PDA

View Full Version : Gitaar inruilen



crap
20 maart 2003, 20:58
Ik heb geen ervaring met gitaren inruilen bij muziekwinkels, dus ik heb geen idee wat ik er voor terug zou krijgen...

wat zou ik terug krijgen voor een gloednieuwe (bijna) nooit gebruikte Stagg Jazzmaster (crapgitaar, kweet het) hij heeft helemaal niet veel gekost dus ik zal er ook niet veel voor terug krijgen, maar doe es een schatting iemand...

gerrekat
20 maart 2003, 21:17
Praktisch niets, gewoon houden!
Voor een tweedehands cd'the krijg je ook maar 4 piek! of 2 EURO!

Als er nu een merk op stond zou je er nog wat voor krijgen, maar dan nog zou het mager zijn, HAHAHAHAHA, die zaken willen er niet slechter van worden.

Zo;n no name gitaar verkopen ze tweedehands zeer moeilijk, probeer het prive of hou hem!

[BtB]Nemesis
20 maart 2003, 21:17
weet niet maar bij inruilen proberen ze je meestal zoveel mogelijk te naaien zodat ze je gitaar weer met lekker veel winst door kenne verkopen, die ervaring had ik toen ik mijn gitaar wou inruilen,

Neals
20 maart 2003, 21:43
gewoon houwe, prive verkopen of bij goedkope beginnersgitaren eventueel iemand een naaste blij mee maken...

crap
20 maart 2003, 22:23
ja da dacht ik dus al...

kverkoop em gewoon aan een beginnend gitaristje ofzo, want ik doe er zelf niks mee...hij komt namelijk qua kwaliteit niet in de buurt van mn andere

episua
21 maart 2003, 18:52
Ga er vanuit dat je er ongeveer 100 euro voor krijgt (bij inruil dan)

moretel
21 maart 2003, 19:20
Hou die crap :smile: echt waar over twintig jaar heb je spijt, en ik kan het weten.
Je eerste gitaar blijft iets magisch houden.

Anders Destium
21 maart 2003, 19:38
Je moet het zo zien: Andere mensen geven je nooit zoveel als de gitaar jou waard is. Ook al is het een kutgitaar waar je nooit op speelt, je raakt er toch altijd een beetje aan gehecht...

Ik zou liever 100 euro sparen dan dat ik er een gitaar (hoe slecht ook) voor zou moeten inruilen. Je kunt het ook best eens vrijblijvend informeren natuurlijk
Als je ergens een gitaar koopt kun je vaak wel inruilen, anders wordt het heel erg lastig...

MegaDrive
22 maart 2003, 10:25
Op 2003-03-21 19:20, schreef moretel:
Hou die crap :smile: echt waar over twintig jaar heb je spijt, en ik kan het weten.
Je eerste gitaar blijft iets magisch houden.


Ja, mijn eerste gitaar was een rode Squier Bull(sh)it en die was inderdaad magistraal KUT!! :grin: :grin: :grin:

Anders Destium
22 maart 2003, 10:53
Ik heb mijn eerste gitaar (met veel winst) geruild, maar soms heb ik nog steeds zoiets van: Zonde...

crap
23 maart 2003, 17:25
het ergste is dat het niet eens mijn eerste is..
ik was in de muziekwinkel om een nieuwe versterker en een effectenbak te kopen en toen zag ik die gitaar als aanbieding en ik dacht hmm vet gitaartje (qua uiterlijk, zo eentje heb ik namelijk altijd wel es willen hebben) dus kocht ik em alleen het bleek dus echt schrale crap te zijn, ik heb er dus ook nog maar 3 x ofzo op gespeeld

7th heaven
23 maart 2003, 17:30
hangt ervan af wat je wilt kopen als je een prs koort krijg je waarschijnlijk meer voor terug dan dat je ervoor betaald hebt