PDA

View Full Version : Vox ac4tv



Ukeloeder
17 april 2009, 15:03
Ik zoek me rot, maar ik vind geen adres voor een winkel die een VOX AC4TV heeft staan. Bestellen kun je 'm overal, maar ik wil 'm effe bespelen voor ik 'm laat inpakken. Iemand een idee voor een zaak 100 km rond Utrecht?

MarkV
17 april 2009, 15:08
Sound Plaza in Amsterdam heeft ze volgens de website. Zelf niet gezien, dus wel even bellen vantevoren.

hole
17 april 2009, 15:10
Joosten in Oosterhout (NB) (http://www.muziekhandeljoosten.nl/)

Swampash
17 april 2009, 15:47
ebbeling utrecht

Ukeloeder
17 april 2009, 16:14
Toppertje Swampash! Effe gebeld met Ebbeling, morgen spelen!

Il_Falco
17 mei 2009, 12:55
Bump!

Heeft er iemand al ervaring met deze versterker?

Voor de prijs ziet het er leuk uit voor head+cab. Uiteraard met pedaaltjes ervoor. :)

JeroenSchaaf
17 mei 2009, 16:01
Ik heb er geen ervaring mee! maar lijkt me wel een leuk topje voor kleine optredens? zou 4 watt hard genoeg gaan? ( clean hoeft niet echt )

Luke-wannabe
17 mei 2009, 16:03
Misschien over een 2x12 of 4x12, maar met die 1x10 combo neit denk ik!

JeroenSchaaf
17 mei 2009, 16:07
Nee dan zat ik aan de denken aan een topje, over een 2x12 kastje met een V30 en een Ev speaker!

Mitch
17 mei 2009, 17:37
Als dat kreng ook een 8 ohm uitgang zou hebben zou ik het nog wel overwegen, just for fun. Maar nee, 16 ohm only :(

JeroenSchaaf
17 mei 2009, 17:40
owhh das wat minder!

Thunders1988
17 mei 2009, 19:11
Valt dat kwaaltje niet te verhelpen? Of zelf een extra 8ohm uitgang bijmaken... Maar daar zullen wel skills voor nodig zijn.

JeroenSchaaf
17 mei 2009, 19:15
Die skills heb ik in ieder geval niet! :D

undertaker321
17 mei 2009, 19:38
ik ben nogal een n00b op dit gebied:sssh:

maar wat is het verschil tussen 8 ohm en 16 ohm uitgangen en waarom is het ene beter dan het andere ?

Mitch
17 mei 2009, 20:29