PDA

View Full Version : Mesa Quad Pre-amp HELP1!!



Raffel
21 maart 2003, 14:41
Ik zag ergens een occassion Mesa Quad voor 500 euro. Kopen of niet? Ik was eigenlijk van plan een Engl Powerball top te kopen, maar deze voorversterker brengt mij toch wel aan het twijfelen. Wat zijn jullie ervaringen ermee, en wat vind je van de prijs?

Bluppie
21 maart 2003, 15:33
waar? dan haal ik um zelf weg :smile:
dat ding schijnt echt zo enorm bruut tezijn, je kan er echt super veel geluiden uit halen. Ik ben er ook opzoek naar. Ik ken die engl niet maar ik zou um kopen :smile: die quad dus

Raffel
21 maart 2003, 15:46
ja ik dacht al slim te zijn, ik zet er express niet bij waar dat ik hem gezien heb. Ik heb al eerder gezien dat men een mooie Ibanez RG voor iemand anders z'n neus wegsnaaide :smile:

arievds
21 maart 2003, 17:04
Hi,

500 Euro is vogens mij niet duur voor een quad...( gemiddeld wordt daar 650 tot 700 voor gevraagd ),dus, als je ervan afziet ( kan ik me niet voorstellen, je hebt nog wel een poweramp nodig ), en bluppie hoeft hem ook niet ( die was eerst per slot van rekening ), laat me dan aub weten waar? Dan ga ik hem voor dat geld halen.

Kindest regards,
arie

srv-man
21 maart 2003, 21:32
500 Euro is geen gekke prijs, maar het hangt er wel vanaf in welke staat hij verkeert, het ding moet toch minstens zo´n 10 jaar oud zijn! Overigens klinken ze uitstekend (als je van het Mesa geluid houdt) en koop je weinig beters voor dat geld.

Ibanez RuleZ
22 maart 2003, 18:58
yo, kopen dat ding, want heel veel beter zal je niet krijgen. Voor 500 euro (tenzij in slooptstaat) kan je niet mis zitten. Je weet dat ik er een heb, en ik ben dr zeer tevreden mee. Het mist wel (in vergelijk met de powerball) de grove scheur. Het is echt wel wat meer "petrucci" style-ed zullen we maar zeggen. Hang er een goede eindtrap aan, en je hebt een wereldgeluid! (heb ik ook :wink:)

Harrald

marc_o
22 maart 2003, 20:04
Ken ze beiden, maar het is appels met peren vergelijken hoor, wil je modern rossen met echt vette gain, dan zou ik voor de Powerball gaan, ligt dus geheel aan wat je speelt en wil, maar ze lijken in niets op elkaar

Bluppie
23 maart 2003, 19:31
hebbie um al? :razz:

Nocki
23 maart 2003, 21:39
doen!!! ongezien gelijk halen.
ze zijn gabouwd als tanks en buizen kosten ook 2 keerniks/...
nocki

lars
24 maart 2003, 10:38
ik heb de mijne ooit (half jaar terug) ook voor dat geld gekocht. achteraf bleek er wel wat aan de mankeren (grr) maar dat was in mijn geval gelukkig goedkoop te laten maken.
dus, zeker even uittesten (check vooral of kanaal switchen met de footswitch werkt zoals het hoort, is een zwak puntje)

Raffel
25 maart 2003, 09:59
ik ben deze week financieel benadeeld, dus ik ben bang dat deze kans aan mijn neus voorbij gaat. Check hem uit bij Eindhoven Musical Instruments. En als je m koopt laat even weten hoe ie klinkt.

niels5150
25 maart 2003, 10:04
is zo'n studiopreamp van boogie trouwens te gek? en wat zou zoeentje 2dehands kosten?

Ibanez RuleZ
25 maart 2003, 10:36
hij is goed, ik heb zelfs gehoord dat ie beter zou klinken dan de quad. Nadeeltje: hij is maar anderhalf kanaals: 1 kanaal met clean en drive.

@raffel. Beetje jammer dan :sad: volgende keer beter!

Harrald

Raffel
25 maart 2003, 11:52
ja fkn hell! Wordt het toch de powerball, misschien toch meer mijn ding, beetje high gain moet ook hier en daar :smile:

Zhou
31 maart 2003, 10:44
Hé,die mesa quad is geen 500 euro volges mij, die prijzen op die site ( http://www.emi-online.nl ) zijn taxfree, dus volges mij komt er nog zo'n 19% belasting bovenop
dus hij komt nog op zo'n 595 euro,-

nog goedkoop..

Raffel
31 maart 2003, 12:09
tja, het proberen waard mensen!