PDA

View Full Version : Nieuwe Track gemaakt



nepugo90
25 april 2009, 08:57
http://www.youtube.com/watch?v=fhc6ThwqfKM

Bw

Gert-Jan
25 april 2009, 09:07
Ik vind het een goed stuk muziek, lekker schema...het begint heel veelbelovend. Ik vind de solo alleen erg rommelig...afgeraffelt....te weinig nuances....jammer...want het stuk vraagt om meer intonatie.

VHsologitarist
25 april 2009, 09:37
Lekkere sound heb je en idd leuke schema's. Maar ben het wel met Gert-Jan eens helaas

glennshred
25 april 2009, 09:41
Ik vind alles top eraan tot en met de solo's, lekker geluid, prachtig nummer
emotie zit juist goed in dit :crazyhappy:

meul
25 april 2009, 12:30
Mooie sound vind ik. wel lijken je legato's soms breierig waardoor je lijnen een beetje vervagen.

kevervolks
25 april 2009, 14:23
Mooie sound vind ik. wel lijken je legato's soms breierig waardoor je lijnen een beetje vervagen.

Dat zou denk ik heel goed kunnen komen door de SC-Pickups, of hij moet hotrail in de brug hebben ;)

pasqual
25 april 2009, 23:37
ik vind het een veelbelovend ideetje in het algemeen. maar ben het in grote lijnen wel eens wat het commentaar op je soleren betreft. je laat horen dat je wel degelijk kán soleren maar haalt er niet uit wat er in zit. meer melodie en variatie en op sommige plaatsen iets de tonen langer rekken. ik denk niet dat je "breierige" legato's het gevolg zijn van de SC's maar meer door je manier van aanslaan. of dit erg is? het kan ook je bedoeling zijn en dan is het een kwestie van smaak. kortom: klinkt goed en je sound is erg oké.

groeten Pasqual.

pannekoek
25 april 2009, 23:42
klinkt erg goed! soleren kan je duidelijk wel, probeer iets meer melodie in je solo te krijgen, verder vind ik het een top nummer! lekkere sound!