PDA

View Full Version : Taxatie



custommopeds
27 april 2009, 18:22
Hallo mensen,

ik kom pas net kijken en heb zo maar een gitaar onder m'n neus geschoven gekregen. Nu hoorde ik laatst dat ik daar vrij tevreden mee kon zijn. Het gaat om een Charvel USA model no 5 met Schaller Tremolo en Jackson Element. Ik vond hem er een beetje roestig uitzien, maar hij schijnt heel wat waard te zijn.
Iemand een idee wat ie waard is?

Hendriks
27 april 2009, 18:29
Moi, wat foto's en mischien een serienummer en wat meer info en U zal op uw wenken bediend worden.

custommopeds
28 april 2009, 18:07
Ok, standby.

pasqual
28 april 2009, 18:17
50 euro, ik kom 'm zo halen;)

groeten Pasqual.

( maar ff serieus: zonder foto's en extra info weten we natuurlijk ook niet veel )

Braindead
28 april 2009, 19:17
Een Charvel model 5 is geen USA maar Japans.

Dark_Tranquillity
28 april 2009, 20:46
Japanse model 5 met Chainsaw koffer (Heb je overigens de versie met sharkfins en binding? Of the Kahler?) Doet ongeveer 450 a 500 euro?

bert k
28 april 2009, 22:29
Er wordt tot 600 euro voor gevraagd. Model 5 en 6 hebben een doorlopende hals, de lagere modellen zijn bolt-on.
@Dark-T: waar haal je die chainsaw koffer vandaan? Zou mooi zijn als ie erbij zat, maar dat is maar net de vraag.
Zie ook het Charvelforum (http://www.jcfonline.com/), maar dat is Amerikaans, en daar zijn de prijzen iets lager dan hier.

Dark_Tranquillity
29 april 2009, 13:55
Standaard grijze Charvel koffer, oftewel de Chainsaw koffer zoals ie vaak genoemd word.

custommopeds
4 mei 2009, 09:50
Wikipedia geeft ook aan dat een Model no 5 USA (!) uit Japan komt. Dit scheelt waarschijnlijk weer in waarde. Maar ben niet van plan hem te verkopen, hij speelt zo lekker ;) Heb er geen koffer bij trouwens.. bedankt voor de reacties.