PDA

View Full Version : Ook ik ben nieuw



Superstick
16 april 2009, 16:02
Zo mensen, ik zal me dus even voorstellen. En niemand loopt gevaar, aangezien ik een jongen/man ben en dus geen foto's kan sturen van mijn 'tetten' :-) (Zie berichtje moderator).
Enfin, ik ben 28 jaar en sinds 3 weken ben ik aan het oefenen op een gitaar. Begonnen op een Spaanse, maar die na 2 weken weer omgeruild voor een Western (mooier geluid, kan gelijk wennen aan een smallere hals en pijn in je vingers heb je evengoed wel!).
Het gaat wel nogal zwaar, moet vrij hard de snaren indrukken om een helder geluid te hebben. Maar ten eerste moet ik de kracht natuurlijk nog opbouwen. Ook is het een goedkope gitaar, en die spelen ook soms iets zwaarder. Ik dacht het me maar moeilijk te maken, wordt het later alleen maar gemakkelijker!
O, ik houd van een heleboel muziek, maar als afsluiter zal ik alleen de band noemen die voor mij de aller- aller- allerbeste is!

GUNS N' ROSES (wel uit de tijd van Appetite for Destruction en Use Your Illusion uiteraard).

olaftheholy
16 april 2009, 16:11
Nou hey Superstick.... welkom op gitaarnet.
Veel plezier met je nieuwe hobby en vooral....

succes!!!

Don Capo
16 april 2009, 16:12
Welkom Superstick! Goed om te lezen dat je begonnen bent met een mooie hobby.

Lijkt het je niet verstandiger om elektrisch te gaan spelen i.v.m. GNR?

hole
16 april 2009, 16:15
Hoi Stick,

welkom op Gitaarnet: het enige gitaarforum in NL waar ook sommige mannelijke leden tetten hebben!!

olaftheholy
16 april 2009, 16:21
Hoi Stick,

welkom op Gitaarnet: het enige gitaarforum in NL waar ook sommige mannelijke leden tetten hebben!!



hihihi :D tetten,tetten,tetten,tetten,tetten!!!

Superstick
16 april 2009, 16:29
Welkom Superstick! Goed om te lezen dat je begonnen bent met een mooie hobby.

Lijkt het je niet verstandiger om elektrisch te gaan spelen i.v.m. GNR?

Daar heb ik uiteraard over nagedacht. Maar ik ben half/half entertainer (zo'n debiel die zomers op Ballearische eilanden de hotelgasten bezighoudt). Ik kom dus veel in de zon-zee-strand-gebieden. Dan moet het natuurlijk een akoestische zijn! Maar, wanneer ik dat onder de knie heb (en ik vrees dat ik volgende week nog niet zover ben ;) ), dan wil ik dat zeker ook gaan doen. Maar Nirvana Unplugged vind ik ook mooi, dus genoeg te spelen!