PDA

View Full Version : eindelijk een nieuwe versterker!!!!!!!!!!!



joelvereycken
30 april 2009, 18:29
Ik heb eindelijk een nieuwe versterker in huis: Een London City Hornet 50W volledig buizen!!!!

Ik ben er heel blij mee en hij klinkt echt geweldig, ik durf zelfs te zeggen dat hij niet onderdoet voor een jcm800!

Mijn Marshall MG100DFX mag de deur uit, dus als er geinteresseerde zijn: Hij ziet er zgan uit, geen beschadigingen en nooit mee opgetreden. (versterker wordt vaak afgekraakt op het forum maar ik vindt hem voor zijn prijs:ik verkoop hem voor 300 euro, nieuw 400, transistor zeker niet slecht!!!)

ACSlater
30 april 2009, 19:40
Ten eerste: gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ten tweede: je Marshall zo proberen te slijten riekt naar spammen.
Eigenlijk nog een derde puntje van aandacht: we willen hier altijd foto's zien als je iets nieuws hebt gekocht!

Ferraririk
30 april 2009, 19:50
we willen niet,
je MOET gewoon foto's laten zien :D

Squier4ever
1 mei 2009, 21:12
Gefeliciteerd! Als het dezelfde is als een Bulldog ben ik benieuwd hoe lang je die gaat houden. Die Bulldogs prikken totaal niet door de bandmix heen, met een beetje buizenbak wordt je daarmee helemaal weggeblazen. en foto's natuurlijk!

Mufftin
2 mei 2009, 00:50
De hornet klinkt wat strakker dan de bulldog en hangt echt een beetje tegen de JCM 800 aan.