PDA

View Full Version : 1ste Kleine Nummertje



Thommxz
1 mei 2009, 13:16
Ik heb voor het eerst een klein nummertje geschreven en opgenomen via mijn pc.

http://www.speedyshare.com/856530977.html

Reacties graag :)

Ukeloeder
1 mei 2009, 13:29
Het gaat om "to end the chapter"? Nauwelijks een nummer te noemen nog natuurlijk, maar lekker intro voor een gigantisch stampkarwei. Een song bestaat over het algemeen uit meer dan 1 reeks akkoorden. Hoe dan ook; goed begin is het halve werk, brei er nog een aantal spannende dingen aan vast en je kunt van je eerste song spreken.

Thommxz
1 mei 2009, 14:49
Het gaat om "to end the chapter"? Nauwelijks een nummer te noemen nog natuurlijk, maar lekker intro voor een gigantisch stampkarwei. Een song bestaat over het algemeen uit meer dan 1 reeks akkoorden. Hoe dan ook; goed begin is het halve werk, brei er nog een aantal spannende dingen aan vast en je kunt van je eerste song spreken.

Ja ok, maar ik wist niet echt hoe ik het moest noemen, dus legde ik de nadruk maar op klein nummertje ;)

Ukeloeder
1 mei 2009, 20:40
Snap ik. Doet er ook niet toe. Punt is dat je moet doorgaan. Je hebt je eerste reeks, wat gebeurt er na dat stukje in je hoofd? Het netjes kunnen opnemen is pas van belang wanneer je nummer een beetje meer body heeft. Ik ben benieuwd waar je mee komt.

Thommxz
1 mei 2009, 21:52
Snap ik. Doet er ook niet toe. Punt is dat je moet doorgaan. Je hebt je eerste reeks, wat gebeurt er na dat stukje in je hoofd? Het netjes kunnen opnemen is pas van belang wanneer je nummer een beetje meer body heeft. Ik ben benieuwd waar je mee komt.
Ja inderdaad, over het intro heb ik beter nagedacht dan na het stukje wat daar na kwam, dat was gewoon een improvisatie, maar ik ga er zeker mee verder ;)