PDA

View Full Version : vintage lp



Maarten vd Berg
26 april 2009, 10:09
is de vintage lp een goede gitaar?:soinnocent:
en kunnen jullie er wat meet over vertelen?

thnx

govertguitar
26 april 2009, 10:20
Ik vind het een goede gitaar. Ik had erop gespeeld bij de lokale muziekwinkel en hij beviel me heel goed vooral voor de prijs van 400 euro. Zo zie je maar weer iets hoeft niet duur te zijn om goed te zijn.

macwilliams
26 april 2009, 10:44
Eentje gespeeld bij big one music te zwolle, even geprobeerd toen ik mijn ENGL steve morse signature buizen top ging halen. De ibanez rgt42 dx die ik op de amp heb ingeruild klonk en speelde veel beter. Maar omdat die vintage zo tegenviel ben ik weer naar huis gereden om mijn epiphone en mn gibson op te halen.

Wat ik echt lelijk vind is die net niet lp vorm, te scherpe cutaway enzo.

Maar dat is mijn mening.

marter544
26 april 2009, 12:31
Zijn mooie gitaren voor et geld.. Maar kijk eens naar dat ding wat Macwilliams te koop heeft, even duur, welliswaar 2e hands, maar toch een stuk mooier imo.

BamBuFan1
26 april 2009, 15:12
Ik heb er twee (een LP en een SG) en die dingen zijn prima voor het geld. Naar mijn idee beter dan veel van de huidige Epi's.

macwilliams
26 april 2009, 15:49
Zijn mooie gitaren voor et geld.. Maar kijk eens naar dat ding wat Macwilliams te koop heeft, even duur, welliswaar 2e hands, maar toch een stuk mooier imo.

Mijne is goedkoper......



Ik heb er twee (een LP en een SG) en die dingen zijn prima voor het geld. Naar mijn idee beter dan veel van de huidige Epi's.

Van de huidige epiphones blijf ik ver uit de buurt als de verhalen allemaal waar zijn. Nog "slechter" als de vintage (is natuurlijk maar relatief:makeup:.) en daar zijn alle recensies inclusief die van mij niet even positief. Maar goed niet iedereen lust spruitjes toch;)

Als maarten nou eens lekker naar de winkels gaat en uitprobeerd in plaats van deze digitale zoektocht dan kan hij zelf een mening vormen.
Voor zover mijn gratis advies:stop:

marter544
26 april 2009, 15:57
Mijne is goedkoper......




Van de huidige epiphones blijf ik ver uit de buurt als de verhalen allemaal waar zijn. Nog "slechter" als de vintage (is natuurlijk maar relatief:makeup:.) en daar zijn alle recensies inclusief die van mij niet even positief. Maar goed niet iedereen lust spruitjes toch;)

Als maarten nou eens lekker naar de winkels gaat en uitprobeerd in plaats van deze digitale zoektocht dan kan hij zelf een mening vormen.
Voor zover mijn gratis advies:stop:

Hier kosten de LP's van vintage €299,- Maar de Vintage gitaren zijn best goede gitaren hoor, ik zou alleen liever voor een 2e hands Epi of Gibson LP studio gaan.

2shane
26 april 2009, 16:00
ik heb er op gespeeld bij feedback , vond het een aardige gitaar.
hij is zijn geld zeker waard , maar verwacht geen gibson kwaliteit.

macwilliams
26 april 2009, 16:03
Hier kosten de LP's van vintage €299,- Maar de Vintage gitaren zijn best goede gitaren hoor, ik zou alleen liever voor een 2e hands Epi of Gibson LP studio gaan.

Ik ook en daarom heb ik 4 epis gehad


ik heb er op gespeeld bij feedback , vond het een aardige gitaar.
hij is zijn geld zeker waard , maar verwacht geen gibson kwaliteit.

Dan doen we zeker niet :seriousf:;)

Exi
26 april 2009, 17:06
Hier (http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar)... en kom niet meer terug voordat je ze allemaal gelezen hebt;)

Nee, serieus. Je begrijpt toch zelf ook wel dat je zelf ook een beetje onderzoek kan doen en dingen kan uitproberen in winkels.
Probeer eens zelf een mening te vormen man!

Bolder
26 april 2009, 17:20
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=122236

hier staat er wat over