PDA

View Full Version : Kan iemand een stukje hout uit mijn body halen?



artnaz
17 april 2009, 17:51
Ik heb een tijd geleden mijn Warmoth-body naar the American Guitar Store in Enschede gebracht om de brug-cavity bij te frezen voor mijn TremKing. Dat ging allemaal erg moeizaam, ze hebben wat hele domme fouten gemaakt en gedeeltelijk opgelost.

Zo waren de gaten voor de schroeven helemaal verkeerd (die heb ik later zelf opgevuld) en was er een veel te groot gat bovenin. Hiervoor hebben ze een stuk hout uit de pickup-cavity gehaald...

http://img03.picoodle.com/img/img03/3/4/17/artnaz/f_DSC00079m_8f4d40f.jpg

... en op de betreffende plek geplakt zodat het gat niet meer zichtbaar zou zijn (sorry voor de crappy foto's, maar ik hoop dat het duidelijk is):

http://img01.picoodle.com/img/img01/3/5/2/artnaz/f_DSC00076m_a6f4a4d.jpg

Echter, zoals je ziet is er aan de linkerkant nog steeds een gaatje. En vandaag wilde ik de exacte plek van de brug bepalen, en merkte op dat er aan de onderkant van de brug een veel groter gat zichtbaar is:

http://img03.picoodle.com/img/img03/3/4/17/artnaz/f_DSC00074m_7eca7f8.jpg

Dus mijn vraag is of iemand op een zelfde manier een klein stukje hout bij de pickup-cavity kan halen om dat gat op te vullen? Zoals je ziet moet op die plek ook een schroef van de brug komen. Ik heb zelf namelijk allemaal huis-tuin-en-keuken gereedschap, en zo'n klein stukje hout er uit halen wordt moeilijk met een zaagje iets dergelijks...

Naar de American Guitar Store wil ik niet meer, dan ben ik hem weer minstens een maand kwijt en de kans is groot dat ze het weer niet goed doen... Dus als er iemand in de buurt van Enschede het gereedschap en de wil heeft, zou ik erg dankbaar zijn. :) Daarnaast zou ik een beetje begeleiding bij de montage van de brug erg waarderen, ik ben zelf erg bang dat ik de gaten niet goed boor...

toneblo
17 april 2009, 17:54
...niet in de buurt van plusk*t maar wel in de buurt van Utrecht.
Ik wil het wel doen voor je.

Pm maar als je er een uitkomst in ziet.

artnaz
18 april 2009, 13:50
Hartstikke bedankt! Ik wacht nog even of er meer reacties komen, en dan hoor je wel van mij! :)

Btw, wat is "plusk*t"? :???::p

G.G.
18 april 2009, 14:58
Hartstikke bedankt! Ik wacht nog even of er meer reacties komen, en dan hoor je wel van mij! :)

Btw, wat is "plusk*t"? :???::p

"Plus" "k#T"

is: "En" "Schede"

artnaz
18 april 2009, 15:20
Cool, weer wat geleerd! :ok:

Cocobolo
18 april 2009, 16:39
Ik ben eigenlijk al veel te druk, maar als je niemand in de buurt kan vinden, dan wil ik je ook wel helpen (Apeldoorn). Wat voor hout is het eigenlijk? Ik zou het wel leuk vinden om wat meer foto's te zien (minder close-up :) ).

Groeten
Marco

Orpheo
18 april 2009, 17:35
@artnaz

dit is echt gefuckt. zie nu pas echt hoe erg ze het verneukt hebben. lullig is dat W. nu wel overweegt de tremkingrout te doen :P (en dat er een nieuwe tremking is waar je geen andere rout voor nodig hebt).

artnaz
18 april 2009, 18:31
Ik ben eigenlijk al veel te druk, maar als je niemand in de buurt kan vinden, dan wil ik je ook wel helpen (Apeldoorn). Wat voor hout is het eigenlijk? Ik zou het wel leuk vinden om wat meer foto's te zien (minder close-up :) ).

Groeten
MarcoZou top zijn! :) Hierbij een foto van de Black Korina body:

http://img06.picoodle.com/img/img06/3/4/18/artnaz/f_DSC00084m_9ffd159.jpg


@artnaz

dit is echt gefuckt. zie nu pas echt hoe erg ze het verneukt hebben. lullig is dat W. nu wel overweegt de tremkingrout te doen :P (en dat er een nieuwe tremking is waar je geen andere rout voor nodig hebt).Ja, toen waren ze ook aan het overwegen, maar daar is nog steeds niets van gekomen. Maar ik zie niets over een nieuwe Tremking op hun site?

Orpheo
18 april 2009, 18:34
Zou top zijn! :) Hierbij een foto van de Black Korina body:

http://img06.picoodle.com/img/img06/3/4/18/artnaz/f_DSC00084m_9ffd159.jpg

Ja, toen waren ze ook aan het overwegen, maar daar is nog steeds niets van gekomen. Maar ik zie niets over een nieuwe Tremking op hun site?

de derde, helemaal rechts op de produktpage. wel mooi body, echt zonde dat 't nog niet af is.

Rinze
18 april 2009, 18:44
Wat een prutsers dat ze je body zo vernaggelen :eek:

artnaz
18 april 2009, 18:55
de derde, helemaal rechts op de produktpage. wel mooi body, echt zonde dat 't nog niet af is.Oh ja, maar ik dacht dat hij er toen ook wel was. Weet niet waarom, maar ik dacht dat de TK-1 de beste keus was.


Wat een prutsers dat ze je body zo vernaggelen :eek:Ja, en daarvoor moest ik ze een stuk of 4 keer bellen voor ik hem eindelijk terugkreeg. En dan ook nog eens zo vernaggeld... Bij de tweede keer dat ik hem afgaf en ze dat plaatje hebben geplakt ging ik er van uit dat het goed was (ik heb beide keren nota bene alle documentatie uitgeprint en de brug meegegeven), maar niet dus... :stop:

artnaz
27 april 2009, 20:30
.....Bumpje.....

olaftheholy
28 april 2009, 16:17
Wat een prutsers dat ze je body zo vernaggelen :eek:


Nou! dat valt me zwaar tegen van Kaļ Ringelier zeg!
En hij is nog wel ex-psychiater, zou moeten weten hoeveel impact dat heeft op mensen zo'n stomme fout!


hihihi:D

zeg maar niet dat IK dat gezegd heb, hij kent me veuls te goed!

artnaz
28 april 2009, 16:20
Mja, ze sturen het op naar een bouwer, dus zelf doen ze het niet. Wat niet wegneemt dat het hun verantwoordelijkheid is natuurlijk.

get zappad
28 april 2009, 23:34
was die bouwer in een vroeger leven houthakker en werkt hij nog steeds met hetzelfde gereedschap ?

Yoshida
29 april 2009, 07:17
Lijkt op jackass werk van een stel dronken metalheads!! Niet dat er wat mis is met dronken metalheads, ik zou ze op dat moment alleen geen gereedschap toevertrouwen, en helemaal niet op mijn gitaar!

Over Plusk*t: hun nieuwe publiciteitscampagne is "Ik en|schede". Nu heeft iemand in een snode bui heel kunstig daar een P voor gespraypaint. Kan ik wel om lachen als Almeloėr. ;)

get zappad
29 april 2009, 19:08
ik wil de uitdaging wel aangaan, maar dit overleg ik eerst met mijn collega die heeft dit nog niet gezien.hij heeft veel ervaring in repartie en restoratieklussen

Cocobolo
2 juni 2009, 22:07
Ha die Arthur,
Hoe staat het met je zelfbouw? Ben benieuwd of je al vorderingen hebt gemaakt (en hopelijk zit de reparatie nog goed op z'n plaats :) ).

artnaz
3 juni 2009, 00:24
Dag Marco,

Het zal nog wel een half-jaartje duren voor hij gelakt is helaas... :(:makeup: Voor de rest ziet hij er prima uit, ik ben nog steeds erg tevreden over de reparatie! ;)

Als ik nieuws heb laat ik het zeker weten!