PDA

View Full Version : Gezocht: Enthousiaste muzikant regio Haarlem



Nemo
24 april 2009, 20:45
Hallo,
Mijn beste vriend en ik spelen wel eens wat samen, ik op gitaar, hij op drums. Maar twee leden vinden wij een beetje weinig. Daarom een oproep: woon jij in regio Haarlem, speel je een instrument als basgitaar, gitaar of piano, en speel je graag van alles(pop, rock, funk, punk, blues)? Wij zijn beide 14 jaar (zitten in de 3de klas). Ikzelf drum al 5 jaar en heb al wat vaker met een band gespeeld op m'n muziekschool. M'n vriend heeft speelt een jaartje gitaar, maar kan al aardig wat spelen. Zit om mee te spelen? Meld het, en hopelijk wordt het dan wat! Grijns
Groetjes,

Lang haar

kingyellow
24 april 2009, 22:08
Leeftijd?
oefenruimte?
1-2-3 keer per week?
ervaring?

Nemo
24 april 2009, 23:38
Oja, sorry

We zijn beiden 14, ik zit al inmiddels 5 jaar op drumles en heb al wat vaker met m'n muziekschool wat optredens gedaan met een band. Mijn vriend speelt al 3 jaar piano ofzo en is vanaf daar overgestapt op gitaar. We spelen nu nog met z'n tweeën in m'n drumhok maar we kunnen ook altijd nog in decibel spelen

Staon
22 mei 2009, 20:47
Lijkt me lachen om een keer met jullie te spelen, ben zelf 17. Ik speel voornamelijk oude blues (Cream e.d.), funk en indie als Radiohead etc.

Lijkt me leuk om een keer te jammen ofzo =].
Komen jullie weleens bij Flinty's?