PDA

View Full Version : Metropoulos 12.000 plexi copy



Don Olivier
2 mei 2009, 07:46
Was benieuwd of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met deze versterkers?

http://plexireplicas.com/metropoulos-amplifiers/12000-series/

signsofzodiac
2 mei 2009, 08:41
Niet persoonlijk, maar wel eens een kerel aan het werk gehoord met een JTM45-replica van ze, en die klonk echt beestachtig goed!

nico verduin
2 mei 2009, 09:15
Worden zeer netjes gebouwd!!!!

Don Olivier
2 mei 2009, 14:06
Is er iemand hier die weleens zo'n kit heeft besteld? Of de top zelf?

Bolder
2 mei 2009, 15:36
Vooral dat logo gast me vol

future2future
2 mei 2009, 15:48
Die donkere gozer die bij John Mayer speelt gebruikt deze amps.

Don Olivier
2 mei 2009, 15:58
ZIen er gaaf uit maar wel beetje duur....2499 dollar en dan nog verzenden

Puerco
2 mei 2009, 17:45
Is er iemand hier die weleens zo'n kit heeft besteld? Of de top zelf?

Die link die je stuurde daar staan de afgebouwde versterkers (kant en klaar dus), de kits vind je hier: http://metroamp.com/store/index.php?cPath=44 en die zijn ook meteen een stuk schappelijker geprijst alleen zul je nog wat werk moeten verzetten voor je kan spelen...

DaveItUp
3 mei 2009, 18:32
Veel te duur voor een plexi clone.

shredneck
3 mei 2009, 19:24
Ik heb een plexi kit met Sozo condensatoren in mijn superlead zitten. Die heb ik bij Metroamp besteld, ik wilde van de print af (ik heb zo'n witte anniversary stack) en wilde ook graag naar de sound die ik associeer met plexi's.

Toen alles omgebouwd was herkende ik mijn versterker niet meer weer, het ding is nu dynamisch, klinkt overstuurd veel mooier en er lijken veel meer frequenties aanwezig te zijn. Hij overstuurd ietsje eerder maar moet nog steeds op een dodelijk volume voor dat dat gebeurd.
Ik zou het gelijk weer doen overigens, ben er erg blij mee.

Later nog 2 speakers vervangen door g12 h 30's ipv de originele greenbacks.
Ook een goeie zet.

espike
4 mei 2009, 09:12
Die donkere gozer die bij John Mayer speelt gebruikt deze amps.

Ehh.. da's de drummer: John Mayer trio: John Mayer gitaar, Steve Jordan drums, en Pino Palladino Bas.

Lexvandoef
4 mei 2009, 09:14
Nee, in zijn band, David Ryan Harris. Niet in z'n trio.

DaveItUp
5 mei 2009, 09:52
Ik heb een plexi kit met Sozo condensatoren in mijn superlead zitten. Die heb ik bij Metroamp besteld, ik wilde van de print af (ik heb zo'n witte anniversary stack) en wilde ook graag naar de sound die ik associeer met plexi's.

Toen alles omgebouwd was herkende ik mijn versterker niet meer weer, het ding is nu dynamisch, klinkt overstuurd veel mooier en er lijken veel meer frequenties aanwezig te zijn. Hij overstuurd ietsje eerder maar moet nog steeds op een dodelijk volume voor dat dat gebeurd.
Ik zou het gelijk weer doen overigens, ben er erg blij mee.

Later nog 2 speakers vervangen door g12 h 30's ipv de originele greenbacks.
Ook een goeie zet.

Hmmm da's dus wel 't overwegen waard voor m'n superlead. Ik zie dat die boards zo'n 165 dollar kosten. Dan nog de arbeid van een tech...aangezien ik 't zelf niet kan. Zeker interessant.

Hoewel ik momenteel twijfel om m'n SL in te wisselen voor een orange OR80/120.