PDA

View Full Version : Dick Dale



john.3001
21 maart 2003, 15:51
"Dale is also a master at the Acoustic, Electronic, Bass and Spanish Guitars'. As well as the Ukulele, Banjo, Drums, Piano, Organ, Electronic Keyboard, Harpsichord, Trumpet, Trombone, Saxophone, Harmonica, Xylophone and, believe it or not... the Accordion!" => op http://www.dickdale.com

---

Impressive!!!

Harry
21 maart 2003, 15:53
Op 2003-03-21 15:51, schreef john.3001:
"Dale is also a master at the Acoustic, Electronic, Bass and Spanish Guitars'. As well as the Ukulele, Banjo, Drums, Piano, Organ, Electronic Keyboard, Harpsichord, Trumpet, Trombone, Saxophone, Harmonica, Xylophone and, believe it or not... the Accordion!" => op http://www.dickdale.com

---

Impressive!!!




tja, het is bekend dat meneer Dale nogal met zichzelf ingenomen is. Kan ie er echt op spelen?

nyc-kid
21 maart 2003, 22:50
geef me een keyboard en ik kan hetzelfde...

Nemesis
23 maart 2003, 11:31
mike oldfield...nog zoeen, heb echt respect voor dat soort lui :grin:

Kitaarhiero
26 maart 2003, 20:21
Ik vraag me af op welk niveau hij die blaasinstrumenten bespeelt...

geertenno
26 maart 2003, 21:24
Volgens mij is die Dick Dale echt zo'n gozer die de hele dag aan het spelen is op diverse instrumenten.

FNaRK
26 maart 2003, 21:48
die Dick Dale gozer is trouwens ver in de 60 (correct me if i'm wrong LD )

Kitaarhiero
26 maart 2003, 22:08
hij zal idd wel ongeveer 60 zijn... en misschien wel heel veel tijd hebben om de hele dag op 17 verschillende instrumenten muziek te maken...

Harry
27 maart 2003, 09:37
waar hij woont is ook niet veel anders te doen, hij heeft een ranch ergens in de rimboe in de usa. ALs ie boodschappen gaat doen pakt ie een helicopter, heb ik ergens gelezen. Beetje de paarden voeren, en verder muziek maken, tis ook een leven....

john.3001
27 maart 2003, 12:47
Hij heeft ook een poema en een tijger of zoiets... En hij ziet er echt belabberd uit (met zo'n mat (of op z'n Limburgs "teppich") en zo'n achterlijke hoofdband met 'Dick Dale' erop).
Zijn cd-hoesjes zijn ook altijd een beetje over the top geweest. Je kan ook t-shirts kopen met "I'm a dickhead erop".

Maar... hij kan wel lekker op z'n gitaar spelen, en dat is het belangrijkste...