PDA

View Full Version : Het Grote Korg PX3 Weggeef topic



hole
23 april 2009, 14:55
Overtuig mij ervan dat JIJ degene bent die deze professionele multiFX/phrasetrainer/drumcomputer dient te krijgen.

De meest originele inzending (beoordeling door deskundige jury, nl. ik) krijgt (na betaling van evt verzendkosten (€ 7,--)) dit zwitsers zakmes voor gitaar toegestuurd.

Inzendingen mogen, via deze thread, in elke vorm (foto/video/audio/tekst) worden ingediend. Geen PM's

Sluitingstermijn: Donderdag 30 mei 23u59.

http://img.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/18/180433.jpg

Nellyrocks
23 april 2009, 15:02
Ik weet niet wat voor een ding het is, weet waarschijnlijk ook niet hoe het werkt, ik heb het waarschijnlijk helemaal niet nodig, het is een lelijk ding, ik kom al om in de spullen, je kan er niet mee bellen, zit geen navigatie op, ik hou niet van blauw, heb een hekel aan KORG, vindt "toneworks" een rare naam voor een drumcomputer, snap niet waarom je iets zomaar weggeeft en ga al helemaal geen €7,- verzendkosten betalen.

Zoiets?

Stuur maar op.

hole
23 april 2009, 15:08
Nou,

Ik doe nog geen toezeggingen, maar ik denk dat "men" toch hun stinkende best zullen moeten doen om deze inzending te overtreffen.






:seriousf:

Jimwoud
23 april 2009, 15:26
Kijk dit komt goed uit. M'n eettafel wankelt een beetje, en dit ding is precies dik genoeg om dit te voorkomen. Wordt een beetje moe van de borden die steeds van m'n tafel af pleuren. Dus die 7 euro heb ik dan wel voor over.

RobertoL
23 april 2009, 15:30
Zo'n apparaat wil iedereen hebben. Daarom geef je hem ook weg.

Ike57
23 april 2009, 15:40
Lijkt wel zo'n digitaal fototoestel :???:

Waarom staat er "Pandora" in het schermpje. Als ik de naam Pandora zie moet ik weer denken aan de "doos van Pandora" en als ik aan "doos" denk gaan mijn gedachten weer naar andere zaken die niets tot weinig met gitaarspelen hebben te maken.

Lijkt me niet geschikt om te gebruiken bij m'n gitaar omdat dan steeds de woorden "doos - doos - doos" door m'n hoofd blijven spoken :rockon:

schizo910
23 april 2009, 16:00
Ik ben aan de schijterij niet te kort... Mijn darmen zitten in de meest verschrikkelijke knoop... en omdat Tone Works een anagram is voor Worst Knot... heb ik..

oeps....


trek ff een sprintje naar de plee...

:o

TimmU
23 april 2009, 16:11
Ik heb een ontzettend saaie kantoorbaan en met de PX3 kan ik ook lekker op mn werk spelen.

En ik kan ontzettend goed rimmen.

Dirk_Hendrik
24 april 2009, 23:17
Bump!!!..............

BamBuFan1
24 april 2009, 23:27
Wil het ding een beetje drijven? Ik zit met een lekke vlotter voor mijn blinkende Sphinx®, dus zo'n PX3 zou van harte welkom zijn in mijn stortbak.

The Mess
27 april 2009, 18:40
Geen grappige bullshitreden hier :)
Ik zou het ding wel willen hebben omdat ik benieuwd ben of dit ding nu werkelijk zo underrated is en omdat ik volgend jaar op kamers ga. Dan zou het wel makkelijk zijn als ik iets heb om stilletjes mee te oefenen.
(Al zou dat niet nodig zijn in een rumoerig studentenhuis. Maar hey: verbeter de wereld, begin bij jezelf!)

Maargoed, als je 'm liever weggeeft aan iemand die je aan het lachen maakt, dan geef ik je groot gelijk ;). Oh, en ik ben op vakantie komende week, zul je net zien dat als ik een keer iets zou winnen dat je denkt dat ik niet meer geïnteresseerd ben xD

Les Paul R8
27 april 2009, 18:48
Ik zou hem wel willen hebben om hem weg te geven.....

Ferraririk
27 april 2009, 19:04
Ik zou hem wel willen hebben om te kijken wat voor effecten ik gebruik en om uberhaupt effecten echt te gebruiken, maar weet nog geen goeie inzending

Mufftin
27 april 2009, 19:19
ik ben emo....

Ferraririk
27 april 2009, 19:22
ik ben emo....

Darn, nu hoef ik niets meer te bedenken, je hebt al gewonnen, volgens mij

almarvk
27 april 2009, 19:52
Omdat ik mod ben?

Dirk_Hendrik
27 april 2009, 20:14
Ik zou em graag aan LesPaulR8 geven

Ferraririk
27 april 2009, 20:58
dan blijftie maar weggegeven worden, das ook sonde

Les Paul R8
27 april 2009, 21:52
dan blijftie maar weggegeven worden, das ook sonde

Integendeel, zo hebben er veel meer mensen plezier van...

@dirk_hendrik: Ik wilde hem juist als verrassing aan jou geven......

almarvk
28 april 2009, 08:19
Nu is de verassing er af... Geef 'm dan maar aan mij ;)

_M_P
28 april 2009, 08:48
Het is een waardeloos ding. Kunnen we niet gewoon allemaal een stukje krijgen? Eerlijk delen zeg maar, zoals de hippies dat ook deden.......

Ferraririk
28 april 2009, 08:52
Nee dat ding is geweldig!

RobertoL
28 april 2009, 09:02
Het is een waardeloos ding. Kunnen we niet gewoon allemaal een stukje krijgen? Eerlijk delen zeg maar, zoals de hippies dat ook deden.......
Ik wil de potmeter, kan je lekker draaien. Of een knopje, kan je lekker drukken.

Ferraririk
28 april 2009, 09:08
doe mij de binnenkant + het scherm dan maar als het moet, dan maak ik zelf wel een kastje met knopjes :soinnocent:

Rinze
28 april 2009, 09:32
Ik wil hem best hebben omdat ik nooit genoeg heb :crazyhappy:

TimmU
28 april 2009, 11:54
Begin anders een loterij!

Mufftin
28 april 2009, 13:17
waar is Glaas als je hem nodig bent ;)

of wat de naam ook alweer was van die knakker toen

Mufftin
28 april 2009, 13:38
Darn, nu hoef ik niets meer te bedenken, je hebt al gewonnen, volgens mij

het gaat niet om het winnen maar om het meedoen!

Sinner
28 april 2009, 16:40
Omdat ik nu precies een week vader ben: op 21 april is ons dochtertje Amber geboren en ik van haar mama nu niet meer de boel door mijn Twin mag blazen.

Zo'n Pandora is natuurlijk een wereldoplossing voor dit probleem en dan kan mijn dochter het over 20 jaar op Marktplaats verkopen als Vintage of ruilen tegen een tubescreamer die dan 600 euro kost:seriousf:

Amber: http://picasaweb.google.nl/lh/photo/pOtKB2X22xNKozQNEShSXg?feat=directlink

dusss...

hole
28 april 2009, 22:18
Hey man,

gefeliciteerd! Wat een schatje...Die van mij is al weer 20 maanden oud...pfft wat vliegt de tijd..

MattellicA
28 april 2009, 22:24
Hey man,

gefeliciteerd! Wat een schatje...Die van mij is al weer 20 maanden oud...pfft wat vliegt de tijd..

Begint er al wat relic op te komen? :soinnocent: Van harte gefeliciflapstaart, Sinner! :grouphug::grouphug:

schizo910
29 april 2009, 00:23
Omdat ik nu precies een week vader ben: op 21 april is ons dochtertje Amber geboren en ik van haar mama nu niet meer de boel door mijn Twin mag blazen.

Zo'n Pandora is natuurlijk een wereldoplossing voor dit probleem en dan kan mijn dochter het over 20 jaar op Marktplaats verkopen als Vintage of ruilen tegen een tubescreamer die dan 600 euro kost:seriousf:

Amber: http://picasaweb.google.nl/lh/photo/pOtKB2X22xNKozQNEShSXg?feat=directlink

dusss...


Amateur! Ik mag al 6 jaar niet meer thuis over mijn versterker speuleuh...

Tja, als wij vaders dat van te voren hadden geweten huh? :p

Nellyrocks
29 april 2009, 12:16
dan blijftie maar weggegeven worden, das ook sonde

HAHA

Geef hem aan iemand die hem niet wil hebben die vervolgens het zelfde doet. wie hem aan het einde van het jaar heeft moet hem houden.

Izegrim
29 april 2009, 14:22
:crazyhappy:
OMG!! Ik MOET die hebben!!! Ik ben de allergrootste fan van Korg Pandora; ik heb al z'n CD's!!!

Sinner
29 april 2009, 16:18
Hey man,

gefeliciteerd! Wat een schatje...Die van mij is al weer 20 maanden oud...pfft wat vliegt de tijd..
Jij ook gefeliciteerd! :ok:


Begint er al wat relic op te komen? :soinnocent: Van harte gefeliciflapstaart, Sinner! :grouphug::grouphug:

Thanks! Nee, is nog steeds mint condition :seriousf:


Amateur! Ik mag al 6 jaar niet meer thuis over mijn versterker speuleuh...

Tja, als wij vaders dat van te voren hadden geweten huh? :p

Wat er straks op de papa-dag gebeurt qua gitaarspelen hoeft mama natuurlijk niet te weten:satisfie:

TimmU
29 april 2009, 16:34
HAHA

Geef hem aan iemand die hem niet wil hebben die vervolgens het zelfde doet. wie hem aan het einde van het jaar heeft moet hem houden.

ja precies, dat lijkt me ook lachen!

peter_heijnen
29 april 2009, 16:55
Overtuig mij ervan dat JIJ degene bent die deze professionele multiFX/phrasetrainer/drumcomputer dient te krijgen.
Drie kraaien!

(op zijn tilbergs dan he...)

Thiez
29 april 2009, 17:32
Ik heb nog geen idee wat het is het hoe het werkt maar aangezien ik voor geen meter met microsoft works overweg kan is de korg toneworks misschien veel beter. Buiten dag begint mijn atari aardig uit de tijd te geraken en een andere computer is dus altijd van harte welkom. drumcomputer, spelcomputer.... niemand ziet het verschil.

bloodgulge2
29 april 2009, 20:25
ik zou hem graag gebruiken...

G.G.
30 april 2009, 00:06
Oke, ff een serieuze inzending:

Waarom ik? Ieder moment kan ik vader worden (vrouw staat echt op springen) Straks geen gitaar meer spelen op de buizenversterker, want dan gaat die kleine janken. Die Pandora heeft een koptelefooningang en mijn versterker niet.

Lijkt me duidelijk.

bagheera
30 april 2009, 00:21
ik wil hem graag hebben omdat ik dan in de tuin kan spelen zonder dat de buren elke keer weer met hun auto in de Elektriciteitscabine in onze straat rijden om me te doen stoppen:crazyhappy:

Valoosj
30 april 2009, 00:38
Afgeven of tandje spuwen, aan jou de keuze :angry:



























Tjah, als Tho niet dreigt met zinloos geweld moet iemand het toch doen.

hole
1 mei 2009, 09:05
De uitslag

Eigenlijk had OlafTheHoly gewonnen, maar omdat hij niet opnam toen ik hem belde.... ...eeh nee wacht..dat was een andere loterij

Na lang juryberaad bleven 2 deelnemers over: Sinner en G.G.

Na ampele overweging heeft de jury besloten dat Sinner de uiteindelijke winnaar is, met als reden dat bij hem op dit moment de nood het hoogst is (Amber is er al :ok: )

Dus, Sinner: kom maar naar beneden en sla je slag (Stuur mij een PM met je adresgegevens en zo :D )

Thiez
1 mei 2009, 09:11
gefeliciteerd sinner! ennuh post gelijk even een review van het dingetje ;)

Liquid_Metal
1 mei 2009, 09:33
Zeg Mark, wat is nou de reden dat je de loterij alsnog mocht doorvoeren?

hole
1 mei 2009, 09:58
Sexuele diensten voor Dirk_Hendrik.

..en mijn opzet is anders (geen inschrijfgeld, telefonische bereikbaarheid etc etc)

Han S
1 mei 2009, 10:03
Sinner, gefeliciteerd met het winnen van een apparaat, maar nog veel meer gefeliciteerd met dat prachtige kind!

Ferraririk
1 mei 2009, 10:14
De uitslag

Eigenlijk had OlafTheHoly gewonnen, maar omdat hij niet opnam toen ik hem belde.... ...eeh nee wacht..dat was een andere loterij

Na lang juryberaad bleven 2 deelnemers over: Sinner en G.G.

Na ampele overweging heeft de jury besloten dat Sinner de uiteindelijke winnaar is, met als reden dat bij hem op dit moment de nood het hoogst is (Amber is er al :ok: )

Dus, Sinner: kom maar naar beneden en sla je slag (Stuur mij een PM met je adresgegevens en zo :D )

Sluitingstermijn: Donderdag 30 mei 23u59.
?


Sinner gefeliciteerd!

hole
1 mei 2009, 10:16
Sluitingstermijn: Donderdag 30 mei 23u59.
?



Ow ja..nou ja..ik bedoelde koninginnedag...Ik wil 'm best nog een maand laten lopen, en dan alsnog aan Sinner geven hoor :D

Ferraririk
1 mei 2009, 10:31
haha, okeedan!

Sinner
1 mei 2009, 12:17
De uitslag

Na lang juryberaad bleven 2 deelnemers over: Sinner en G.G.

Na ampele overweging heeft de jury besloten dat Sinner de uiteindelijke winnaar is, met als reden dat bij hem op dit moment de nood het hoogst is (Amber is er al :ok: )

Dus, Sinner: kom maar naar beneden en sla je slag (Stuur mij een PM met je adresgegevens en zo :D )

Hee superrrrr! Ik stuur je een PM:ok:


gefeliciteerd sinner! ennuh post gelijk even een review van het dingetje ;)

Ja zal ik doen, maar ik weet alleen niet wanneer ik daar tijd voor heb tussen de voedingen door!


Ow ja..nou ja..ik bedoelde koninginnedag...Ik wil 'm best nog een maand laten lopen, en dan alsnog aan Sinner geven hoor :D
:seriousf: Ik dacht eerlijk gezegd ook dat ik nog een maand moest wachten!

Oh, ik moet weer een flesje gaan maken!

Dank voor alle felicitaties!

Sinner
28 mei 2009, 11:14
Bump!

Gisteren de Px3 binnengekregen! Thanx hole!:ok:

Zo gauw ik tijd heb zal ik hem uitproberen en een mini review plaatsen.:rockon: