PDA

View Full Version : Nieuwe versterker



Lars Hetfield
20 april 2009, 20:18
Hallo,

ik ben van plan om een nieuwe versterker te kopen. Momenteel heb ik een peavy vyper 15 maar vind toch van mezelf dat hij niet meer echt voldoet aan wat ik graag speel. Ik ben grote fan van metal zoals o.a. metallica, maar ook dingen zoals bullet for my valentine, ...
Ik ben nu al een maand bezig met dingen opzoeken en omdat ik maar een budget van max €600 heb, dacht ik eraan om zo een digitale processor te kopen en dan dacht ik aan een pod x3 live of een boss gt 10.

Maar nu twijfel ik daar toch aan, ik weet niet helemaal of ik misschien beter nog langer wacht om dan uiteindelijk een amp van €1000 - €2000 te kopen. Ik moet er dan wel bij vertellen dat ik momenteel ( nog niet ik hoop binnenkort misschien wel ) niet in een band speel en dat het nu dus voor eigen gebruik is.

Als het toch voor eigen gebruik is koop ik dan beter toch een boss gt 10 of een pod x3 live, of koop ik best een echte amp en zoja, welke dan ? Ik denk toch dat het moeilijk is om een goede metal sound te krijgen uit een amp van maar €500 - €600?

Nog even erbij zeggen, ik heb een epiphone les paul custom. Weet niet of het er veel toe doet maar ik zeg het er toch maar bij.

Groeten Matthias

PS: ik weet dat jullie nu weer denken, er bestaan hier waarschijnlijk al topics over, maar om de één of andere reden werkt 'zoeken' niet bij mij .. het laad gewoon
even en daarna zegt het pagina niet gevonden. En er zijn zoveel pagina's .. ze allemaal overlopen is wel zeer veel ..