PDA

View Full Version : moeilijke keuze



jules
21 maart 2003, 12:38
ik heb gister een paar uurtjes in de gitaarwinkel doorgebracht en met mijn budget kom ik uit op deze drie gitaren
1 de olp mm1

2 epiphone les paul goth

3 ibanez rg270 dx

welke zouden jullie kiezen en waarom?
Ik vond ze alle drie heel erg lekker spelen
en de sound zit bij alle drie goed maar de les paul en de olp klonken mischien net iets warmer ook clean, maar ja de ibanez heeft weer een floyd rose brug. wat zouden jullie doen welke afwegingen moet ik maken??

PeArLjAm
21 maart 2003, 13:27
Ik zou niet voor die ibanez gaan, op de goedkopere modellen zitten kutfloyd rose bruggen. Ik heb geen ervaring met die gothic dingen, geen interesse om ze te testen :wink: De musicman copie van olp vond ik daarintegen erg goed voor het geld, maar als je nog even doorspaart (+/- 100 euro meer) heb je een peavey wolfgang, een vergelijkbare gitaar met die olp maar ik vind hem wel beter.

jules
21 maart 2003, 16:27
ja maar 100 euro meer heb ik gewoon niet ik bedoel als ik nog 5 jaar spaar kan ik ook een gibson les paul kopen de keuze is tussen die drie gitaren dus tel it to me please want ik vind het dus echt moeilijk om te kiezen

Julien
21 maart 2003, 16:28
Ik zou voor de OLP gaan.

jules
21 maart 2003, 16:31
kijk daar heb ik wat aan olp ja speelde erg goed maar ziet er wel wat minder uit als de les paul jamer van die fotofinish mapletop

zZoRgO
21 maart 2003, 17:36
waarom dan geen peavey wolfgang QT...?

sash
21 maart 2003, 17:47
Ik zou idd ook nog even wachten tot je 100 Euro meer hebt. Die Peavey is echt een aanrader en stukken beter dan een OLP.

Electrical Storm
21 maart 2003, 18:30
Allemachtig het lijkt me toch zo verschrikkelijk fijn als je eerst een keer een budget opbouwt en daarna kunt kiezen welke gitaar je gaat nemen. Ik kies altijd eerst mijn volgende gitaaraankoop en vervolgens ga ik sparen... :sad:

Anders Destium
21 maart 2003, 18:43
Op 2003-03-21 17:36, schreef zZoRgO: