PDA

View Full Version : veranderen username



roggethomas@hotmail.com
2 mei 2009, 04:45
hallo,
ik heb precies mijn email adres eens te veel ingevuld. Kan iemand mijn username veranderen in iets anders zoals rogge thomas bijvoorbeeld.
ik zie dit nergens staan bij de gebruikersinstellingen

repelsteeltje
2 mei 2009, 08:35
PM naar admi of moderater???Misschien dat die je verder kunnen helpen!!

RobertoL
2 mei 2009, 11:13
Het kan wel, maar de Mod die het kon die is toch heel vaak offline en is op heel vreemde momenten online?

Ido was zijn naam.

Arts
2 mei 2009, 12:53
of je post gewoon geen 1 keer en maakt een nieuwe aan??

BosaBoss
2 mei 2009, 13:07
Hm.. Ik zou ook gewoon een nieuwe account maken. De meeste mods hier hebben ook geen admin "powers", heb ik de indruk.

bert k
2 mei 2009, 13:39
De mod spreekt: :) Helaas, het kan niet. Het enige wat kan is dat de administrator je account opheft, maar die is hier weinig, dus dat schiet niet op.
Ik zou gewoon een nieuwe account aanmaken, dan zetten wij dit account stop.

Robdop
2 mei 2009, 14:40
ik weet niet of dit verder over pm moet maar dat hoor ik wel.

het gitaarnet forum is een heel druk bezocht forum. ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je dan zulk amateuristisch gedoe hebt met een admin die bijna nooit online is. als de admin geen tijd meer heeft voor dit forum dan moet hij toch gewoon het stokje overgeven?? of weet ik nu te weinig van deze kwestie?

grtz,

Bram+
2 mei 2009, 14:49
't Is meer wat voor het 'over de moderatie' topic, maar die zit nog op slot. Ik vermoed dat je bevestigd zal krijgen door een van de mods dat je/we te weinig van deze kwestie weet/weten, maar voor de rest geef ik je voor de volle honderd procent gelijk.

Mitch
2 mei 2009, 15:09
Asjeblieft geen gezeik over de gebrekkige Admin presentie in het "Over de moderatie" topic, wij kunnen daar namelijk volstrekt niets aan doen. Als je erover wil klagen:
info@gitaarnet.nl
Overigens kan de Admin wel de username veranderen, maar gezien het feit dat hij nu al een maandje of twee, drie missing in action is zal het sneller zijn om een andere account aan te maken met dus (helaas) ook een ander email adres. Als je per se dit mail adres wil gebruiken zul je de admin een mailtje moeten sturen en moeten wachten.

BosaBoss
2 mei 2009, 15:17
Je kan ook een nieuw e-mailadres maken en dan ingeven op deze account, die weg moet. Dan maak je een nieuwe account met het emailadres dat je wil en dump je gewoon dat nieuwe emailadres.

Robdop
2 mei 2009, 18:06
Asjeblieft geen gezeik over de gebrekkige Admin presentie in het "Over de moderatie" topic, wij kunnen daar namelijk volstrekt niets aan doen. Als je erover wil klagen:
info@gitaarnet.nl
Overigens kan de Admin wel de username veranderen, maar gezien het feit dat hij nu al een maandje of twee, drie missing in action is zal het sneller zijn om een andere account aan te maken met dus (helaas) ook een ander email adres. Als je per se dit mail adres wil gebruiken zul je de admin een mailtje moeten sturen en moeten wachten.

als ik via de mail klaag. van wie krijg ik dan antwoord?
en jullie kunnen toch ook gewoon antwoord geven.

Mitch
2 mei 2009, 18:33
als ik via de mail klaag. van wie krijg ik dan antwoord?
Van de admin. Ooit.

en jullie kunnen toch ook gewoon antwoord geven.
We geven toch ook antwoord op de vraag van de topic starter? Wij kunnen hem alleen niet helpen met zijn probleem. Dat kan alleen de Admin.
En als er leden zijn zoals jij die het belachelijk vinden dat de admin weinig aanwezig is, dan pas ik ervoor (let wel, spreek nu even op persoonlijke titel) om voor de zoveelste keer plaatsvervangend excuses aan te bieden voor andermans gebrekkige werkzaamheden. Dus dan zou ik zeggen: mail de admin zelf maar in plaats van ons daarop aan te spreken, wij kunnen er namelijk helemaal niets mee. En dat betreur ik zeer.

Ukeloeder
3 mei 2009, 00:44
Ik denk dat het sleutelwoord hier gewoon was, Mitch. Hoewel ik me levendig kan voorstellen dat je van tijd tot tijd de slingerschijt krijgt van het beantwoorden van de zoveelste vraag waarop je eigenlijk geen antwoord kunt geven, kun je op z'n minst hoffelijk blijven. De term 'gezeik' past niet in de mond van de mod die in functie antwoordt.

Dirk_Hendrik
3 mei 2009, 01:44
De term 'gezeik' past niet in de mond van de mod die in functie antwoordt.

Misschien niet. Daarom antwoord er even een andere mod in funktie.

Met als eerste vraag;
"en u bent?"

Om uw oordeel te vellen over wat een mod wel of niet qua taalgebruik zou moeten bezigen?

Dat klinkt niet aardig, is het misschien ook niet, maar illustreert wel de eenmalige aanstoot van een gebruiker vs de mod die voor een zoveelste keer eenzelfde vraag moet beantwoorden. Wil je een andere moderatie, doe dan een voorstel over hoe het wel moet en op zo'n manier dat alle gebruikers zich er in kunnen vinden. Succes. Op het moment dat je dat masterplan hebt gevonden moet dat op meerdere fora bruikbaar zijn en kun je er heel rijk van worden, mits je het goed market.

Maar meer in het algemeen, en nogmaals,
Moderators zijn ook gebruikers die wat meer rechten hebben en vervolgens roeien met de riemen die ze hebben. Wat ze, hier op gitaarnet.nl, dus niet hebben is een alomaanwezige stuurman. Dat betekent dat het sturen door de roeiers gedaan moet worden. On the fly.

en dat kan af en toe een, in optiek van een gebruiker, verkeerde woordkeuze betekenen.

Waar ik mezelf ook schuldig aan maak trouwens.

Mitch
3 mei 2009, 02:11
De interpretatie van het woordje 'gewoon' binnen de context. Het zou kunnen gaan over het dor mij gebruikte 'gezeik' maar het zou ook kunnen dat de schrijver bedoelde dat wij antwoord zouden moeten kunnen geven in plaats van de admin.
Wauw.
Werkelijk waar geen seconde stil gestaan bij het feit dat het woord 'gezeik' wel eens niet zou passen bij mijn 'functie'. Óf het woord 'gezeik' krijgt nu ineens een heel zware lading die het volgens mij in het dagelijks leven niet heeft óf er wordt ineens een gigantische extra gedragscode verwacht van een mod waar ik echt het nut niet van inzie. Als ik nou zeg dat Bram+ zijn grote muil moet houden of zo, dat je daar over zou vallen: oké.
En dat van iemand die nota bene een scheldwoord in zijn nickname heeft zitten. :soinnocent:

Henri H
3 mei 2009, 02:33
Eigenlijk hoort deze discussie waarschijnlijk thuis in het moderatie topic maar dit is dus wel typisch zo'n voorbeeldje van:

"Mitch jongen, ga 's effe niet zo in de verdediging en geef gewoon 's toe dat je wellicht een wat subtielere term als "gezeik" had kunnen gebruiken."

Zonder dit woord gelijk tot verboden te beschouwen hoor, maar het zou je sieren als je een lichte sorry of een kleine toezegging zou doen om je vanaf nu wat genuanceerder uit te drukken. Het zou je niet misstaan in dit geval ben ik van mening.

Ik kan je frustratie wel begrijpen hoor, daar niet van.

bert k
3 mei 2009, 02:48
Wat ik niet snap is dat na een simpele vraag van topicstarter en een snel gegeven antwoord vervolgens pagina's lang gezeur en gemiereneuk moet volgen.

Als dit al ergens thuishoort is het idd in het moderatietopic. Dit gooi ik op slot.