PDA

View Full Version : demo's voor nl pop academie



richwoodplayer
21 april 2009, 22:50
hey!

ik ben bezig om met mijn gitaarleraar 3 hele vette demo's te maken.
ik ga ze allemaal op myspace zetten, ik heb er al 1 opstaan, de rest zal maandag of dinsdag volgende week volgen.
laat even weten wat je er van vindt:D

http://www.myspace.com/kevinvanboeijen

Tho
21 april 2009, 22:57
best leuk hoor! Niet mijn soort metal, maar klinkt lekker.

De vraag is, wat zijn de vereisten voor de popacademie? Wat je doet is, met alle respect, namelijk niks bijzonders; elke lul kan tegenwoordig wel gitaar spelen, en drumsoftware gebruiken is ook een koud kunstje (tenzij je Tho heet overigens). Dus ik ben benieuwd welke feedback je daar krijgt!

richwoodplayer
21 april 2009, 23:01
ik kreeg als advies: gewoon doen, wat jij leuk vind.
en daar ben ik dus mee bezig :rockon:
en iedereen die gitaar kan spelen, zou het vast wel kunnen spelen, maar t klinkt lekker, en ik vind het leuk.
dus ik zie wel of ik word aangenomen ja of nee.
er komen nog 2 demo's, allebij in de rock richting.
ik ben dan weer niet zo in de hele harde ruige metal :D
ik vind dit soort metal toch wat leuker, aangezien het toch nog redelijk dicht bij de hard rock ligt, en hard rock toch echt mijn ding is ;)

Luke-wannabe
21 april 2009, 23:54
Ik vind het best leuk. Niet mijn ding en compositietechnisch niet hoogstaand, maar dat ga je daar als het goed is ook leren ;) Als ik hoor waar ik op ben aangenomen op de Herman Brood Academie...

De tap-solo vind ik niet echt iets toevoegen, maar je sound, spel en strakheid valt me echt alles mee. Beter dan ik voor ogen had bij jou.

Op zich denk ik wel dat je een kans maakt, maar let wel: dit is niets bijzonders. Echt 13 in een dozijn huisvlijt. Om echt op te vallen zul je met iets originelers moeten komen. Maarja, dat zeg ik met de kennis die ik nu heb. Nogmaals. Als ik nu terug hoor waar ik op de HBA op ben aangenomen..

richwoodplayer
22 april 2009, 00:02