PDA

View Full Version : Hngd :d



Goridian
29 april 2009, 10:34
Kreeg ik vanmorgen zomaar een pakketje van Thomann, en ik denken dat het nog even zou duren. Maar goed! Feateux:

Hij kwam in ongeveer twee dozen en een lading vullingstroep
http://img.photobucket.com/albums/v497/holycrapdogbiscuits/29042009.jpg

Je kan 't waarschijnlijk al raden wat 't wordt.
http://img.photobucket.com/albums/v497/holycrapdogbiscuits/29042009001.jpg

Tadah!
http://img.photobucket.com/albums/v497/holycrapdogbiscuits/29042009002.jpg

Joost_79
29 april 2009, 10:38
Nice een V...mooie plank!:blast:

AgileGhost
29 april 2009, 10:39
Mooi ding, gefeliciteerd!

almarvk
29 april 2009, 10:40
Mooi man! Is dat wel een beetje een stevige tas?

Goridian
29 april 2009, 10:41
Mooi man! Is dat wel een beetje een stevige tas?

Dank, en de tas valt wel ietwat tegen. Zal straks eens zien of hij in m'n andere tas past, die is een stuk steviger.

bloeddrinker
29 april 2009, 10:41
er zit geen koffer bij zie ik?

Is hij verder goed verpakt geweest? Ik wil over een maandje ook een gitaar bij hen bestellen

Goridian
29 april 2009, 10:47
Stond ook op de site dat er een gigbag bij zat en geen case, maar nu tas te hebben gezien moet er waarschijnlijk een koffer of een stevigere tas komen want dit dingetje vertrouw ik niet helemaal :P.

Maar goed, hij is prima verpakt, hij is ook zonder kleerscheuren aangekomen, so to speak en vrij snel afgeleverd. Kreeg gisteren een SMS dat mijn bestelling verstuurd was, en voila, vanmorgen staat er een kerel voor de deur met een Thomann pakket.

JeroenSchaaf
29 april 2009, 11:21
Cewl ding! :D

hole
29 april 2009, 11:22
:rockon: rock'n'roll!!

Hoe is de afstelling van dat ding (of hebben ze er niks aangedaan?)

olaftheholy
29 april 2009, 11:25
Bij de tweede foto dacht ik .... wat zit daar nou in joh, een héél groot Gibson tennisracket?
Maar zonder dollen, je*us wat een gaaf ding man! Heb er laats bij een vriendje over op gespeeld.. supergitaar.


en hij verdient een koffer joh! zo één doe je nie in een tasje ;o(


Gefeliciteerd! speel ze!!!

Riky
29 april 2009, 11:31
gaaf ding man!!! Perfecte kleur ook!

Mukkez
29 april 2009, 11:56
Ontzettend geile gitaar zeg! Heb die Flying V's altijd al cool gevonden (vooral de witte). Mare, hoe speelt dat nou? groot, lomp? en kun je wat goed bij de 22ste fret komen?

guitarkid
29 april 2009, 12:26
Kreeg ik vanmorgen zomaar een pakketje van Thomann, en ik denken dat het nog even zou duren.
Hij kwam in ongeveer twee dozen en een lading vullingstroep


Mooi...!! En dat terwijl ik eigenlijk niet zo veel met dit model heb.
En grappig dat er nog niemand heeft gereageerd met de opmerking:
"Je moet toch nooit een gitaar kopen die je niet zelf bespeeld hebt...!!"
Zo zie je maar weer.
Veel plezier ermee !

Gr. C.

hole
29 april 2009, 12:31
"Je moet toch nooit een gitaar kopen die je niet zelf bespeeld hebt...!!"

Het is

"Je moet toch nooit een gitaar kopen die je niet zelf bespeeld hebt, en die je niet binnen zoveel dagen zonder opgaaf van reden kunt terugsturen" ;)

Goridian
29 april 2009, 12:41
Hij speelt vrij vlot zelfs, en de 22ste fret is niet moeilijk te bereiken, maar ik heb opzich wel grote handen.

En Guitarkid, ik heb bij de Tonika (in Grunn) me al helemaal kapot gespeeld op een Flying V, dus ja, wel degelijk al geprobeerd :D (alleen wel op de gok gekocht bij Thomann). En net als Hole zegt, ik kan hem altijd retourneren, maar dat zit er niet in!

Luke-wannabe
29 april 2009, 12:53
NICE! Ik wil me ook ooit nog eens een gitaartje bestellen, alleen maar om de thrill om zo'n doos open te maken :D

Goridian
29 april 2009, 12:57
NICE! Ik wil me ook ooit nog eens een gitaartje bestellen, alleen maar om de thrill om zo'n doos open te maken :D

Als ze er een gedichtje bij hadden gedaan was 't net Sinterklaas :D

Danieldg
29 april 2009, 13:06
Gefeliciteerd man, ik heb net dezelfde :P Ga je veel plezier aan beleven!


Over de tas: ik heb de mijne al 4 maanden lang intensief gebruikt (repetities etc), en hij zier er nog altijd piekfijn uit. Geen losse stiksels etc. Heel veel bescherming tegen iets van buiten (iets scherps dat erop valt) biedt hij niet, maar om je V te vervoeren is hij meer dan voldoende.

But ennieweej,

Have fun! :blast:

Mr. Dynamite
29 april 2009, 13:20
Just one word.. Awsome! :cooler:


ROCK ON :blast:

guitarkid
29 april 2009, 13:28
Het is

"Je moet toch nooit een gitaar kopen die je niet zelf bespeeld hebt, en die je niet binnen zoveel dagen zonder opgaaf van reden kunt terugsturen" ;)

Da's waar...!!! ;) Ik vind dat dus ook wel meevallen zolang het om relatief betaalbare gitaren gaat. En ook zeker als je een zelfde type al wel hebt bespeeld. Vandaar ook mijn opmerking dat ik het wel grappig vond dat er nog niemand serieus zo had gereageerd.... Het lijkt toch een beetje vloeken in de kerk.
Ik heb zelf ook wel eens een gitaar laten komen uit Duitsland. Linkshandig, voor mijn zoon. Zo veel kan er niet misgaan met een Epiphone SG-400, dacht ik. En dat klopte !
Maar, ik moet wel toegeven dat ik voor mijn 1978 Les Paul Standard in totaal meer dan 700 km heb gereden. Die wilde ik toch echt zien, voelen, ruiken en horen... !!! En toen dus kopen.



En Guitarkid, ik heb bij de Tonika (in Grunn) me al helemaal kapot gespeeld op een Flying V, dus ja, wel degelijk al geprobeerd :D (alleen wel op de gok gekocht bij Thomann). En net als Hole zegt, ik kan hem altijd retourneren, maar dat zit er niet in!

Dus nu hangt er bij Tonika een tweedehands relic Flying V...??? ;)

Gr. C.