PDA

View Full Version : Ceriatone JTM45 vs. Orange Rocker 30



oliver538
20 april 2009, 13:55
Ik ben op zoek naar een buizentop tussen 800 en 1000 EUR.

De wensen / eisen qua sound:
Crispy, gedefinieerde CLEAN!!!
De sound moet niet te warm zijn, maar ook zeker niet teveel hoog bevatten. Denk aan de Peppers ten tijde van Blood Sugar Sex Magic..
De amp moet goed samenwerken met losse pedalen trouwens, da's een vereiste. Maar dat zit met de meeste van dit soort buizenamps wel goed is mijn ervaring.

De wensen /eisen qua veelzijdigheid:
GEEN. FX-loop is niet nodig, meerdere kanalen zijn overbodig, daar heb ik losse pedalen voor. Een EQ is handig maar als de basis sound goed is dan is zelfs een EQ niet echt noodzakelijk.
Wel zou het handig zijn om de weerstand (aantal Ohm) op de amp in te kunnen stellen, zodat ik indien nodig verschillende cabs kan gebruiken.

Power:
Zeker niet meer dan 50W, alles vanaf 30W is prima. Ik ga 'm gebruiken in combinatie met een 2x12 cab met Celestion V30 speakers.
Gigs zijn vooral kroegen of kleinere poppodia, en daar wordt ie uitversterkt dus meer Watt heb ik niet nodig.

Lets talk music...:
Vooral rock; denk aan Kings of Leon, Foo Fighters, maar ook Saybia en Red Hot Chili Peppers. Met mijn eigen band gebruik ik de cleane sound echt als basis, de overdrive en Distortion haal ik uit een Blackstar HT-Dual.

Ik speelde eerste op een Fender HR Deluxe, maar nu deze gejat is ben ik op zoek naar een losse top en cab. De cleane sound van de HR Deluxe beviel me (meestal) wel, maar ik speel nu tijdelijk op een Marshall JTM60 combo en om eerlijk te zijn vind ik de clean van deze bak voor mij iets bruikbaarder. In vergelijking met de HR Deluxe heeft ie wat minder bas, maar het "crispy" clean van de JTM60 bevalt me wel zeer goed.

Na wat zoekwerk kom ik uit op de volgende twee amps:
Ceriatone JTM45
Orange Rocker 30

Qua prijs ontlopen de twee elkaar nauwelijks; de setup zijn ze redelijk basic, alhoewel de Orange een overdrive kanaal heeft, maar geen EQ op het cleane kanaal.

De sound van de Ceriatone is m.i. redelijk te vergelijken met de JTM60, maar dan een trapje (of twee) beter. De sound van de Orange heb ik nog niet kunnen testen, maar ik heb er veel goeds over gelezen dus ben wel benieuwd..!


Al typende vraag ik me nu eigenlijk af waarom ik dit topic open... waarschijnlijk omdat ik een second / third / fourth opinion wel op prijs stel denk ik :grouphug:

Dus...: tips / aanbevelingen / onbruikbare oneliners, brand maar los!

Grtz,
Oliver

olaftheholy
20 april 2009, 14:27
ceriatone jtm45 is zeker géén crispy gedefinieerd cleane amp, eerder een snel opbrekende...
Orange durf ik nix over te zeggen.

Klinkt een beetje alsof je Fender-clean zoekt (wat je voorheen óók al had trouwens).
Als je dan toch gaat voor een cleane top met jouw budget, zou ik eerder de dumble clone's ceriatone of de fender clones proberen.

Maar 30 watters breken nu eenmaal snel op...

kassie
20 april 2009, 14:33
dumble clone is een heerlijke amp, maar of hij echt clean is. Eerder een heerlijke break-up. vooral de OTS

E-J
20 april 2009, 14:45
Hoi Oliver,

De Rocker 30 is een zeer goede versterker, maar vooral gericht op het oversturingskanaal. De clean is goed, maar niet zo super vind ik, wat komt doordat je enkel een volumeknop hebt en geen EQ. De Orange AD30HTC vind ik dan een betere keuze (heeft wel een EQ), maar - net zoals de Rocker - heeft hij maar 30 watt en heb je live zeker moeite om de boel clean te houden. Hetzelfde geldt ook voor een JTM45 top...

Je hebt dus een versterker met meer watt nodig. In dit geval zou ik zeker kijken naar een Hiwatt DR504 of DR103 (50 of 100 watt). Die hebben een mooi crispy clean en werken fantastisch met pedalen. Op gitaarmarkt staat er ééntje voor een geweldige prijs, valt precies in je budget en past zeer goed bij je stijl(en). Crispy, niet te warm/niet teveel hoog, dat is voor mij Hiwatt.

Als ik in jouw schoenen stond wist ik het wel :) (en nee die advertentie is niet van mij of van een bekende van me)

the sure thing
20 april 2009, 15:11
... ik denk dat de JTM45 een prima keuze is. Of je die van Ceriatone, Marshall (2e hands) of een andere kloon dient aan te schaffen... Dat weet ik niet.

De "stock" Marshall JTM 45 (reissue wel te verstaan :)) gaat errug lang clean voordat ie opbreekt. Is de Marshall bluesbr(e)aker (JTM 45 in combo) niet iets voor jou? Zitten ook G12M-25 speakertjes in, zijn een stuk minder schel (lees: niet teveel hoog) dan die V30 meukertjes.

Michael AE
20 april 2009, 15:30
Matchless.

the sure thing
20 april 2009, 15:56
Matchless.
Tsja, ik denk dat dit het antwoord is op elke vraag binnen dit forum, maar de TS heeft duidelijk een budget in gedachten.... En daar valt Matchless niet onder :)

Marc Oblivian
20 april 2009, 17:12
Onbruikbare oneliners waren ook goed:-)

oliver538
20 april 2009, 21:11
Onbruikbare oneliners waren ook goed:-)

jaja, ik heb erom gevraagd.. ;)


ceriatone jtm45 is zeker géén crispy gedefinieerd cleane amp, eerder een snel opbrekende...

Ik zal me even nuanceren: snel opbreken is geen issue, vind 't wel lekker als ie op volume een randje krijgt. Wat ik bedoel is dat de cleane "basis" sound echt clean moet zijn... beetje lastig uit te leggen... wat ik niet zoek is bijv. een Voxachtige, bel-achtige sound of de cleane warme sound van een Fender buizenbak.


Je hebt dus een versterker met meer watt nodig

Het risico (of nadeel) hiervan vind ik dat je de amp bijna nooit flink op z'n donder kunt geven, dus dat je nooit echt DE sound eruit krijgt.
Maar je hebt gelijk, die Hiwatt is wel een errug vette amp, zeker voor dat geld... ik ga binnenkort eens wat amps testen in Keulen, als ze 'm daar hebben zal ik 'm zeker vergelijken met de Orange.


Is de Marshall bluesbr(e)aker (JTM 45 in combo) niet iets voor jou?

Combo ben ik eerlijk gezegd niet naar op zoek, te zwaar en onhandig met repeteren want daar staat al een cab dus dan is een top want handiger.
De 2x12 cab die ik op het oog heb heeft V30's, daar heb ik op zich goede ervaringen mee maar ik heb de G12M-25 speakers nog nooit getest, dus ook handig om te doen als ik toch in Keulen ben.

tillens
21 april 2009, 00:13
Matchless.

Geen speld.

oliver538
7 mei 2009, 09:56
Alright, ik ben eruit:
Ik heb een Ceriatone JTM45 besteld!

Heb nog een paar amps getest bij Muzikaza in Roermond, door tijdgebrek helaas niet meer aan toegekomen om naar Keulen te rijden om nog wat andere amps te testen, maar gelukkig is er Youtube... :ok:
Dus op Youtube verschillende amps beluisterd, ik kwam uiteindelijk steeds bij de JTM45 terecht.

Complete head besteld (dus amp + head cab + verzending + verzekering) voor USD 1000,-, oftewel EUR 771,-
Als alles volgens planning verloopt is ie vóór 11 juni binnen, en da's mooi want dan heb ik een gig in 013 Tilburg!

Keep you updated...

Toaster
7 mei 2009, 11:03
Gefeliciteerd!

Ik wil de feeststemming niet drukken maar een Fender Dual Showman had je ook niet misstaan. Of een oude bandmaster...

zjanke
7 mei 2009, 11:13
Complete head besteld (dus amp + head cab + verzending + verzekering) voor USD 1000,-, oftewel EUR 771,-
Als alles volgens planning verloopt is ie vóór 11 juni binnen, en da's mooi want dan heb ik een gig in 013 Tilburg!

Keep you updated...

Ik wil geen spelbreker zijn, maar hou je er rekening mee dat je ook BTW en invoerrechten voor je kiezen kunt krijgen? Tel er dan maar een dikke 22% bij...
Als het niet gebeurt heb je een mazzeltje, maar er wordt erg goed gecontroleerd de laatste tijd.

Joey Handsome
7 mei 2009, 11:21
Uhuh absoluut. Hoevaak ik de laatste tijd al niet gepakt ben alleen al met een paar t-shirts die ik liet overvliegen...

oliver538
7 mei 2009, 11:26
Jep, I know, kosten zijn ingecalculeerd..

Ik heb vorige week met de douane gebeld en hun website gecheckt, daaruit blijkt dat de invoerrechten voor gitaarversterkers (Code 8518500090) maar 2% is, gerekend over de waarde van goederen + verzendkosten + verzekering. In mijn geval dus 2% over EUR 771,-.

BTW komt er dan wel nog bij natuurlijk.

Luke-wannabe
7 mei 2009, 11:37
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden! Ik zit zelf ook op een JTM45 te gassen..

Bernardduur
7 mei 2009, 11:45
dumble clone is een heerlijke amp, maar of hij echt clean is. Eerder een heerlijke break-up. vooral de OTS

Het cleane kanaal van mn Dumble kan ik niet OD zonder preamp boost

Nellyrocks
7 mei 2009, 11:55
Alright, ik ben eruit:
Ik heb een Ceriatone JTM45 besteld!

Moet je die dan nog zelf in elkaar zetten of doen ze dat voor je?

tillens
7 mei 2009, 12:09
Jep, I know, kosten zijn ingecalculeerd..

Ik heb vorige week met de douane gebeld en hun website gecheckt, daaruit blijkt dat de invoerrechten voor gitaarversterkers (Code 8518500090) maar 2% is, gerekend over de waarde van goederen + verzendkosten + verzekering. In mijn geval dus 2% over EUR 771,-.

BTW komt er dan wel nog bij natuurlijk.

Zeg eens tegen die maat van je dat ie mij terugmailed met betrekking tot zijn amp! ;)

grtz

oliver538
7 mei 2009, 13:15
@ Luke: Ik zal eens een review posten als ik 'm binnen heb; wij hebben iig dezelfde gitaar dus dan weet je precies hoe ie klinkt!

@ Nellyrocks: Ik heb "Pack 4" gekozen, in dat geval wordt ie compleet (incl. buizen) afgeleverd. Je kunt ook andere packs bestellen waar je zelf nog e.e.a. aan moet knutselen.

@ Tillens: komt in orde!

Luke-wannabe
7 mei 2009, 18:17
Hee, tegek! Ik ben met name benieuwd hoe lang -ie clean blijft.

E-J
7 mei 2009, 18:23
Hee, tegek! Ik ben met name benieuwd hoe lang -ie clean blijft.

Ik had er bijna één gekocht... de Ceriatone overstuurt volgens veel berichten wat eerder dan de Marshall, door andere componenten, biasinstellingen en buizen...

Nils47
8 mei 2009, 12:30
Ik bezit zelf een Orange Rocker 30 en ik ga van heftig overstuurd naar clean. De orange rocker 30 bezit een aardige clean maar het is nooit helemaal clean (tenzij je heel zacht aanslaat) meestal zit er een randje aan.

Vond ik dit randje eerder helemaal niks en moest de clean zo clean als maar kan zijn. Vind ik de sound nu gewoon lekker.

Het is echt van je smaak afhankelijk. Test het een keer in een winkel?

Zoals al eerder werd gezegd, het gaat voornamelijk om het overdrive kanaal en dat is gewoon koning :)

oliver538
15 mei 2009, 15:12
Nice....: vandaag een mailtje van Ceriatone gehad, versterker is op de post gedaan! Nou ja, DHL Express dan he :)

Als de douane een beetje meewerkt heb ik 'm eind volgende week in huis!

humbucker
15 mei 2009, 15:32
komt er dan een verschrikkelijk uitgebreide review?




asjeblieeeeeeeeeef!

oliver538
19 mei 2009, 14:49
Damn, DHL houd het wel spannend hey!

M'n amp is afgelopen vrijdag vanuit Kuala Lumpur verstuurd. Na een schitterende reis langs Singapore, Hong Kong, Leipzig en Brussel is ie maandag dan eindelijk in het mooie Eindhoven terecht gekomen. Maandag lag ie in de delivery truck richting Maastricht; eitje, zou je zeggen...

Niet dus: op track&trace zag ik gisterochtend dat men mijn adresgegevens nodig had. Wat bleek, het adres van mijn (nieuwbouw)appartement stond niet in de TomTom dus de chauffeur kon het niet vinden.... dinsdag (vandaag dus) zou een nieuwe afleverpoging plaatsvinden.

Ik moet vandaag gewoon werken, maar m'n vriendin was wel thuis dus geen probleem zou je zeggen. Alleen lastig dat de koerier vanmorgen al om 8:30 u aan de deur stond, ik was al op m'n werk, en m'n lieftallige vriendinnetje was nog in dromenland! Voordat ze goed en wel wakker was, was de koerier alweer onderweg, dus nog steeds geen amp :-(
Meteen DHL gebeld, ze zouden de koerier proberen te bellen, dan zou ie vandaag toch nog langs kunnen komen. Ik moest wel de invoerrechten en BTW bij aflevering betalen! Wist ik niet, maar goed, geen probleem want volgens de koerier kon dat ook met creditcard.

Ikke als een gek naar huis geraced in de hoop dat ik eerder dan de koerier thuis was. Vervolgens de hele ochtend van huis gewerkt (IT'er, dus geen probleem verder). Om 12 u nog geen DHL, dus eens naar DHL gebeld om te checken waar de koerier uithangt...
Probleempje: volgens "het systeem" komt de koerier vandaag niet meer langs, maar komt ie morgen de zending nog een keer aanbieden. Damn, voor niks naar huis geraced! Volgens deze vriendelijke mevrouw moeten de invoerrechten en BTW ook contact én gepast betaald worden, dus niet via creditcard :???: Nogal vaag, da's niet wat de koerier op z'n briefje had geschreven, en ook niet echt klantvriendelijk in ieder geval!

Anyway, ik zit nu op 't werk, en m'n vriendin zit - met creditcard - thuis, voor het geval de koerier nog langs zou komen. Komt ie vandaag niet dan zorg ik dat ik morgen de cash gepast in huis heb, en ik ga nergens heen totdat ik die amp zelf in ontvangst heb genomen! En ja, ik sta morgen wel op tijd op :cooler:

Keep you posted...

humbucker
19 mei 2009, 15:03
dat is POEP!

synapse
19 mei 2009, 20:38
Tip: (je hebt er nu niets meer aan,
maar) ik laat dit soort spullen altijd op mijn werk bezorgen.
Ik hoop voor je dat je hem snel binnen krijgt!

oliver538
20 mei 2009, 19:14
Alright, ik heb 'm binnen! :ok:

Maarre, voordat ik weet hoe ie klinkt, eerst een n00b vraagje:
hoe krijg ik die buizen erin??

Ik weet in welke socket dat ze moeten, maar ik krijg ze er niet helemaal in geduwd. Ik wil niet teveel kracht zetten op de buizen, wil natuurlijk niet dat ze kapot gaan...

Any ideas?

zjanke
20 mei 2009, 20:44
Even opletten dat je ze er goed voorzet (nokje op de buis of zoiets te zien?) en dan voorzichtig een beetje wringen/wiebelen. Ze moeten wel een beetje vast zitten, als je gas geeft moeten ze er niet uitrammelen.

Enne: Fotooooooooo's :cheerup:

Puerco
20 mei 2009, 23:35
Gefeliciteerd, ik heb er ook zoéén :D inmiddels een beetje verbouwd hier en daar en is een fijne versterker!
Nog een weetje: bij Ceriatone worden de buizen eerst gebiast, en daarna los verzonden. Je kunt ze er dus zo inprikken zonder verdere bias aanpassing maar beter is het natuurlijk om de boel nog even te controleren, ook na enige uren spelen nog een keer omdat ze nog wat kunnen verlopen maar in principe is het inprikken en spelen.

oliver538
23 mei 2009, 11:38
Hier een paar pics van m'n nieuwe aanwinst!

http://i253.photobucket.com/albums/hh69/oliver538/P5210002.jpg

http://i253.photobucket.com/albums/hh69/oliver538/P5210003.jpg

More to come...

oliver538
23 mei 2009, 11:45
http://i253.photobucket.com/albums/hh69/oliver538/P5230013.jpg

http://i253.photobucket.com/albums/hh69/oliver538/P5230014.jpg


Soundclips komen volgende week, we gaan dinsdag de studio in voor opnames van onze nieuwe EP, da's tuurlijk een mooie gelegenheid om te laten horen wat ie kan!
Maar damn, wat klinkt ie VET!! :cooler:

oliver538
25 mei 2009, 09:34
BUMP --- pics inside!

humbucker
25 mei 2009, 09:46
godverdomme wat een mooi ding!!

G.A.S!

(wat kost ie trouwens zo?)

oliver538
25 mei 2009, 10:20
godverdomme wat een mooi ding!!

G.A.S!

(wat kost ie trouwens zo?)

De amp zelf kostte precies USD 1000,- ... met de huidige wisselkoers dus ongeveer E 770,-. Daar komt nog eens EUR 200,- bij aan invoerrechten en BTW bij, dus in totaal ongeveer EUR 970,-.

Een nieuwe Marshall JTM45 kost EUR 1322,- bij Music Store, en als ik de verhalen mag geloven dan is de Ceriatone eigenlijk nog beter dan die Marshall remake, dus ik ben blij dat ik voor Ceriatone gekozen heb!

llahsraM
13 juni 2009, 12:05
heb je al soundclips gemaakt oliver538 ? Ben wel benieuwd :cooler:

oliver538
18 juli 2009, 18:56
Sorry voor 't lange wachten... soundclips komen eraan, we hebben vorige week een paar nummers opgenomen, die ga ik z.s.m. online posten.

Trouwens, heeft iemand ervaring met het "linken" van de twee kanalen?

Kanaal 1 is de "High treble" input, kanaal 2 de "Normal". Via Youtube kwam ik erachter dat je de twee kanalen met elkaar kunt verbinden met een patch-kabeltje; zo verbind je bijv input 1 van kanaal 2 met input 2 van kanaal 1. Als je je gitaar dan inplugt in input 1 van kanaal 1 dan kun je je sound kunt mixen als het ware, een mix van kanaal 1 en 2 dus. Klinkt errug vet, zo krijg je bijv. net wat meer bass in je high treble kanaal.

Vroeg me af of iemand hier ook al ens mee geëxperimenteerd heeft!?

koentjo
18 juli 2009, 19:21
Sorry voor 't lange wachten... soundclips komen eraan, we hebben vorige week een paar nummers opgenomen, die ga ik z.s.m. online posten.

Trouwens, heeft iemand ervaring met het "linken" van de twee kanalen?

Kanaal 1 is de "High treble" input, kanaal 2 de "Normal". Via Youtube kwam ik erachter dat je de twee kanalen met elkaar kunt verbinden met een patch-kabeltje; zo verbind je bijv input 1 van kanaal 2 met input 2 van kanaal 1. Als je je gitaar dan inplugt in input 1 van kanaal 1 dan kun je je sound kunt mixen als het ware, een mix van kanaal 1 en 2 dus. Klinkt errug vet, zo krijg je bijv. net wat meer bass in je high treble kanaal.

Vroeg me af of iemand hier ook al ens mee geëxperimenteerd heeft!?

volgens mij is dat een zeer bekende truc met de jtm45's :)
je ziet vaak dat de kanalen gejumpered zijn.

guitarguru
18 juli 2009, 19:24
volgens mij is dat een zeer bekende truc met de jtm45's :)
je ziet vaak dat de kanalen gejumpered zijn.

Zeer oude truc inderdaad. Do it all the time.... Geeft de amp ook wat meer ballen en gain.

Edit: oh en niet alleen met JTM45's, maar ook met b.v. de Leads en Superleads en aanverwante 4-input amps.

oliver538
20 juli 2009, 09:24
Ach kijk, dacht ik eens een leuk trucje te hebben, gebruikt de rest van de wereld het al een jaartje of 50... ;)

Deze functionaliteit vind ik trouwens een groot voordeel t.o.v. amps met meerdere kanalen die je via een (foot)switch moet schakelen. Dan is het alles of niks zeg maar, met m'n JTM kan ik tenminste kiezen hoeveel ik van elk kanaal wil gebruiken.

Puerco
20 juli 2009, 09:58
Je kunt die truc zelfs nog wat uitbreiden, omdat deze amps over het algemeen geen fx loop hebben zijn effecten zoals reverb of delay vaak problematisch.
Als je die toch wilt gebruiken plug dan eens in in je favoriete kanaal, jumper de low input van dat kanaal door naar je effecten en vanaf daar naar de high input van het andere kanaal. Het kanaal waar je ingeplugd bent kun je het volume opvoeren naar smaak maar het andere kanaal met de effecten moet je clean houden. Geen loop meer nodig, met dank aan Chris Merren van Merren Audio.

undertaker321
20 juli 2009, 15:18
wat is nou beter een ceriatone JTM (clone:???:) of een marshall JTM.

en vooral wat is het verschil

Puerco
20 juli 2009, 20:51
wat is nou beter een ceriatone JTM (clone:???:) of een marshall JTM.

en vooral wat is het verschil

Een ECHTE Marshall is natuurlijk beter maar dan wel één uit de jaren zestig.
De huidige reissue van Marshall heb ik nog niks dan ellende van gehoord en prefereer dan ook een kloon zoals van Ceriatone (die ik ook heb).
Als ik echter nu één zou kopen zou ik liever een kit kopen van Metroamps of zelf samengesteld. Als je niet zelf wilt bouwen is Ceriatone dus een goede keus maar overweeg ook bv eens een Vernet (van eigen bodem).

Mitch
21 juli 2009, 12:54
Ik heb nu een JTM45 van een kit van TAD (TubeAmpDoctor). Ik had er nog niemand over gehoord, waarschijnlijk omdat deze kits een stuk duurder zijn dan de Ceriatone kits. Ik was benieuwd, heb geluisterd en ik was met stomheid geslagen dat deze kits niet populairder zijn. Waanzinnig, wát een dynamiek! Zo hoort het! Ik heb van Ceriatone nu de L&B20, 18watter, Plexi 50 gehoord en ze hadden allemaal wel een redelijke sound maar altijd een beetje gruizig in de oversturing en de dynamiek was weinig spectaculair.
Ik heb dus niet de JTM45 van Ceriatone gehoord, een directe vergelijking kan ik dus niet maken maar het verschil in prijs is wat mij betreft duidelijk hoorbaar in kwaliteitsverschil.

marc_o
21 juli 2009, 13:19
Ja, die TAD-kits schijnen erg goed te zijn. Ik zit er ook wel eens naar te loeren, maar uiteindelijk wil ik het toch allemaal even horen van tevoren...

Chris Winsemius
21 juli 2009, 13:28
Via via hoorde ik dat Mitch zeer happy is met die TAD JTM45. Van TAD gebruik ik weleens onderdelen en heb weleens 'n tweed Deluxe met dezelfde trafo's (Mojo?lenco) gebouwd: niet verkeerd (niet top maar absoluut niet verkeerd).

Bij CT vind ik zelf de trafo's behoorlijk tegenvallen ("lappendeken", weinig harmonischen, etc.), kwaliteit elko's is niet denderend en bij bepaalde modellen kloppen de spanningen niet.

Ik kan begrijpen dat mensen onder de indruk zijn v/d prijzen en het "handwired" gebeuren maar net als de rei. van Marshall zelf komen ze totaal niet in de buurt van hun voorbeelden.

Mitch
21 juli 2009, 13:34
Laat ik het zo zeggen over de trafo's: qua gewicht denk je 'mwoh, prettig voor mijn rug maar hoe zit dat met de sound?' ;) Ik ga 'm overigens nog uitgebreid vergelijken met de AC30HH, daarna kijken welke er blijft! Qua dynamiek zitten de TAD JTM45 en de AC30HH wel op hetzelfde niveau en dat vind ik, voor moderne amps, zeer behoorlijk in vergelijking met andere moderne amps.

wildebassman
29 juli 2009, 14:20
Leuk topic!
Ik heb op dit moment een JTM 45 clone van Linnemann amps uit Duitsland. Helemaal niet verkeerd, incl. Headshell en buizen zit je op 799 euro voor een geheel in duitsland gebouwde versterker met goede componenten.
Ik wil nu helemaal zelf een JTM gaan bouwen en heb gekozen voor de Metroamp, toch wel een van de beste kits met eem prima forum.

foto's van mijn amp op het Metroamp forum:

http://forum.metroamp.com/viewtopic.php?f=10&t=26513&p=257829#p257829

Gefeliciteerd met de Ceriatone JTM. :metal:

Dennis.

stratestic
29 juli 2009, 15:31
:soinnocent: Je zou bijna zeggen/denken dat jullie eens een keertje bijelkaar moeten komen om een en ander te vergelijken...

oliver538
29 juli 2009, 16:26
Dat klinkt als een strak plan! :cooler: