PDA

View Full Version : revalver III openemn



newbreed
21 april 2009, 09:07
Ik probeer via een line6 UX2 opnames te maken in cubase mbv revalver III (peavey)
Ik heb nl een host nodig voor enkele guitarsims waaronder de 7170
Ik gebruik een 30 dagen versie demoversie van revalver om te testen of dit een geschikte host is voor mijn sims

probleem is dat ik wel het geluid door mijn monitors hoor (high gain amp) maar dat alles clean in cubase binnenkomt...???
Ik kan wel weer alles gaan reampen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling
Op de UX2 staan natuurlijk de amp en speakersims uit maar blijkbaar doe ik toch nog iets verkeerd.

wie kan helpen????

gitaarhaantje
21 april 2009, 09:22
Volgens mij moet je op de insert van je audiotrack revalver zetten.. Wist ik eerst ook niet maar het is juist de bedoeling dat je clean opneemt. Zo kun je later altijd nog dingen aanpassen...
Trouwens volgens mij heeft ik multimedia ook een sim van peavey versterkers...

Gr laurens

newbreed
21 april 2009, 22:51
Volgens mij moet je op de insert van je audiotrack revalver zetten.. Wist ik eerst ook niet maar het is juist de bedoeling dat je clean opneemt. Zo kun je later altijd nog dingen aanpassen...
Trouwens volgens mij heeft ik multimedia ook een sim van peavey versterkers...

Gr laurens


thanx...ik dacht dat allebei mogelijk moet zijn en niet alleen reamping?

gitaarhaantje
21 april 2009, 23:49
Is dat reamping? Oeps!

Maar als het goed is kun je toch instellen welk signaal je op wilt nemen ( kan bij pod farm wel) en dan kun je dus meteen het bewerkte signaal opnemen.. al snap ik niet waarom je dat zou willen.. is namelijk niet zo flexibel..

Groeten Laurens