PDA

View Full Version : VHT fatbottom



Thiez
28 april 2009, 12:51
wheej,
ik had het al in mijn andere cabinet topic geplaatst maar daar kwam geen reactie op. waarschijnlijk door de titel van het topic. Daarom nu even los.

Er staat hier in de buurt een VHT fatbottom 2x12" cabinet te koop.
Ik heb rond zitten kijken op het forum maar word weinig over gesproken en ook reviews op internet zijn van vht bijna niet te vinden. Heeft er iemand ervaring met dit cabinet?
Ik heb zelf een engl ritchie blackmore en ben op zoek naar een mooi warm hardrock geluid.
Het cabinet kost 475 euro. Take it or leave it?

AART
28 april 2009, 14:18
Veel te duur. Voor dat geld heb je al bijna een goede 4x12.

Over de cabs: De oude hebben V30's, daar kan je je geen buil aan vallen. Goede cabs met een goede speakers. De nieuwere cabs (de meesten in europa) hebben V50 speakers van eminence. Met beide cabs heb ik zelf geen ervaring, ik ben wel weg van hun Ultralead top.

Als het je sound is lijken het prima cabs, qua kwaliteit (en prijs helaas) zit VHT in het straatje van mesa en bogner. Misschien heeft iemand hier 1ehands ervaring met de cabs?

Thiez
28 april 2009, 14:24
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=107048

dit is het cabinet waar het om gaat. Ik ben zoekende naar een goed 2x12" cabinet.
Ik moet nog gaan proberen een keer bij jukebox in boekel. wat topmerken naast elkaar zetten(engl, mesa, bogner, hook, kool&elfring, en misschien orange).

hole
28 april 2009, 14:34
Ik vind hem niet overdreven duur, als hij inderdaad in goede staat is.


Jukebox in Boekel
tegeswoordigs hiet da Guitarking war!