PDA

View Full Version : Even voorstellen: jappio



Jappio
2 mei 2009, 14:53
Hey allemaal,

ik zal mezelf even kort voorstellen, voor de afwisseling in de vorm van een mini-CV :)

naam: Jappio (of Jaap voor de kenners)
plaats: Rotterdam (sinds een jaartje)
leeftijd: 26

speelt: gitaar (en soms bas)
hoe lang?: sinds ongeveer 2001
stijl: metal/punk/hardcore/rock
band?: ex-Gurg (Wijk bij Duurstede), na 7 jaar oefenen/optreden/recording sinds 3 maanden uit elkaar, nu zoekende

Geeft dit een beetje een beeld? :)

:lp:

Groeten!
Jaap

Harry
4 mei 2009, 10:21
welkom en veel plezier!

Robdop
4 mei 2009, 11:31
welkom:)
wat voor gitaren(bassen) heb je??

Jappio
5 mei 2009, 20:07
thanks :)

@ robdop: Een oude Yamaha 'model onbekend' die ik al heb sinds ik gitaar speel en een Dean Evo Noir waar ik nu het meest op speel de afgelopen jaren. De Dean speelt eigenlijk best wel stroef, maar ik weet gelukkig niet beter, hahah.
Ik moet zeggen dat ik al tijden een andere gitaar wil kopen (bijv. een Dean Hardtail of een Ibanez S-serie) maar dat er altijd wat anders tussen lijkt te komen, zoals een bankstel :P ...
Misschien binnenkort maar eens wat overbodige effecten gaan verkopen en dan kijken voor een mooie gitaar :)

Ferraririk
6 mei 2009, 22:03
'Baggere dean of niet, iig FOTO's

Edit: over die effecten gesproken, welke zijn het?

Jappio
7 mei 2009, 22:00
@ Ferraririk: een subtiel verzoek, maarre foto's van m'n gitaartje lijken me niet zo spannend, want het is gewoon een standaard fabrieksmodel. Check maar google-images op 'Dean Evo Noir' :)

Verder moet ik nog even kijken wat ik van mn effecten weg wil doen, dan zal ik het wel op een ander forum-topic zetten. In ieder geval mijn M-Audio Black Box met pedalen mag weg en misschien nog wat losse pedaaltjes. Al interesse?