PDA

View Full Version : whats the dealio?



Ukeloeder
16 april 2009, 18:31
Ik vulde net het copy/paste/add on lijstje voor 'de gitaar van' in, maar mijn post verschijnt niet. Op GNforum 'home' sta ik als laatste poster, maar die van Bloeddrinker is de laatste post in de bewuste thread... Iemand?

Bassbitch
16 april 2009, 18:33
Forumbug. De eerste post op een nieuwe pagina kun je soms niet zien. Zo gauw er nog iemand post kun je de post wel zien.

Ukeloeder
16 april 2009, 18:35
Kwestie van geduld zeg je? Dan hoop ik dat ik het kan opbrengen, hoor mezelf graag praten en zie mezelf graag... schrijven? :seriousf: Thanks BB, lekker snel geantwoord!

Han S
16 april 2009, 18:36
Klik nogmaals op reageren en je post verschijnt onder het reageervenster. Slaat nergens op, maar het gaat al heel lang zo.

Ukeloeder
16 april 2009, 18:42
:seriousf::seriousf::seriousf: Ik deed het nog ook! Idd kun je dan je eigen post terug lezen, hij is nog niet geplaatst... Gelukkig grapte ik maar toen ik zei dat ik mezelf graag zag schrijven (smoezen... :makeup:) Interessant bugje is dat, jullie zijn je daar dus van bewust maar kunnen er niks mee?

hendrix2
16 april 2009, 18:50
:seriousf::seriousf::seriousf: Ik deed het nog ook! Idd kun je dan je eigen post terug lezen, hij is nog niet geplaatst... Gelukkig grapte ik maar toen ik zei dat ik mezelf graag zag schrijven (smoezen... :makeup:) Interessant bugje is dat, jullie zijn je daar dus van bewust maar kunnen er niks mee?

Alleen onze administrator kan daar wat mee. Laat die nu net niet makkelijk bereikbaar zijn :dontgeti: (understatement!)

Komt wel goed, met enig geduld ;)

Ukeloeder
16 april 2009, 19:04
Tja, vreemd spul die forumsoftware, nu Rock'n'Roll heeft gepost zie ik de mijne wel... De hele kwestie is uiteraard ook van geen belang, ik verbaasde me er alleen erg over. Allemaal bedankt voor je antwoord.
[edit] wat ik vergeet te vragen; zagen jullie mijn post al wel staan? [edit]