PDA

View Full Version : Line 6 Flextone III verbinden met PC?



ShadowShape
22 april 2009, 22:40
Een bijzonder goedenavond,

Ik zit al dagen lang te prutsen met mijn pas gekochte Flextone III XL. Ik heb een midi-usb-interface kabel, die het 100% zeker weten doet. Ik krijg echter met geen mogelijkheid een werkende verbinding met mijn pc. Ik heb de kabel goed aangesloten, voor zo ver ik kan achter halen, dus "In" in "Out" en omgekeerd. Line 6 Monkey kan 'm niet vinden, Edit niet maar ik kan wel een update erop zetten. Patchmanager geeft steeds een buffer time out, maar ik kan wel de reverb aan en uit zetten..

Iemand die mij kan helpen, word echt helemaal gek van dat ding

ShadowShape
22 april 2009, 22:46
hmm, de kabel zou het moeten doen.. en hij update 'm wel.. Dat verschil heb ik gehoord.. En ik kan 'm half bedienen..
Ik vermoed dat ik ergens iets fout doe, maar zou niet weten wat =\

johnv
22 april 2009, 22:48
Had al wat geplaatst maar dacht dat ik zat te posten in een erg oud topic,:crazyhappy: Midisport uno werkt iig perfect hier.

ShadowShape
22 april 2009, 22:49
Naja, ga ik die proberen. Thnx iig voor je reactie ^^

johnv
22 april 2009, 22:49
Heb je de laatste versie van edit en monkey, d'r waren eerst wat problemen met java.
En de laatste drivers van je midi/usb kabel.

ShadowShape
22 april 2009, 23:10
Jah, voor zover ik weet heb ik alle software die nodig is.. Alles aangesloten zoals het hoort, uiteraard ook op de andere manier geprobeerd.. zowel monkey als edit krijgen geen verbinding met 't ding.

Voor zover ik kan herleiden is het een 1x1.. (ad van marktplaats) Zou het hier aan kunnen liggen?

johnv
22 april 2009, 23:19
Jah, voor zover ik weet heb ik alle software die nodig is.. Alles aangesloten zoals het hoort, uiteraard ook op de andere manier geprobeerd.. zowel monkey als edit krijgen geen verbinding met 't ding.

Voor zover ik kan herleiden is het een 1x1.. (ad van marktplaats) Zou het hier aan kunnen liggen?

Zou de midisport uno maar proberen ....... kosten wel zo'n €40 :(