PDA

View Full Version : Thrash Metalgitarist gezocht!!!



kevymetal
22 april 2009, 11:47
Thrash Metalband CHAOS ASYLUM - met daarin (voormalig) leden van onder andere ANUBIS, JÖR-QZ, SEMPER MORTIS en DYSTOPIA - is op zoek naar een tweede gitarist, want één is natuurlijk veel te weinig voor een zichzelf respecterende Metalband!

CHAOS ASYLUM is beïnvloed door onder andere Exodus, Testament, Forbidden, OverKill, Megadeth, Heathen en Death. Maar een beetje invloeden van buiten het genre vinden we ook leuk. Daarom zien wij onszelf als open minded Thrashband. We hebben een gestaag groeiend eigen repertoire.

Ben je gitarist? Als je aan de volgende zaken voldoet, zijn wij zeker in je geïnteresseerd:
- Je bent zowel op lead als op rhythm bekwaam
- Je bent een relaxte kerel/meid
- Je houdt van Thrash Metal
- Je hebt er geen probleem mee om eens per week in Alkmaar te oefenen (daarover valt te onderhandelen)

En aangezien het altijd geven en nemen is, is dit wat wij je bieden:
- Een ambitieuze band die zowel op het podium als in de studio vette songs van een vette uitvoering wil voorzien
- Een relaxte, doch serieuze "werksfeer"
- Een gestaag groeiend repertoire waaraan je mag bijdragen als je leuke ideeën hebt (graag zelfs!)

Lijkt het je wat? Stuur dan eens een berichtje naar kevymetal@hotmail.com (zanger Kevin) en kom een keer langs in de oefenruimte!

Mr Orange
22 april 2009, 12:56
klinkt heel vet maar net te ver weg (leiden)
en daarbij zit ik al in een band maar goed dat is nog niet eens zo erg.

kevymetal
22 april 2009, 13:25
Daar woont onze voormalige bassist ook :) Maar die is gestopt omdat hij geen Metal meer wilde maken, dat had niets met de afstand te maken.

Mr Orange
22 april 2009, 13:27
Daar woont onze voormalige bassist ook :) Maar die is gestopt omdat hij geen Metal meer wilde maken, dat had niets met de afstand te maken.het is op zich wel te doen maar als je al een band hebt en zoals ik een kind etc dan wordt het wel veel.
maar qua muziek lijkt het me helemaal top :blast:

kevymetal
22 april 2009, 13:54
Ja, dat is te begrijpen. Zeker als je een kleine hebt. Wie weet, zien we je een keer bij een optreden in Leiden!

FNaRK
22 april 2009, 15:31
Je hebt er geen probleem mee om eens per week in Alkmaar te oefenen (daarover valt te onderhandelen)



hoe onderhandelbaar is dat dan ??

Megadeth22
22 april 2009, 15:35
Als je toevallig een keer in Breda komt oefenen ofzo... :blast:

kevymetal
22 april 2009, 15:46
Dat is in zoverre onderhandelbaar dat we misschien kunnen kijken of we eens in de zoveel tijd wat centraler kunnen oefenen. Maar daar kan ik nu niets heel concreets over zeggen, aangezien ik niet het enige bandlid ben. En dat is maar goed ook!

Mr Orange
22 april 2009, 16:06
conclusie van dit topic is dus nu al dat thrash gitaristen flink verspreid zijn over nederland :punk:

kevymetal
22 april 2009, 16:09
Daarom hebben we er ook nog maar een, hahaha!

F*R*E*A*K
22 april 2009, 19:49
Hey!

Dystopia heb ik vaak zat live gezien, Dennis zeker op de gitaar :D?

Maargoed, lijstje bands klinkt lekker, mischien een keertje jammen ofzo, ik zit best in de buurt (anna paulowna) , en ik heb op het moment geen band.

Dus,
Gitarist meld zich aan! :)

Megadeth22
22 april 2009, 20:33
Semper mortis is wel een geniale bandnaam. Voor zover ik Latijn kan beetekend dat "Vaak dood". :seriousf:

kevymetal
22 april 2009, 21:00
"Semper" is zelfs "altijd" :)

En F*R*E*A*K...leuk dat je interesse hebt! Ik kan alleen maar zeggen...laat eens een mailtje achter en we gaan eens kijken wat we kunnen doen! Lijkt me in ieder geval te gek om je op zijn minst een keertje te horen spelen!

En je had het half goed: Dennis speelt inderdaad bij ons, maar hij is onze bassist :) Onze gitarist is Alex, die bij mij in Anubis heeft gespeeld (mocht dat je wat zeggen).

Megadeth22
22 april 2009, 21:38
"Semper" is zelfs "altijd" :)

En F*R*E*A*K...leuk dat je interesse hebt! Ik kan alleen maar zeggen...laat eens een mailtje achter en we gaan eens kijken wat we kunnen doen! Lijkt me in ieder geval te gek om je op zijn minst een keertje te horen spelen!

En je had het half goed: Dennis speelt inderdaad bij ons, maar hij is onze bassist :) Onze gitarist is Alex, die bij mij in Anubis heeft gespeeld (mocht dat je wat zeggen).
Moet je nagaan, 7 jaar latijn en dan dat nog niet weten :seriousf: