PDA

View Full Version : Na 25 jaar pauze ...



Ike57
16 april 2009, 00:32
Hallo,

Wel zo netjes om even te laten weten dat zich weer een "nieuwe" op het forum heeft aangemeld.

Na ongeveer 25 jaar geen gitaar te hebben aangeraakt heb ik enige tijd geleden mijn ouwe akoustische Yamaha FG-160 weer uit de koffer gepakt. Aanleiding was het feit dat mijn oudste zoon is begonnen met gitaar en mijn vingers ook weer begonnen te jeuken.

Een paar weken geleden mijn eerste "elektrieke" aangeschaft: Een Epiphone Sheraton II VS (gebouwd jan. 2005 in Korea) samen met een 30 watt Vox Valvetronix.

De akkoorden ben ik gelukkig - tot mijn eigen grote verbaziing - nog niet vergeten. Nu nog zorgen dat de vingers weer een beetje soepel worden. :crazyhappy:

macwilliams
16 april 2009, 00:45
Welkom.

Ik was dit weekend nog bij de auto-cross van makkinga.

Succes met je vingeroefeningen. :)

BosaBoss
16 april 2009, 07:59
Welkom op het forum :hippie:

P.S.: Wat is je mening over de Vox?

JeroenSchaaf
16 april 2009, 08:01
Welkom Hiero!!:cheerup:

Ike57
16 april 2009, 10:16
Welkom.

Ik was dit weekend nog bij de auto-cross van makkinga.

Succes met je vingeroefeningen. :)

Da's inderdaad dichtbij!


Welkom op het forum :hippie:

P.S.: Wat is je mening over de Vox?

Eigenlijk heb ik nog geen mening over de Vox (heb hem ook pas een paar weken). Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog druk bezig ben met uitzoeken waar al die knoppen eigenlijk voor dienen. Er zitten wel erg veel mogelijkheden op. Mijn zoon heeft een Roland Cube 30 en hij is wel een beetje jaloers op de mogelijkheden van de Vox :crazyhappy:
Vorige week nog een Line6 Spider III 30 gekocht (marktplaats) zodat mijn zoon z'n versterker niet steeds mee naar huis hoeft te sjouwen en daar zitten weer andere mogelijkheden en knoppen op :???: , dus op dit moment ben ik de kluts redelijk kwijt ....

Maar de tijd zal het leren. Ik klooi wel wat aan :crazyhappy:

hole
16 april 2009, 10:18
Hoi Ike,

leuk dat je het virus weer te pakken hebt!
Hopelijk kunnen we nog veel van je leren hier :D

Groeten!

Ike57
16 april 2009, 11:46
Hoi Ike,

Hopelijk kunnen we nog veel van je leren hier :D

Groeten!


Hehehe. Het zal eerder andersom zijn denk ik :ok:

hole
16 april 2009, 11:53
We zullen zien?

Heb je foto van je Sheraton? welke kleur istie.?

Ike57
16 april 2009, 12:49
We zullen zien?

Heb je foto van je Sheraton? welke kleur istie.?

Foto staat nu in het "grote (semi) hollow body topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=79516&page=66)"

Volgens mij is dit officieel de "vintage sunburst".