PDA

View Full Version : Mesa Boogie Rocket Reverb vraagje...



jutter
28 april 2009, 21:32
Ik kan een Mesa Rocket Reverb overnemen maar ik ken de versterker niet. Heb al op et WWW zitten te sneupen maar kom geen stap verder. Is het een versterker die je goed voor repetities kunt gebruiken? En blijft hij lang clean? Hoeveel mag hij 2ehands kosten? Is het een degelijke versterker?

Graag wat advies!

Dolf
29 april 2009, 01:14
Eerst en vooral:

http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar+Amp/product/Mesa%2FBoogie/Subway+Rocket+Reverb/10/1

Op harmony central vind je reviews van praktisch alles in gitaarland...

Ik heb zijn zachtere broertje, de Subway Blues. Dit is een zalige versterker. Mesa Boogie maakt deftig materiaal. Dit zijn wel ampjes van om de 20 watt dacht ik dus op bandniveau zal je er geen kristalhelder clean meer uithalen. Rocken zal geen probleem zijn.

Hoeveel hij mag kosten heb ik geen flauw benul van. Ik denk dat die toch minstens iets van een 400 euro kan opbrengen, zelfs meer .Hoger dan 600 zou ik er zeker niet voor geven, dan zijn er betere dingen te vinden voor dat geld.

the sure thing
29 april 2009, 11:04
Volgens mij had de rocket het "euvel" dat ie wel clean kon blijven op hoge volumes, maar dan scherp begon te klinken en wat hard (lees: kil) in zijn geluid werd. Maar met googlen moet je zeker info erover vinden!!!