PDA

View Full Version : 6/5 Substraction @ De Rots (Antwerpen, BE)



Valoosj
15 april 2009, 11:15
Alle fans van Mr. Fingers (Biebs ;) ) en zij die eens irl willen kwijlen op mijn bord: 6 mei laten wij onze postrock los op de metalheads van De Rots!

Voor een bescheiden preview van onze muziek en snoetjes verwijs ik u graag door naar onze myspace. (www.myspace.com/substraction)

Bassbitch
15 april 2009, 13:41
Antwerpen is niet bepaald op fietsafstand helaas... :makeup:

Valoosj
15 april 2009, 14:04
Mja, je woont wel erg noordelijk :nervous:
Eens we onze Substraction jet hebben komen we wel een keer tot bij jou.

Bassbitch
15 april 2009, 14:05
Dat lijkt me een goed idee!

Valoosj
16 april 2009, 19:09
Nu mét affiche.

http://i69.photobucket.com/albums/i45/Valoosj/Affichecopy.jpg

M Kactus
16 april 2009, 20:42
Zo, in de Rots. Toe maar :blast: Best een apart volk daar, als ik me dat goed herinner! Kom je erin zonder leren broek ? Of daar heb je Mr Fingers voor aangetrokken ;)

Valoosj
16 april 2009, 20:46
Euhm, als Mr. Fingers daar alleen binnen gaat komt hij niet meer buiten ...
Ik pas daar het beste tussen het gewoonlijke Rotsvolk.
Maar wij brengen zoveel fans mee dat er geen ruimte meer is voor de metalheads.

Jij komt toch?

Valoosj
5 mei 2009, 22:54
Laatste spampoging: morgen is het zover!

Thunders1988
6 mei 2009, 10:52
Het kan zijn dat ik eens kom kijken.

jonesd
6 mei 2009, 10:56
Ik moet zelf spelen op de stadswaag maar misschien kom ik nadien nog wel even langs.

Valoosj
6 mei 2009, 13:43
Ok tof! Wij beginnen om 20u30. Set is zo'n 45min.

Thunders1988
7 mei 2009, 10:53
Omdat Mr.Fingers het zo schoon vroeg gisteren, hier een korte review van het optreden.

Ik ben gisteren, zonder enige voorkennis van het genre, naar Substraction gaan kijken. En ik moet zeggen dat het dik in orde was. De band was strak en speelde met overtuiging. Voor mij had de muziek iets therapeutisch. Eigenlijk iets Sigur Ros achtig, maar dan tig keer steviger! Which is nice. De nummers zitten goed in elkaar. Je merkt dat er goed over de structuur is nagedacht.

Het was ook een hele ervaring om die pedalcase van Valoosj "intecht" te zien. Ziek spul! Als je de muziek hoort, weet je waarom hij er zoveel nodig heeft. Zulke muziek kun je niet maken met een Esquire en een fender Champ. Dit vrààgt veel (en liefst rare) effecten. Die keyboardist kende er trouwens ook wat van... Op een gegeven moment maakt hij toch wel een heel apart geluid. :seriousf:
Wat kan ik nog zeggen? Luister zeker zelf eens naar Substraction! En als je de kans hebt om ze live aan het werk te zien, laat die dan zeker niet liggen.
De muziek is dik in orde!

:cheerup::cheerup::cheerup: voor Mr.Fingers en Valoosj

bagheera
7 mei 2009, 11:33
Nu mét affiche.

http://i69.photobucket.com/albums/i45/Valoosj/Affichecopy.jpg

hey wie is wie nu eigenlijk

Thunders1988
7 mei 2009, 11:43
Valoosj > uiterst links, Fingers uiterst rechts.

Klinkt behoorlijk fout dat van dat rechts. :seriousf: