PDA

View Full Version : Step right up!



Rubino DEELSZON
20 maart 2003, 22:07
Ik vroeg me af om iemand de accoorden van "de nieuwe van jamai" (had ie een oude?? :razz:) weet of kan uitzoeken voor een beginnend gitarist als ik..

Julien
21 maart 2003, 09:17
Waarom wil je dat in godsnaam leren spelen?????????????

Ronald
21 maart 2003, 12:27
da vraag ik me ook nogal af :s

kweet nie of er daar al tablatuur van te vinden is hoor , en dan in ieder geval op een nederlandse site

Luca P
21 maart 2003, 21:36
Je moet gewoon leren spelen wat er op de radio is. En alles voor de rest wat je ooit gehoord hebt. Dan leer je snel veel akkoorden in verschillende toonsoorten.
Zelf ben ik ook allround, bijna dan, maar ik speel over het algemeen meer stijlen dan de gemiddelde gitarist.
Tijdens een optreden speelden we eens, jawel, Jambalaya met muzikanten van verschillende bandjes. Eerst lachten ze me recht in m'n smoel uit, maar de bassist van zo'n andere band, hij was een soort Mark King, kon geen Country bassen.
En de drummer kon dat ook niet drummen.
Dat is toch de simpelste muziek om te spelen of zie ik dat verkeerd?

Dus leer maar lekker alles te spelen dan kan je overal terecht.

savecracker85
22 maart 2003, 00:39
er zijn natuurlijk grenzen :grin:

Dux
26 maart 2003, 10:08
jaja iemand had em al uitgezocht namelijk

hiero: http://www.tabsrus.nl

john.3001
26 maart 2003, 10:37
Op 2003-03-21 21:36, schreef Luca P:
Je moet gewoon leren spelen wat er op de radio is. En alles voor de rest wat je ooit gehoord hebt. Dan leer je snel veel akkoorden in verschillende toonsoorten.
Zelf ben ik ook allround, bijna dan, maar ik speel over het algemeen meer stijlen dan de gemiddelde gitarist.
Tijdens een optreden speelden we eens, jawel, Jambalaya met muzikanten van verschillende bandjes. Eerst lachten ze me recht in m'n smoel uit, maar de bassist van zo'n andere band, hij was een soort Mark King, kon geen Country bassen.
En de drummer kon dat ook niet drummen.
Dat is toch de simpelste muziek om te spelen of zie ik dat verkeerd?

Dus leer maar lekker alles te spelen dan kan je overal terecht.


Jambalaya is vet cool gedaan door Jerry Lee Lewis (maarja, die gast is gewoon cool)

Luca P
26 maart 2003, 20:29
Hhmmm....die ken ik niet. Wel de versie van Fats Domino.
Haha, Jerry is intussen al flink afge'cooled' dacht ik zo.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Luca P op 2003-03-26 20:31 ]</font>