PDA

View Full Version : Ik ga maar weer eens wat bestellen...



Sinner1980
29 april 2009, 22:39
Jaja, ik heb wat extra geld verdiend en dat jeukt gigantisch in mn achterzak...tijd voor een verse plank dus.

In mijn vorige topic gaf ik al aan erg gecharmeerd te zijn van de Jim Root telecaster dus dat is zeker een kanshebber.
Ook is mijn oog gevallen op de Billy Corgan signature strat. Mooie gitaar met fijne high output elementen...€80,- prijsverschil dus daar ga je het niet voor laten.

Nou heb ik al zo'n Jim Root tele in mn handen gehad en ja, dat was fijn..
Zo'n Corgan strat daarentegen schijnt ook fijn te zijn maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik hoop dat er hier iemand is die zijn ervaringen wil delen,: geldt overigens ook voor de tele van JR...

Ik ga blind bestellen uit Engeland en dus niet testen want stad en land af rijden heb ik geen tijd voor...Jim Root tele vs Corgan strat...

Round 1...Fight!!!:rockon:

zjanke
29 april 2009, 23:02
Normaal gesproken liever een tele dan een strat, maar in dit geval toch de Billy Corgan :dontgeti:

bagheera
30 april 2009, 00:42
welke andere gitaren heb je nog je zou je collectie anders eens kunnen aanvullen met iets een tikkeltje anders.
Van telecasters vond ik eigenlijk gewoon de telecaster deluxe het beste dat ik al van fender in mijn handen gehad heb.
Dus ik zou voor een telecaster gaan.

Ik ben wel geen fender kenner ( of speler)

welke site ga je gebruiken

Mr_Moustache
30 april 2009, 00:46
Die JR tele is zeker geen standaard fender he... Ik zou voor de Billy Corgan gaan.

Robdop
30 april 2009, 02:17
JR tele. alleen al voor de looks:supercool:

Muzieknono
30 april 2009, 08:34
Billy Corgan
Strat Rock's
Mvgr. Dirk Jan:metal:

Luke-wannabe
30 april 2009, 09:43
Tsjah die Strat dan, want een Tele met EMG's zou ik echt niks mee kunnen.

Erikt
30 april 2009, 09:46
Het verbaast me dat ik de eerste ben:

Deze thread is nutteloos zonder PLAATJES :crazyhappy:

richwoodplayer
30 april 2009, 10:16
ik zou de tele nemen, puur omdat ik strats lelijk vind :D

bagheera
30 april 2009, 10:54
Het verbaast me dat ik de eerste ben:

Deze thread is nutteloos zonder PLAATJES :crazyhappy:

ja plaatjes zijn altijd welkom :)

Sinner1980
30 april 2009, 11:10
welke andere gitaren heb je nog je zou je collectie anders eens kunnen aanvullen met iets een tikkeltje anders.
Van telecasters vond ik eigenlijk gewoon de telecaster deluxe het beste dat ik al van fender in mijn handen gehad heb.
Dus ik zou voor een telecaster gaan.

Ik ben wel geen fender kenner ( of speler)

welke site ga je gebruiken

Ik heb een Gibson les paul standard en een Fender tele highway one.
Ik speel van alles, van blues tot heavy metal. Ik denk dat de tele mn bescheiden collectie prima aan zou vullen gezien die een lekkere vlotte hals heeft en actieve elementen wat zich natuurlijk prima voor metal leent.
Toch ben ik ook een liefhebber van die rauwe 90's sound (Pumpkins, Bush, Soundgarden enz) en ik denk dat die Corgan strat daar een superplank voor is...

Als ik bestel dan doe ik dat bij Thomann maar in dit geval haal ik m denk ik uit Engeland waar die nu toch een stukje goedkoper is (met name die Corgan strat).

Misschien een beetje zwart wit maar die strat is US made en die tele MIM (Mexico)... US made geniet toch de voorkeur in mijn geval