PDA

View Full Version : HELP! Instellingen voor Boss Metalzone 2



Soulpower
21 maart 2003, 20:22
Hoi, weet iemand de volgende instellingen voor de volgende geluiden bij de volgende nummers.

Deftones - 7 words
RATM - Killing in the name
RATM - Freedom
Metallica - Enter Sandman
Nirvana - SMells Like Teen Spirit
Green Lizard - Gone

Als iemand mij hiermee kan helpen, zou heel erg cool zijn. Ik heb mijn MT2 vandaag, ik heb er heel weinig ervaring mee.

+

De Tone, Mid en Bass knopjes op mijn versterker, op welke stand moet ik die zetten als ik mijn boss mt2 gebruik??

+

Moet het Gitaar - Wah-Wah - MT2 - Amp ? OF
Gitaar - MT2 - Wah-Wah - Amp ?

Vriendelijke Groeten, Gökhan

Iedereen nog veel succes met gitaarspelen, keep rockin!

LordSpeedyShit
21 maart 2003, 20:26
over die sounds weet ik niks (deftones lijkt me zoveel mogelijk gain)
maar volgens mij werkt gitaar-mt2-wahwah-amp het beste.

BLOK182
21 maart 2003, 20:53
Nope, altijd eerst de wah, en dan de scheur, en dan de amp, dus in dit geval gitaar-->wah-->mt2-->amp.

LordSpeedyShit
21 maart 2003, 21:47
owja? weer wat geleerd!

shredneck
23 maart 2003, 00:36
...maar als jij het andersom lekker vind klinken,dan is dat geen probleem, het kan in ieder geval geen kwaad.

Negative K3 fan
23 maart 2003, 10:34
Voor SLTS heb je veel distortion, veel mids en redelijk wat hoge tonen nodig, voor de metal stukken moet je de mids er een beetje uitdraaien.

Neals
23 maart 2003, 17:28
Voor smell's like teen spirit en andere nirvana nummers heb je een DS1 of DS2 nodig...

Zelf heb ik die DS2, en heb voor de nirvana sound level op 12 uur, tone en dist maximaal open, en turbo op I

Dus als je dat wat converteert naar je metalzone....

Herdjie
24 maart 2003, 13:53
Op 2003-03-21 20:53, schreef BLOK182:
Nope, altijd eerst de wah, en dan de scheur, en dan de amp, dus in dit geval gitaar-->wah-->mt2-->amp.


Bij mij klonk die instelling in ieder geval niet. Eerst mt2-->wah-->amp. Maar heb dat ding toch nie meer

BLOK182