PDA

View Full Version : Zwarte cross 2009



vulvasonic
25 april 2009, 22:15
Wie gaat er heen? :blast:

BamBuFan1
26 april 2009, 00:29
Als in: http://open.salon.com/blog/m_b/files/duh-duh1233387823.jpg

vulvasonic
26 april 2009, 00:37
Als in: http://www.freesmileys.nl/Emoticonspagina%27s/EMOTICONS/smillies/gevoelens/smileyja.gif
Als in: "Busted!"
"STOP stealing my bandwidth!"
"Download the freaking image!"

?????????????????????? :dontgeti:




;)

grayfink
26 april 2009, 00:41
Wie gaat er heen? :blast:
Ik vermoed "De zingende Fresia's"..:punk:

vulvasonic
26 april 2009, 01:41
Ik vermoed "De zingende Fresia's"..:punk:

:D


En ik hoop heel stiekem op een gezellig onderonsje met mevrouw Cilmi... :crazyhappy:

Maar wie gaat er nog meer?

Madcow
28 april 2009, 15:03
Black metal en boeren ging nognooit zo goed samen!!!

marter544
28 april 2009, 17:04
Ik wou er heen, maar was uitverkocht :(

@Vulva, weten jullie al welke dag je moet spelen?

vulvasonic
28 april 2009, 21:44
Ik gok op de 26ste. Er is ook al iets gezegd over welk podium en tijd (tussen welke bands), maar op de site staat dat er nog niets bekend is. En zolang er niets officieel bekend is gemaakt, durf ik ook nog niets daarover te zeggen.

Ik moet wel zeggen dat ik me zelden eerder zo heb verheugd op een optreden. We zullen goed ons best moeten doen in ieder geval. :rockon:

marter544
29 april 2009, 13:38
Kan ik me heel goed voorstellen! Ik wil nog een dagkaart kopen, maar er is idd nog niks bekend van welke bands op welke dag spelen, dus dan is het een beetje op de gok natuurlijk. Nuja, succes dan alvast met je gig, lijkt me super om daar te spelen!

HaroldA
29 april 2009, 13:44
Ikke, ikke, ikke!

Het Graspop programma was nog nooit zo bedroevend slecht als dit jaar, dus we gaan dit jaar naar de Zwarte Cross ;)

Riky
1 mei 2009, 19:29
helaas dit jaar niet:( 5 jaar lang geweest, maar dit jaar ben ik net op vakantie....

BamBuFan1
1 mei 2009, 23:16
helaas dit jaar niet:( 5 jaar lang geweest, maar dit jaar ben ik net op vakantie....

WAT?!?!?!?! TANTE RIKY NIET OP DE ZWARTE CROSS?!?!?!http://www.addemoticons.com/emoticon/animated/AddEmoticons04239.gif

Riky
1 mei 2009, 23:57
helaas idd.

(wel grappig dat de bijnaam daar echt van vandaan komt. ter onderscheiding heb ik er maar voor gekozen om het anders te schrijven;))

vulvasonic
5 mei 2009, 19:08
We spelen op de zondag, tussen Mooi Wark en de Jovinks (meen ik - pin me er niet op vast), ergens rond 4 uur, op de camping van de zwarte cross.

Niet het hoofdpodium dus, maar wat boeit het?
Ik heb er keiveel zin in (hoewel een treffen met mevrouwtje Cilmi nu waarschijnk vrij onwaarschijnlijk lijkt te zijn geworden...)! :seriousf:

:rockon: BEEEEESTEHHHHH!!!!!! :D

Luke-wannabe
5 mei 2009, 19:15
Is de zwarte cross niet dat achterlijke boeren festival?

Rinze
5 mei 2009, 19:54
Is de zwarte cross niet dat achterlijke boeren festival?


Je bedoelt dat festival dat hard op weg is om het grootste festival van Nederland te worden? Zonder door de VPRO en aanverwante kliek gehyped te worden?

Of bedoel je dat festival waar ze arrogante westerlingen een paar klompen in hun reet stoppen? :chicken: Of ben je misschen een smiley vergeten? Tjezus Luke, je bent wel een beetje simpel zo nu en dan. Zelfs voor een westerling.

Riky
5 mei 2009, 21:31
of bedoeld hij misschien dat ontzettend leuke, gezellige festival waar mensen uit verschillende culturen in idealen bij elkaar komen om lol te trappen, maar dat op SBS neergezet wordt als een lomp en ondoordacht gebeuren?

Echt dat SBS gaat de zwarte cross nog een keer kapot maken! Alle grappige overdreven en onbenullige dingen (die er zeker bij horen) plak SBS zoals altijd achter elkaar en maakt er weer een groot overdreven gebeuren van.

Zwarte cross is gewoon gegarandeerd lol.

Malle Eppie
6 mei 2009, 16:54
Ik denk dat hij dat festival bedoeld dat ooit begonnen is als een crosswedstrijd voor van alles en nog wat met daarbij tussen de verschillende klasse's door een bandje. Nadat de Jovinx geld roken hebben ze het zó commercieel gemaakt dat het hele crossgebeuren naar de achtergrond verdwijnt. Om maar te zwijgen van de sfeer...

vulvasonic
6 mei 2009, 17:52
Ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest (of was dat het jaar ervoor???), maar ik vond het er toch wel zeer sfeervol en vrij uniek. Nu ben ik ook weer niet zo'n enorm ervaren festivalganger, dus wat dat betreft zal mijn mening zeer zeker niet sterk normbepalend zijn voor de gemiddelde muziekliefhebber (en moddergenieter).

In ieder geval heb ik een weinig meer info. Een scherp oog ziet hoe mijn date met Gabriella Cilmi is geregeld. PERFECT DUS!!!! :D

http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/fun/ZwarteCrossSchema.gif

rickert
6 mei 2009, 19:46
Sick perv, je beseft je wel dat ze 17 is:D???

grayfink
6 mei 2009, 19:54
I'd do her. (Niet dat dat een realistische optie is..)

http://teenscoop.net/wp-content/uploads/2009/03/gabriellacover900.jpg

Chris Winsemius
6 mei 2009, 20:02
We spelen op de zondag, tussen Mooi Wark en de Jovinks (meen ik - pin me er niet op vast), ergens rond 4 uur, op de camping van de zwarte cross.

Niet het hoofdpodium dus, maar wat boeit het?
Ik heb er keiveel zin in (hoewel een treffen met mevrouwtje Cilmi nu waarschijnk vrij onwaarschijnlijk lijkt te zijn geworden...)! :seriousf:

:rockon: BEEEEESTEHHHHH!!!!!! :D

Doe de groetjes aan Bert, Arnold en de bassist van MW!

Vorig jaar geweest, John Doe's revenge live meegemaakt en veel...

brommers kieken!!!

;)

vulvasonic
6 mei 2009, 21:12
Sick perv, je beseft je wel dat ze 17 is:D???

Ik mag dan misschien wel 41 jaren oud zijn (en getrouwd), maar dat maakt me nog niet blind en impotent! :mmmm:

:D

vulvasonic
7 mei 2009, 00:34
Doe de groetjes aan Bert, Arnold en de bassist van MW!
Vorig jaar geweest, John Doe's revenge live meegemaakt en veel...
brommers kieken!!!
;)

Zal ik doen!

En jij krijgt trouwens ook de groeten, sinds enige weken eigenlijk al, van John de Wolf. Ik neem tenminste aan dat je weet wie ik bedoel, toch? :ok:




On topic: Wie van de Zwarte-Cross-gangers verblijven er op de camping? :)

grayfink
7 mei 2009, 00:50
De bassist van Mooi Wark, op mijn gereviseerde '76 Ibanez strat in de rest van een sinterklaasoutfit:
http://www.youtube.com/watch?v=k5lBsgBgy-k
Knap hoe je van niets iets kunt maken. "Alles in A, jongens!".
Hij had hem al behoorlijk zitten op dat moment.:cheerup:

Riky
7 mei 2009, 01:08
Zal ik doen!

En jij krijgt trouwens ook de groeten, sinds enige weken eigenlijk al, van John de Wolf.Ik neem tenminste aan dat je weet wie ik bedoel, toch? :ok:




On topic: Wie van de Zwarte-Cross-gangers verblijven er op de camping? :)

wel jammer... speelt er een x een forumlid op een plek waar ik niet ver vandaan woon. kan ik er nie bij zijn. Kan me eigenlijk zowieso geen jaar meer voorstellen zonder zwarte cross. Raar!

Alvast veel succes vulvasonic!

en wie verblijft er in het hotel?