PDA

View Full Version : Wie Wat Waar Koninginnedag 2009



Mitch
24 april 2009, 22:48
Er zullen ongetwijfeld velen van ons zijn die moeten spelen de komende feestdagen dus leek het me leuk een overzichtje te maken. Kunnen we elkaar eventueel opzoeken of we zijn gewaarschuwd waar we juist niet heen moeten :D

Om af te trappen:
Met Electric Co staan we van 16u30 tot 18u buiten bij café de Conckelaer in Voorburg en 's avonds om 21u sluiten we de Koninginnemarkt in Den Bosch af op het Parade Podium.

bluegate
24 april 2009, 23:39
29 april Delft, de Kurk vanaf 22:00 ongeveer tot 01:00
30 april Voorburg, de Conckelaer vanaf 13:00 ongeveer tot 14:30

Misschien zie ik je de 30ste:zz:

Mitch
24 april 2009, 23:47
Hahahaha, jullie zijn ook teruggevraagd? Nou, als je nog effe blijft hangen en wij zijn vroeg genoeg aanwezig dan maken we dit jaar wél een praatje, goed? ;)

bluegate
25 april 2009, 00:04
Ja, hij kon niets beters krijgen... ;)
Podium wordt wel heel anders dit jaar, hopelijk hebben we dit jaar mooi weer.
En hopelijk niet te brak van de avond ervoor als vorig jaar.

Mr.Bluesbreaker
25 april 2009, 00:05
29e: om 21:15 op de Grote Markt in Groningen.
30e: tussen 13:00 en 18:00 (hrmpf) op het Waagplein in Groningen.
Kan er beter een matras neerleggen, scheelt ongeveer 20 meter tussen de gigs...

puntdroad
25 april 2009, 09:08
Koninginnedag in Veenendaal, Orange bud met mij als invaller.
Tent bij 't Gelag.

speulmenneke
25 april 2009, 09:48
29 april vanaf ca. 20.00 uur Theaterhotel Almelo met de Big Fun Showband.

Herman
25 april 2009, 16:57
Koninginnedag: The Jackdaws van 14:00 - 15:00 in Stadskanaal (Groningen), podium bij cafe het mingelmous (tegenover de oude Super de Boer).

MetalPunk
25 april 2009, 17:46
29 april: Royal Flush in Het Gat van Nederland (Volendam)

skabouter
25 april 2009, 18:18
Met mn Skapunkreggaeband Jablecna Stava (www.myspace.com/jablecna) speel ik ergens op een festivalletje in Castricum (NH). Ik geloof om 7u savonds.

eggen_h
26 april 2009, 23:58
29 april vanaf 22:00 uur in cafe Roezemoes te groningen;

Coffee&blues, uw favoriete blues/rock 'n roll band!

Luke-wannabe
27 april 2009, 00:06
Crimson Sky @ Parkkunst in Alphen a/d Rijn om 17.30

marter544
27 april 2009, 09:05
't Front, Vroomshoop, finale van de grote prijs van Twenterand, ergens in de middag (er wordt gevoetbald voor de volgorde van spelen).

JeroenSchaaf
27 april 2009, 09:54
The Hips - Klinkeren ( Koninginnen festival ) www.klinkeren.nl

En 'avonds sta ik Simplon met Joan Singer songwrither. En daar is Forian Wolf het hoofdprogramma.

Mr.Bluesbreaker
27 april 2009, 10:50
Een singer/songwrither; het moet niet veel verdergaan met die vrouwelijke emancipatie in muziek.

Henkie spenkie
27 april 2009, 11:51
29e: om 21:15 op de Grote Markt in Groningen.
30e: tussen 13:00 en 18:00 (hrmpf) op het Waagplein in Groningen.
Kan er beter een matras neerleggen, scheelt ongeveer 20 meter tussen de gigs...

Ha dan zie ik je vast nog wel ergens deze week! Als je een idioot ziet met een lelijke rot kop en haar dat nog wilder zit dan je schaamhaar, dan weet je wie het is;)

JeroenSchaaf
27 april 2009, 11:53
Een singer/songwrither; het moet niet veel verdergaan met die vrouwelijke emancipatie in muziek.

Lol! Achja! :soinnocent:

stinkhippie
29 april 2009, 13:16
wij spelen met Muddy Driveway op het buitenpodium van Studio K in Amsterdam.

http://www.studio-k.nu/page=site.category/category_id=1/d=1/m=4/y=2009/

www.myspace.com/muddydriveway

rickert
29 april 2009, 14:08
Vanavond keihard bierdrinken in Den Haag, en morgen een late dienst:crazyhappy:

Portel
29 april 2009, 15:45
Ik ga misschien een half uurtje klanten trekken voor het kraampje van mijn zusje op de rommelmarkt in Volendam.

rickert
29 april 2009, 16:33
Ik ga misschien een half uurtje klanten trekken voor het kraampje van mijn zusje op de rommelmarkt in Volendam.

Gadverdamme gast!

Staon
29 april 2009, 20:26
Met mn Skapunkreggaeband Jablecna Stava (www.myspace.com/jablecna) speel ik ergens op een festivalletje in Castricum (NH). Ik geloof om 7u savonds.

Sweet, 'k kom zeker effe kijken. Meest memorabele avond die ik me herinner in de bak was met de befaamde mario tune haha.

Gaan er nog mensen naar Haarlem bandjes kijken? Ik weet nog niet precies wat er te doen valt, maar ik denk dat Timmu wel naar HaHa gaat?

skabouter
30 april 2009, 11:56
haha cool gast! we spelen om 18u en Super Mario staat zeker op t programma :D Come say hello!

Mitch
1 mei 2009, 10:53
Is het toch nog gelukt bluegate te spreken! Jammer dat we niet even de tijd hadden om te kletsen, maar we hebben in ieder geval kunnen genieten van jullie zangeressen die tijdens ons optreden aangenaam vooraan in het publiek stonden :D

Het was gezellig druk:
http://i246.photobucket.com/albums/gg117/mitch_tripper/QDay/30-04-09_1731.jpg

Wel een enorme stressdag: vóór vertrek naar Voorburg was nog niet duidelijk of het optreden nog doorging. Tijdens het optreden in Voorburg werd pas bekend dat het tweede optreden in Den Bosch door zou gaan, wat het meteen weer een race tegen de klok maakte. Dat het otpreden in Den Bosch doorging werd later die dag aan alle kanten weer tegengesproken maar uiteidenlijk ging het toch door en oh boy, zo'n podium krijg je niet dagelijks, mijn god zeg. Daar had ik alleen geen tijd voor sneaky mobile telefoon pics vanaf het podium :D

yhcmarc
1 mei 2009, 11:17
haha cool gast! we spelen om 18u en Super Mario staat zeker op t programma :D Come say hello!

We hebben elkaar in het verleden wel gesproken, maar volgens mij herkende je me gisteren niet? Anyhoo, mijn gitaarcab was je keyboard standaard ;)

bluegate
1 mei 2009, 11:34
Is het toch nog gelukt bluegate te spreken! Jammer dat we niet even de tijd hadden om te kletsen, maar we hebben in ieder geval kunnen genieten van jullie zangeressen die tijdens ons optreden aangenaam vooraan in het publiek stonden :D


Ja, ze blijven leuk die dames (ik zie ze bij elk optreden vooraan ;))
Inderdaad jammer van de gebeurtenissen waardoor alles ineens toch anders werd.
Toen jullie aankwamen was ik aan het opruimen, vervolgens even met de mensen gesproken die naar ons optreden waren gekomen, die gingen allen weg na jullie optreden dus ik naar het podium. Moesten jullie je weer haasten voor het volgende optreden.

Er zit een steigende lijn in, vorige keer hebben we elkaar gemist, dit jaar elkaar gezien en de handen geschud.
Wie weet misschien volgend jaar wat woorden uitwisselen...
:ok: