PDA

View Full Version : ff uit de losse pols op een vai track



DTmaster
26 april 2009, 14:02
had weer ff zin om een ibanez te bespelen, kan er niet meer van zeggen

enjoy


DTmaster


http://www.box.net/shared/mcxobgxvfz#

Pepe
26 april 2009, 14:48
Voor uit de losse pols: pretty good.
Door naar de volgende ronde, u mag een stempeltje halen.:blast:

Gert-Jan
26 april 2009, 16:11
Ik weet niet precies wat je bedoeling hiermee is.....maar dat spelen op de Ibanez is gelukt.

Ik vind het resultaat niet bijzonder....de sound is wel OK....het spel matig...slordig...je bends vind ik niet mooi en soms klinkt het alsof je maar wat doet.....

Maar goed..nogmaals ...ik weet niet wat je intenties zijn met dit stuk.

Divine
26 april 2009, 16:42
Pluspunten:
Er zitten leuke elementen in, wat toffe licks op de juiste plekken en coole Vai-like tricks.

Minpunten:
Onzuivere bends, vrijwel geen dynamiek, slordige timing (vooral bij de wat snellere licks) en een onnatuurlijke sound.

Je kan spelen, maar let op de details. It separates the men from the boys.

DTmaster
26 april 2009, 18:45
is goed thanx...

pannekoek
27 april 2009, 02:48
klinkt niet slecht! een paar valse bends maarja.. kan me er niet echt aan storen, sound vind ik een beetje fuzzy, maar egt goed gespeeld man!

taylor
27 april 2009, 11:33
het probleem met dit soort dingen is dat je denk ik vaak (met vai) heb meegespeeld een dan "verdwijnen" alle fouten in de muziek zeg maar een lijkt het alsof je aardig aan mee spelen bent.

tis het zelfde als meezingen met een plaat en dan alleen je(opgenomen) stem terug horen, wat vaak niet erg goed is haha :)
al heb je dus wel die waan als je dat doet, vind het daarom ook geen goeie methode om veel mee bezig te houden.

maar het is idd een aardige poging!

Riky
27 april 2009, 13:56
het probleem met dit soort dingen is dat je denk ik vaak (met vai) heb meegespeeld een dan "verdwijnen" alle fouten in de muziek zeg maar een lijkt het alsof je aardig aan mee spelen bent.

tis het zelfde als meezingen met een plaat en dan alleen je(opgenomen) stem terug horen, wat vaak niet erg goed is haha :)
al heb je dus wel die waan als je dat doet, vind het daarom ook geen goeie methode om veel mee bezig te houden.

maar het is idd een aardige poging!

wat???

Ik vind het wel vette elementen hebben. Genoeg en best veel variatie ook! Bends zijn idd niet altijd even zuiver en dat is ook het enige waar ik me aan stoor:)

edje kadetje
27 april 2009, 14:17
Duidelijk is dat je best wel kan spelen.

Maar ook ik vond het niet zo bijzonder. Ik vond er weinig richting inzitten. Het lijkt er met momenten op dat je maar wat doet.

Respect trouwens dat je de meningen durft op te halen. Ik durf m'n nek niet op die manier uit te steken.

Luke-wannabe
27 april 2009, 18:41
Soundje vind ik niet echt lekker. Klinkt mij echt te onnatuurlijk. Zo van: gain open, mids en laag over de helft, hoog er ietsjes uit.
Dat is zeg maar hoe ik het vroeger deed. Lekker makkelijk spelen :hippie:. Moeilijker is om met weinig gain te spelen en het nog steeds interessant te houden.
Soms mij ook iets te 'off' en dan iets te abrupt..

DTmaster
27 april 2009, 21:50
allemaal erg bedankt het dus een 50/50 :) hahahah