PDA

View Full Version : ltd kh 602 laten maken...



YannickH
26 april 2009, 16:54
mijn ltd kh 602 is vorig jaar gevallen en zen tremelo(floyd rose) zit helemaal in men body,men body is gescheurd juist op de nerf van de neck thru(net op de lijn) dus ik denk dat het wel te maken is.en de emg's moeten er terug ingestoken worden.en er moeten 2 nieuwe stemknoppen
op.iemand een idee wat me dat ongeveer gaat kosten?
hier zijn wat foto's van de scheur aan de neck..
http://i40.tinypic.com/xkp02h.jpg
http://i40.tinypic.com/rbmgl3.jpg

JeanPaul du Vinnie
26 april 2009, 17:05
Heb je hier niet al eens een topic voor gemaakt?

hezz
26 april 2009, 17:07
Uitvoering besproken de vorige keer... (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=108516)

Wat het kost? Vraag het zelf gewoon aan de gitaarboer...

Braindead
26 april 2009, 17:07
Was daar niet al een topic over? TJa, ik zou gewoon even wat gitaabouwers in de buurt raadplegen m.b.t. prijs. Wat is er mis met de tremolo dan?

marter544
26 april 2009, 17:09
Als die scheuren precies op de lijnen lopen waar de neck-thru zit, maakt het niet zoveel uit lijkt me.. Tis alleen om de zijkanten van de body vast te houden, zit verder geen spanning op van de snaren ozo.

YannickH
26 april 2009, 17:13
Als die scheuren precies op de lijnen lopen waar de neck-thru zit, maakt het niet zoveel uit lijkt me.. Tis alleen om de zijkanten van de body vast te houden, zit verder geen spanning op van de snaren ozo.

ik ga er zoieso mee langs maar ik had graag een geschatte prijs gehad...
en als ik hem laat maken kan ik dan in de toekomst er nog problemen mee hebben?

allochthomas
26 april 2009, 17:19
ik ga er zoieso mee langs maar ik had graag een geschatte prijs gehad...
en als ik hem laat maken kan ik dan in de toekomst er nog problemen mee hebben?
maakt het dan wat uit, je grootmoeder betaald toch.

YannickH
26 april 2009, 17:21
maakt het dan wat uit, je grootmoeder betaald toch.

nee dit keer betaal ik.ik verjaar 14 mei en ik wil al het geld da ik krijg in men ltd steken

RammerStein
26 april 2009, 19:19
waarom heb je dat niet eerder gedaan dan?

MattellicA
26 april 2009, 19:21
Laat hem gewoon zo.. Lekker rock'n'roll... altijd dat geblink.. :soinnocent:

macwilliams
26 april 2009, 19:36
Naw hepjenem allun jaar zo in de kreukuls liggu. Volgus men bugint du gipsn al te vervellen. Men segen hepju.

YannickH
26 april 2009, 19:42
Laat hem gewoon zo.. Lekker rock'n'roll... altijd dat geblink.. :soinnocent:zo kun je er ni op spelen slimmerik

YannickH
26 april 2009, 19:43
Naw hepjenem allun jaar zo in de kreukuls liggu. Volgus men bugint du gipsn al te vervellen. Men segen hepju.
euhm nee-.- kspeel nog elke dag op men gibson.maar ik wil gewoon men ltd laten maken voor in D te zetten voor slayertoestanden te spelen.en leer typen man!

Gothra
26 april 2009, 20:05
euhm nee-.- kspeel nog elke dag op men gibson.maar ik wil gewoon men ltd laten maken voor in D te zetten voor slayertoestanden te spelen.en leer typen man!


En dit noem jij typen? Of Nederlands?

macwilliams
26 april 2009, 20:19
R.O.F.L.M.A.O.

Cob,
Zijn je messen/ pivots van je floyd nog intact of moeten die ook vervangen worden? Je studs waren toch ook in het hout gedrukt?

F*R*E*A*K
26 april 2009, 20:19
euhm nee-.- kspeel nog elke dag op men gibson.maar ik wil gewoon men ltd laten maken voor in D te zetten voor slayertoestanden te spelen.en leer typen man!

Slayer in D?

Barbaar!

Madcow
26 april 2009, 21:20
Cob fanboys he. :P Maar eigenlijk vind ik dat je oma ook die gitaar moet betalen van de reparatie. ze heeft hem tenslotte ook gekocht.

macwilliams
26 april 2009, 21:29
Zullen we het bij woord en taalgrappen houden? Iemand familie afzeiken is fucking lame okay!!
Hij hecht waarde aan die gitaar vanwege bijzondere omstandigheden!!

Jasper.
26 april 2009, 21:45
nee dit keer betaal ik.ik verjaar 14 mei en ik wil al het geld da ik krijg in men ltd steken

Offtopic: Ik verjaar 14 mei ook :P

hezz
27 april 2009, 00:01
euhm nee-.- kspeel nog elke dag op men gibson.maar ik wil gewoon men ltd laten maken voor in D te zetten voor slayertoestanden te spelen.en leer typen man!

hihi! nieuwe sig

almarvk
27 april 2009, 07:14
Gaat nergens meer over. Ga verder in je vorige topic. En let op je taalgebruik c.q. spelling!