PDA

View Full Version : Luisteren !!!!!!



Donjoo
16 april 2009, 19:34
Zo..., nu ik jullie aandacht heb (kan haast niet missen met zon schreeuwerige header) wil ik jullie ff vragen om ff te luisteren en te kijken naar:


http://www.myspace.com/donjoo



laat een reaktie achter als je daar zin in hebt!

ps ben nog op zoek naar een bandje in utrecht/maarssen


groeten!!!!!!!!!!!

pasqual
16 april 2009, 22:34
hey Donjoo,

klinkt goed!!! lekkere blues. op de filmpjes ben jij diegene met de strat? die met dat iets minder haar? jammer van het scherpe geluid maar de bedoeling komt over. wat een verschil met het geluid van de strat en dat andere geval, prikt veel beter door de mix. het moet toch niet zo lastig zijn om een band te vinden als je zo speelt? als je nou één keer per week naar limburg komt om te repeteren, begin ik wel een bluesband met je:crazyhappy:

groeten Pasqual.

savale
16 april 2009, 23:03
pfft, mocht willen dat ik zo kon spelen. Lekker man. Je woont trouwens in de buurt. :)

Donjoo
17 april 2009, 13:39
hey Donjoo,

klinkt goed!!! lekkere blues. op de filmpjes ben jij diegene met de strat? die met dat iets minder haar? jammer van het scherpe geluid maar de bedoeling komt over. wat een verschil met het geluid van de strat en dat andere geval, prikt veel beter door de mix. het moet toch niet zo lastig zijn om een band te vinden als je zo speelt? als je nou één keer per week naar limburg komt om te repeteren, begin ik wel een bluesband met je:crazyhappy:

groeten Pasqual.

Nou ik zoek me rot, maar het lijkt wel of iedereen wegrent voor de blues, bandjes in overvloed maar meer in de richting van metal etc...
jammer dat je helemaal in limburg woont!

Donjoo
17 april 2009, 13:41
pfft, mocht willen dat ik zo kon spelen. Lekker man. Je woont trouwens in de buurt. :)

Ach zo doet iedereen toch zn ding?
wat speel jij eigenlijk dan?

pasqual
17 april 2009, 16:34
Nou ik zoek me rot, maar het lijkt wel of iedereen wegrent voor de blues, bandjes in overvloed maar meer in de richting van metal etc...
jammer dat je helemaal in limburg woont!

misschien niet helemaal vastpinnen op de blues maar ook meer richting rock ( met blues invloeden ). ik zou zelf ook niet "alleen maar " blues willen spelen, het mag best wat steviger zijn. alhoewel: zoals SRV en walter trout de blues spelen, kan mij wel bekoren. lekker stevig en goed voor je sound. ( i love the strat sound ).

groeten Pasqual.

Donjoo
17 april 2009, 18:02
een strat is idd wel het lekkerst.
Op wat voor 1 speel je?
Moet zeggen dat een es 355 voor het jazzy ook wel heerlijk is hoor, maar er gaat niks boven een strat!

VHsologitarist
17 april 2009, 19:21
heerlijk gespeelt! complimenten

pasqual
17 april 2009, 22:59
een strat is idd wel het lekkerst.
Op wat voor 1 speel je?
Moet zeggen dat een es 355 voor het jazzy ook wel heerlijk is hoor, maar er gaat niks boven een strat!

ik speel ( voornamelijk ) op deze:http://www.mijnalbum.nl/Foto-XBASDVHG.jpg

het is een zelfbouw strat met een elzen body ( maoui blue ) met tonerider "pure vintage" pups. momenteel zit er wel een one piece maple hals op van squier uit korea; een geweldige hals. zoals deze klinkt, ben ik nog geen fender tegengekomen. die tonerider pups zijn echt goed. ik heb ook nog een fender met delta tone pups maar die komt niet eens in de buurt van deze sound. raar maar waar! het zal ook wel in de combinatie zitten van materialen en pups.

groeten Pasqual.

kenx
17 april 2009, 23:23
Mooie opnamens man!

Mvg

Donjoo
18 april 2009, 11:35
Mooie opnamens man!

Mvg

Hey dank je wel man!!!

Donjoo
18 april 2009, 11:36
heerlijk gespeelt! complimenten


dank je wel!!