PDA

View Full Version : Curtis Novak Jazzmaster pickups



Rowan
22 april 2009, 11:49
Yo,


Onlangs heb ik bij meneer Novak een bridge P90 en een neck vintage jazzmaster '63 besteld. Nu wil mijn "geluk" dat Curtis 1 week later mij exact hetzelfde pakje heeft gestuurd.

Ik heb eergisteren het eerste pakketje binnengekregen, en verwacht volgende week het tweede pakketje. Novak heeft mij gevraagd of ik het pakketje wil weigeren zodat ze het naar hem terugsturen, of dat ik voor hem iemand vind die ze alsnog graag zou willen hebben.

JM-V: http://www.curtisnovak.com/pickups/jm-v.shtml
JM-90: http://www.curtisnovak.com/pickups/jm-90.shtml

Waarschijnlijk moet ik bij het tweede pakketje weer 40 euro invoerrechten+inklaringskosten betalen, dus als ik voor die tijd geen koper heb gevonden gaat het pakje direct terug naar de States!


Groeten Rowan.

hole
22 april 2009, 11:56
Dit zou zomaar aangemerkt kunnen worden als spam. (terecht)

Je mag op het forum niets te koop aanbieden, daar is Gitaarmarkt voor. (Succes met de verkoop trouwens)

Rowan
22 april 2009, 12:17
Dit zou zomaar aangemerkt kunnen worden als spam. (terecht)

Je mag op het forum niets te koop aanbieden, daar is Gitaarmarkt voor. (Succes met de verkoop trouwens)

Bedankt voor de tip, ik kom hier nooit dus was niet bewust van jullie aparte Gitaarmarkt.

Groeten Rowan

Orpheo
22 april 2009, 12:32
wees een vent, en weiger het. Doe niet zo asociaal om het aan te nemen en niet te dokken. Weet niet of jij dat gaat/wilt doen, maar dat is wel wat ik uit je verhaal opmaak...


en ja, dit is spam. prachtige spam zlfs. duidelijk spam.

hole
22 april 2009, 12:38
Waarschijnlijk moet ik bij het tweede pakketje weer 40 euro invoerrechten+inklaringskosten betalen, dus als ik voor die tijd geen koper heb gevonden gaat het pakje direct terug naar de States!



Doe niet zo asociaal om het aan te nemen en niet te dokken. Weet niet of jij dat gaat/wilt doen,

Hij is van plan ze terug te sturen dus.

olaftheholy
22 april 2009, 12:45
typisch dit....

ga van de zon genieten, dag allemaal!

Rowan
22 april 2009, 12:59
Ik zal vandaag dit bericht bij Gitaarmarkt zetten, Marktplaats en nog wat veilingsites. In ieder geval, als je dit leest en je kent iemand met een Jazzmaster, zou ik het waarderen als je zou vragen of hij/zij misschien geïnteresseerd is.


Bedankt voor het lezen, groeten Rowan.

Orpheo
22 april 2009, 13:00
Hij is van plan ze terug te sturen dus.

de t.s. was daar niet heel erg helder over, vandaar dus wat ik zei.

hole
22 april 2009, 13:01
Neem er gelijk een boek "Leer Nederlands lezen" bij, bespaart jou een hoop beschamende reacties in de toekomst.


De reactie van Olaf was gericht aan Opheo .

Trouwens..waarom deze pick-up combinatie? Welke sound zoek je?

Rowan
22 april 2009, 13:06
De reactie van Olaf was gericht aan Opheo .
Ik zal gelijk een boek "Leer Nederlands lezen" aanschaffen, bespaart mij een hoop beschamende reacties.


Trouwens..waarom deze pick-up combinatie? Welke sound zoek je?

Ik gebruik een Fuzz Factory die live soms moeilijk door de mix valt te cutten (lack of mids waarschijnlijk?), met de P90 in de brug hoop ik meer power te brengen aan mijn Jazzmaster. De huidige CIJ pickups zijn redelijk dun (gebaseerd op strat pickups) en met de vintage 63's in de nek hoop ik op een warme sound met meer kleur en definitie.

EDIT: oftewel het beste van twee werelden. Ik ga ze waarschijnlijk vandaag erin gooien.

hole
22 april 2009, 13:33
Volgens mij is dat boek bij bol.com wel te bestellen :seriousf:

Trouwens, als je echt punten wil scoren , moet je foto's van je spullen plaatsen ;)

Rowan
22 april 2009, 14:04
Volgens mij is dat boek bij bol.com wel te bestellen :seriousf:
Haha, ja ik twijfel nog tussen "Het grote letterboek" en "Bobbi op het potje".



Trouwens, als je echt punten wil scoren , moet je foto's van je spullen plaatsen ;)
Ik ga hier inderdaad toch wat serieuzers van maken. Eerst wilde ik mezelf de moeite besparen en ze zowiezo terug te laten zenden, maar ach, ik krijg ook niet elke dag de kans om een meneer Curtis Novak een handje te helpen! :cooler: Hopelijk vind ik nog iemand voordat het pakje arriveert.


Groeten Rowan