PDA

View Full Version : probleem???



YannickH
3 mei 2009, 13:56
ik heb bij de musicstore een nieuwe versterker besteld(vorige topic)
maar nu staat dit bij men bestellingen op de musicstoresite:

Bestellingsstatus: Abgeschlossen
Leveringsmethode DHL/UPS/GLS/DPD
Betalingswijze Onder rembours
Aanmaakdatum: 30.4.09

wilt het nu zeggen bij di bestellingsstatus dat ze het niet opsturen ofzo???

koentjo
3 mei 2009, 14:00
ik heb bij de musicstore een nieuwe versterker besteld(vorige topic)
maar nu staat dit bij men bestellingen op de musicstoresite:

Bestellingsstatus: Abgeschlossen
Leveringsmethode DHL/UPS/GLS/DPD
Betalingswijze Onder rembours
Aanmaakdatum: 30.4.09

wilt het nu zeggen bij di bestellingsstatus dat ze het niet opsturen ofzo???

misschien kan je beter gewoon een mailtje sturen naar musicstore zelf, zij zullen het weten.

jerome
3 mei 2009, 14:03
Ik denk dat ze bedoelen dat ie onderweg is, dus bij hun niet meer in de goederenvoorraad...

YannickH
3 mei 2009, 14:09
Ik denk dat ze bedoelen dat ie onderweg is, dus bij hun niet meer in de goederenvoorraad...

ik weet het niet maar het was wel allemaal in stock.

Wausser
3 mei 2009, 14:26
Waarschijnlijk is het pakket bij musicstore weg, en is die order dus voor hen afgesloten...

YannickH
3 mei 2009, 14:27
Waarschijnlijk is het pakket bij musicstore weg, en is die order dus voor hen afgesloten...

dat wil dus zeggen dat het onderweg is?
ok bedankt allemaal:)

marter544
3 mei 2009, 14:44
Betekent idd dat het onderweg is..

macwilliams
3 mei 2009, 16:32
Je bestelling is afgehandeld en is nu bij de transporteur

Je betaald bij afleveren

Ed: was al beantwoord...


spannend he?:)

YannickH
3 mei 2009, 16:39
Je bestelling is afgehandeld en is nu bij de transporteur

Je betaald bij afleveren

Ed: was al beantwoord...


spannend he?:)

ik kan echt niet meer wachten tot hij er is:D

Mr.Fingers
3 mei 2009, 16:42
Ik "durf" te wedden dat je morgen telefoon krijgt van Ira Rekazakeuzomeaea (of iemand anders van musicstore) dat je amp+cab niet onder rembours kan verzonden worden. Die dingen zijn zo groot dat ze per expeditie komen (heb krak hetzelfde meegemaakt met mijn stack). Dus je zult eerst moeten overschrijven, en dan komt het met de camion (duurt een weekje).

Als er staat: abgeschlossen wilt dit zeggen dat ze de onderdelen van je bestelling hebben klaargezet, en dat uw pakket klaar staat om het pand te verlaten.

YannickH
3 mei 2009, 16:48
Ik "durf" te wedden dat je morgen telefoon krijgt van Ira Rekazakeuzomeaea (of iemand anders van musicstore) dat je amp+cab niet onder rembours kan verzonden worden. Die dingen zijn zo groot dat ze per expeditie komen (heb krak hetzelfde meegemaakt met mijn stack). Dus je zult eerst moeten overschrijven, en dan komt het met de camion (duurt een weekje).

Als er staat: abgeschlossen wilt dit zeggen dat ze de onderdelen van je bestelling hebben klaargezet, en dat uw pakket klaar staat om het pand te verlaten.

damn dat is klote

Mr.Fingers
3 mei 2009, 16:50
"Honger is de beste saus" zeggen we hier ;) Geduld wordt uiteindelijk beloond (en het kan goed zijn dat de policy ivm amps veranderd is, ik heb de mijne in december gekocht), en dat het toch onder rembours kan, maar ik betwijfel het). Keep us informed

YannickH
3 mei 2009, 17:00
vriend van mij heeft vorig jaar een 4x12" cab in de musicstore besteld onder rembours en di heeft hij gewoon aangekregen

Eko
3 mei 2009, 20:09
En niemand komt op het briljante idee om even te bellen met diegene waar je hem gaat bestellen? Dat is de 21e eeuw? We geven in principe iemand een maandsalaris , bij voorbaat , en geloven dat we het goede krijgen? In goede staat?
Met dit principe moeten de kerken toch uitpuilen.

vuur
3 mei 2009, 20:35
En niemand komt op het briljante idee om even te bellen met diegene waar je hem gaat bestellen? Dat is de 21e eeuw? We geven in principe iemand een maandsalaris , bij voorbaat , en geloven dat we het goede krijgen? In goede staat?
Met dit principe moeten de kerken toch uitpuilen.


't is zondag, de winkel is dicht en ondertussen heeft hij toch een behoorlijk antwoord op zijn vraag, niet?

En hij heeft hem nog niet betaald hé ;)

YannickH
10 mei 2009, 12:31
't is zondag, de winkel is dicht en ondertussen heeft hij toch een behoorlijk antwoord op zijn vraag, niet?

En hij heeft hem nog niet betaald hé ;)

ik heb woensdag telefoon gekregen van de musicstore.
de versterker is inderdaad te groot om onder rembours te verzenden.ik heb nu een overschrijving gedaan op de bank dus volgende week heb ik hem:)
thx voor alle hulp