mei 2009, 09:55
Om eventueeel spamgezeik tegen te gaan maken we er gewoon een lijstjestopic van :cheerup:

En sommige in 2 of meervoud.

(En met een beetje mazzel komt Bart, discofreq, nog even langs :D )

Ik houd me in ;) ik houd me in ;) ik houd me in ;) ik houd me in ;)

Is gewoon "alle Ibanez -10" ook goed. Neemt minder wat ruimte in :grouphug:

Jorisch
10 juni 2009, 15:04
Volgens mij kom je er wel uit :) maar puur om mee te denken :

Misschien moet je ze sorteren op type (wahwah, fuzz, flanger) en dan gewoon de tofste 2, 3 pedalen per type houden en de rest verkopen.

Ik zou sowieso al dat oude vintage spul (JEN, colorsound, pearl ed) op de internationale markt zetten om ervoor te zorgen dat je krijgt wat ze waard zijn.

Tubescreamers en andere bekende effecten raak je op MP zeker wel voor een goede prijs kwijt.

Gewoon beginnen met de makkelijke beslissingen (die tweede en derde colorsound wah / tweede, derde, vierde en vijfde TS haha).

Oh en natuurlijk niks verkopen zonder dat het helemaal gerepareerd / werkend is (D_H?)

Succes ermee!