PDA

View Full Version : Linkin Park of Limp Bizkit?



Shinoda-girl
19 december 2001, 19:32
Hey people ik kies voor Linkin Park!!
Limp Bizkit is uit......

PeArLjAm
19 december 2001, 19:38
NOu om eerlijk te zijn is linkin park een aftreksel van limp bizkit, maaja dat kan aan mij liggen. Dat noemen ze metal, ik vind het eerder rap met wat gitaren erdoor. Maarja dat schijnt in te zijn tegenwoordig...

moretel
19 december 2001, 21:46
Voor mijn dochtertje in the end nagespeeld.
Het aanpassen van de stemming duurde langer dan het spelen van de accoorden !
Fantasieloos gitaarspel, wel leuk om af en toe en beetje mee te raggen. Als ik in die band speelde zou ik eerst de DJ eruit schoppen. Dan ontstaat er weer wat ruimte voor muziek.

Dila
19 december 2001, 22:35
linkin park! k vind het een goeie band, maar ik schijn geen smaak te hebben...

Outshine
20 december 2001, 11:30
Op 2001-12-19 21:35, schreef Dila:
linkin park! k vind het een goeie band, maar ik schijn geen smaak te hebben...


Nee dat klopt..:grin:

Haaahha nee geintje, ik vind t persoonlijk allebei kutmuziek

jaccoos
20 december 2001, 17:09
Geen van beiden, geef mij maar echte muziek :wink:
Ik heb sinds kort Pink Floyd ontdekt, das wel lache muziek

Yorrit
20 december 2001, 18:39
Limp Bizkit en Linkin Park. leuk om een keer op te beuken, maar goede muziek.....neen :smile:

Anavrin
20 december 2001, 19:06
Van mij mag je ze tegenwoordig (nu Wes uit LB is) allebei wel door de plee spoelen. Limp wordt zonder Wes toch niks meer, en Linkin is altijd al schraal geweest (quasi-stoere nerds in disguise).

Pee
20 december 2001, 20:12
Alletwee veel te commercieel.

Phizer
20 december 2001, 20:15
ik wordt ziek van dat gezeik of het nou 'commercieel' is of niet...
man wat boeit dat nou
geef mij maar linkin park trouwens

Kitaarhiero
21 december 2001, 21:07
Linkin' park heeft opzich wel een "goede" gitarist, maar toch... íets in die band staat me tegen... misschien al die hiphop en die zielige teksten.

Ditmar
21 december 2001, 21:30
Ik ben nog altijd van mening dat melodieuze muziek gewoon goed moet zijn. Maar muziek om je haar goed op los te gooien moet ook ECHT HARD zijn. Luister eens naar Strapping Young Lad, Fear Factory, Cannibal Corpse of Meshuggah

gangsta
22 december 2001, 13:44
linkin park = beter . (maar nog steeds beide K*T)

taylor
22 december 2001, 15:20
zoals zakk wylde altijd zegt in het nummer super terroriser limp bizkit (still)sucks dick.

hier en stukje van zijn site
"The sole purpose of this whole fucking album is to kill bands like Third Eye fucking Blind and all those cheesy-ass fucking boy bands. Let me see, who else can we put on that Shit list? Who's that other fucking crap band? Blink 182. Blink 182's gotta fucking go! Put it this way, you know how Black Flag kills roaches dead? Well, Black Label kills fucking cheese pop bands dead!"

Ditmar
22 december 2001, 15:37
BREWTALITY !!!!!!!!!!

Goh, dus jij hebt ook op http://www.zakkwylde.com gekeken.

taylor
22 december 2001, 22:49
ja

trouwens likin park hoort ook zeker in dat rijtje thuis waar zakk het over had

Ic3gl0vE
23 december 2001, 01:33
Op 2001-12-21 20:30, schreef Ditmar:
Ik ben nog altijd van mening dat melodieuze muziek gewoon goed moet zijn. Maar muziek om je haar goed op los te gooien moet ook ECHT HARD zijn. Luister eens naar Strapping Young Lad, Fear Factory, Cannibal Corpse of Meshuggah


ga ik doen! tja linkin park en limp bizkit, allebei niet echt origineel hè. geef mij maar children of bodom!

Ic3gl0vE
23 december 2001, 01:44
aanvulling op dat nummer van zakk wylde:
Soulfly - Fuck Eminem & Fuck Kid Rock

:grin:

"Slim shady raps like an old lady sounds like a little baby walks like a fucking DICK"

:grin:

taylor
23 december 2001, 13:47
het is de live versie(van dat nummer,in 1 break) waar die dat altijd zegt, maar niet slecht ic3gblabla :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: taylor op 2001-12-23 12:49 ]</font>

Kitaarhiero
23 december 2001, 19:08
Gitarist v. Linkin'park: Guitar solo's are Hogwash (Onzin)!

wat een eikel.
wat een nerd
wat een Hiphopper;)!

Improvisatie is een essentieel gedeelte in een nummer...Ik zit in een punkband waar we in vrijwel elk liedje een instrumentaal moment hebben.

Pee
23 december 2001, 22:59
en Blink honderdtweeëntachtig?

Shinoda-girl
24 december 2001, 15:04
ik had niet verwacht dat dit zoveel opschudding zou brengen. hahahaha
owkee ik ben nu echt helemaal weg van Rammstein . Je kan zeggen wat je wil over Rammstein maar het is voor het eerst dat Duitse rock goed is. De teksten zijn ook goed. En het is ook geen nazi (xcuses) muziek.

taylor
25 december 2001, 12:30
qua productie vind ik dat wel goed muziek opzich is 3x niks vind ik.

Dila
25 december 2001, 15:40
naar taylor zou ik maar niet luisteren... is er eigenlijk een band die je wel goed vind, taylor???

Noctiis
25 december 2001, 16:12
Rammstein, Linkin Park, Limp Bizkit...
Ik vind het maar niks. En gelukkig ben ik niet de enige :smile:
Het enige wat ik wel kan waarderen van Rammstein zijn de synthesizers (iig van de oudere nummers), die zijn lekker freaky.

taylor
25 december 2001, 16:25
ja genoeg ,maar(bijna) geen top 40 dingen de meeste bands die ik luister zijn wel bekend onder gitaristen(muzikante) enzo op van halen en ozzy na dan.

veder is mijn smaak erg groot van klassiek tot black label society of bands als down(nee die ken je vast ook niet)

ik vind juist mense die bv alleen met grunge/top40shit enzo bezig zijn erg kortzichtig.maarja...

Kitaarhiero
25 december 2001, 21:31
Ik vind Rammstein een band die de Top40 mooi opleeft, de rest is allemaal prut...

en over m'n band...nee we zijn niet Blink hondernogwat... we zijn een mengsel van Green day, Rancid, de Ramones en de Police... met een saxofonist die geïnspireerd is op Michael Brecker en Charlie Parker.

Shinoda-girl
26 december 2001, 15:30
Please niet zo gemeen over Rammie.....
Ich liebe die musik. Ze zijn in mijn ogen gewoon goed.(en niet zo gaan zeggen van 'ow dan zijn je ogen niet goed')

Noctiis
26 december 2001, 15:34
mijn ogen zijn ook niet zo goed... daar hebben ze wel iets voor uitgevonden he? Een bril/lenzen :razz:

taylor
26 december 2001, 17:13
productie wel ,muziek is niks.

ik kan bv ook makelijk luisteren naar hele techinische(gitaar,ritme) cd's waar 1 ander gek van wordt of koppijn van krijgt voor mij is dat juist relaxing(of leuk).

je moet ook wel naar verschilende dingen luisteren kan me niet voorstellen dat iemand maar met 1 stijl bezig is.

Kitaarhiero
26 december 2001, 18:08
Ik vind Rammstein echt goed... Oké, hun solo's zijn meer tussenstukjes (4 maten hetzelfde wiedelewiedeltje) maar hun riffs zijn best wel cool... en ze slaan een brug tussen Trance en Metal... Ik ken een gozer die eerst niets moest hebben van hardRock/metal, en toen hoorde hij rammstein. Hij is nu Liefhebber van Metallica, ozzy osbourne en Rob Zombie...

Pee
26 december 2001, 18:18
een jaar geleden was ik nog een grote fan van Rammstein, nu nog maar minder. Nu ik op dit forum ben gekomen ken ik meer gitaristen en luister er ook meer naar. Rammstein komt meer op de achtergrond

lupoloco
27 december 2001, 00:59
limp sux
linkin sux
newmetal sux
blablabla sux
....
sorry ben een beetje gaar.......

Kitaarhiero
27 december 2001, 12:33
Teveel Kalkoen gegeten;)?

Dila
27 december 2001, 13:16
kalkoen, dat sucks pas!

taylor
27 december 2001, 14:53
nee man das lekker

Shinoda-girl
27 december 2001, 18:23
gobl gobl!
hahaha
Zie je wel Rammstein is goed. Je zou maar zo'n strot hebben als Till das gewoon fantastisch!!!!!!!

Noctiis
28 december 2001, 13:22
Op 2001-12-27 17:23, schreef Shinoda-girl:
gobl gobl!
hahaha
Zie je wel Rammstein is goed. Je zou maar zo'n strot hebben als Till das gewoon fantastisch!!!!!!!


Hoezo zie je wel? Ik geef alleen maar mijn mening. Om mensen over te halen een andere mening te krijgen, dat is pas achterlijk :razz:

Kitaarhiero
28 december 2001, 13:54
Links 2, 3, 4

E/E/E G,A,Bb//

Pee
28 december 2001, 14:12
????????

Shinoda-girl
29 december 2001, 14:47
Rustig joh, zo bedoelde ik dat helemaal niet.
Als je iets niet leuk/mooi vindt moet je dat zelf weten. Waarom word ik dan aangevallen?

Noctiis
29 december 2001, 16:28
omdat je uitdrukking "zie je wel", duidde op een fout van onze kant.
Aangezien het meningen betreft kan dit dus niet, en lijkt het alsof wij fout zitten.
Zodoende

moretel
30 december 2001, 10:32
Ik en mijn vrouw vinden het heerlijk om Rammstein lekker hard te draaien (vooral net uit het werk in de middag). Dit in tegenstelling tot onze Kinderen die zich flink schamen voor hun ouders als de vriendjes en vriendinnetjes op bezoek zijn, zoals het hoort op die leeftijd (12 en 15). alleen de jongste van 10 vindt het wel leuk.
Meer favoriete bands voor de "mag lekker hard in de middag zijn" jawel Limp Bizkit en Linking Park (voor de jongste).
Tool, System of a Down, Stained, Deep Purple, Black Sabbath, Led Zeppelin. Misschien niet allemaal even origineel maar gewoon lekker om effe hard te horen.
Beuken we in ieder geval even die R&amp;B, house en hiphop herrie van boven weg, ha ha .

Ditmar
31 december 2001, 17:07
Volgens mij ben jij echt de coolste papa ooit !!!!

jaccoos
31 december 2001, 17:31
Mijn vader luistert naar Era en Celtic Myst. Bwaaaahhh

Shinoda-girl
31 december 2001, 18:08
Ok sorry mensen dat ik dat had gezegd...
Ik had het echt niet zo bedoeld. Wil je mijn vader zijn? Mijn vader luistert alleen maar naar de Beatles ,Yes en Pink Floyd. pffff Als hij nou maar eens een keer Linkin Park draaide of Rammstein zonder dat ik moet aandringen... hahaha

Noctiis
1 januari 2002, 13:53
Gelukkig draait mijn vader veel muziek die ik ook leuk vind. Pink Floyd, Black Sabbath, Led Zeppelin (hij heeft ze nog eens live gezien in een gymzaal!!!!), Boston etc. etc.

Dila
1 januari 2002, 14:06
mijn papa luistert naar alles wat los en vast zit... van jimmi hendrix tot nirvana, van deep purple tot the strokes...

Shinoda-girl
1 januari 2002, 17:33
Daar zit nog eens variatie in!

DeLirium
1 januari 2002, 22:46
LP of LB? Allebei kut, doe mij maar echte metal ipv die domme nu-metal.

moretel
3 januari 2002, 10:54
Wil je mijn vader zijn? Mijn vader luistert alleen maar naar de Beatles ,Yes en Pink Floyd.

Ik zal het thuis even overleggen :smile:

Heb je nog mazzel, mijn vader luisterde alleen naar de parelvissers e.d. Ik heb hem de CD van mijn bandje nooit laten horen, wordt alleen maar afgekraakt.
Maar Pink Floyd is toch wel goed? Ook voor gitaristen. Het geluid van Gilmour is toch erg bekend.
Of neem het live concert in Pompei dan weet je waar Radiohead de inspiratie vandaan haalt.

Ditmar
3 januari 2002, 15:29
Op 2002-01-01 21:46, schreef DeLirium:
LP of LB? Allebei kut, doe mij maar echte metal ipv die domme nu-metal.


Jij bent zeker iemand die nog niet weet hoe lastig het is om in een nu-metal band te spelen. Geloof me, ik weet het wel, en andere metal zoals blackmetal, deathmetal en trashmetal zijn echt veel makkelijker om met een band te produceren hoor (geloof me, ik heb het allemaal gespeeld)

Noctiis
3 januari 2002, 19:20
en andere metal zoals blackmetal, deathmetal en trashmetal zijn echt veel makkelijker om met een band te produceren hoor


Daar moet ik het oneens mee zijn. Probeer maar eens metal a la Opeth te maken. Ik weet zeker dat je dat niet 1 2 3 kunt produceren.
Of op deathmetal gebied; luister eens goed naar Dying Fetus, en probeer maar eens na te spelen :smile:

taylor
3 januari 2002, 19:40
ja alleen slayer lijkt me al 1 stuk techniser dan die nu-metal bands.

staat bol van sampels en loops(nu-metal)

Shinoda-girl
3 januari 2002, 20:47
Hahaha Slayer zit op mijn tas vastgenaaid he Diel?
Owkee Pink Floyd is wel goed maar van sommige liedjes wordt je zo depri:(

Ditmar
3 januari 2002, 20:57
Toegegeven, de gitaarpartijen stellen bij nu-metal erg weinig voor. Maar wat mijn ervaringen zijn, is dat een nu-metal nummer gewoon veel moeijlijker is om in elkaar te zetten dan bijvoorbeeld een blackmetal of deathmetal nummer. Ik geef toe dat het wel over het algemeen erg makkelijk te spelen is allemaal (het is al een stuk lastiger als je aan het rondspringen met je gitaar op je knieën hoor), maar de kunst van het musiceren zit hem toch in het goeie nummers maken en niet zozeer in het technisch spelen.

taylor
4 januari 2002, 00:31
ja dat is waar.

al maakt het wel uit natuurlijk in welke stijl muziek(fusion jazz ect) je gaat componeren.

je moet techniek nooit weg denken want dat is ook 1 onderdeel van 1001 onderdelen van muziek.

sickpunk
4 januari 2002, 10:54
blink 182, greenday, ignite, undeclinable ambuscade, pennywise die rulen(vind de nieuwe van POD ook wel gaaf) limp b. linking p. en rammstein ZUIGEN. en vooral dat rap gedoe

Noctiis
4 januari 2002, 11:42
oja, punk :smile: Millencolin is wel leuk

Shinoda-girl
4 januari 2002, 13:40
Joepieeeee (bijna) iedereen vind Rammstein slecht zo blijven er meer concertkaartjes voor mij over hahahaha.
Ik vind die van POD ook goed die clip is ook wel grappig. Het is wel zo dat ECHTE muziek niet zo veel meer te vinden is. Meestal is het de syntedinges(weet niet precies hoe je dat schrijft) dei de muziek maakt.

DeLirium
5 januari 2002, 20:20
Wat mij opvalt is dat veel mensen die ook van trance houden ook Linkin Park hoog in hun lijstje hebben staan. Wat is er toch met die lui aan de hand?

Dila
5 januari 2002, 21:11
Op 2002-01-04 12:40, schreef Shinoda-girl:
Joepieeeee (bijna) iedereen vind Rammstein slecht zo blijven er meer concertkaartjes voor mij over hahahaha.
Ik vind die van POD ook goed die clip is ook wel grappig. Het is wel zo dat ECHTE muziek niet zo veel meer te vinden is. Meestal is het de syntedinges(weet niet precies hoe je dat schrijft) dei de muziek maakt.


daar heb je zeker wel gelijk in...

Ibanez
6 januari 2002, 14:31
Ramsteinn vind ik echt niks met dat debiele duitse gegrunt. P.O.D. is vet maar jammer dat ze nu ook weer commercieel worden. En limpbizkit zuigt, en linkin park is meer een metal boyband maar ze hebben nog wel een paar leuke nummers. Dit is mijn mening. grtz ibanez

Ibanez
6 januari 2002, 14:35
Op 2001-12-19 18:32, schreef Shinoda-girl:
Hey people ik kies voor Linkin Park!!
Limp Bizkit is uit......
Typisch een top-40 persoon. Ze gaan alleen mee met wat in en uit is en luisteren helemaal niet naar de muziek. Ze vinden bijv alleen maar een band leuk omdat de gitarist zo knap is. grtz Ibanez

Noctiis
6 januari 2002, 15:20
hehehe :grin:

Shinoda-girl
6 januari 2002, 19:14
Ik een top40 persoon?
Wel veel lef om dat te zeggen terwijl je mij helemaal niet kent....

Pee
6 januari 2002, 19:33
ik luister NIET naar blink 182, linkin park of limp bizkit.
bijna iedereen luistert daarnaar (allez, van mijn school toch)

Dila
6 januari 2002, 21:35
Op 2002-01-06 18:14, schreef Shinoda-girl:
Ik een top40 persoon?
Wel veel lef om dat te zeggen terwijl je mij helemaal niet kent....



had je maar niet moeten zeggen 'limp bizkit is uit...' en van die knappe gitarist had ie gewoon gelijk in :wink:

Yorrit
6 januari 2002, 23:15
Maar, Limb Bizkit is toch wel een beetje ten einde, wes borland is weg, en die maakte een nog een beetje de moeite waard &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">
daarom is er nu: BigDumbFace!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yorrit op 2002-01-06 22:16 ]</font>

Kitaarhiero
7 januari 2002, 10:16
idd

ff over LP, Ik vind die gozers echt zielig/lelijk... en het zijn echt zielige nummers, makkelijk bedacht etc.... een jaar geleden had ik een liedje geschreven voor m'n eerste band samen met de zanger, echt het slechtste wat ik ooit heb geschreven... en nu heeft Linkin'park een soortgelijk nummer (shut up schreeuwen)...

Ditmar
7 januari 2002, 15:41
Op 2002-01-06 13:35, schreef Ibanez:
Ze vinden bijv alleen maar een band leuk omdat de gitarist zo knap is.

Daar heb ik helemaal geen problemen mee; mijn band gaat doorbreken !!!!!!

Dila
7 januari 2002, 16:25
haha ben jij zo knap dan??? hebbie foto? ik wil ff keuren :razz: staat er geen vootoo op die site van je band?

Shinoda-girl
8 januari 2002, 17:29
He vrouwen/meisjes willen ook wel wat aantrekkelijks op het poduim zien. haha
En dat van die foto dat wil ik ook wel eens zien...:smile:

Dila
8 januari 2002, 18:20
nu je t zegt... k ben vooral fan van bands met aantrekkelijke zangers/gitaristen... nirvana, silverchair, muse, green lizard, kane, linkin park... :grin:

Yorrit
8 januari 2002, 22:50
nou, tis maar wat je aantrekkelijk noemt....:smile:

Dila
9 januari 2002, 19:06
:grin: ik vind ze gewoon leuk, kurt is een schatjuh

Ditmar
9 januari 2002, 22:09
Nou ja, als je die gozer van Green Lizard leuk vindt heb ik in elk geval een overeenkomstige eigenschap met hem: ik heb ook dreads.

...enne...

Met Kurt en Matt heb ik ook een overeenkomst: ik speel ook gitaar.

Maareh...nieuwe bandfoto's worden binnenkort gemaakt, ze zullen volgende week wel online staan.

(wie heeft er zin in een topic waar iedereen z'n foto moet posten ???)

Dila
9 januari 2002, 22:34
jaa leuk, ik ben benieuwd of je echt zo knap bent...

Kitaarhiero
10 januari 2002, 18:52
Hé dan kan ik jullie ook m'n Slash/Hendrix/the strokes/at the Drive-in Haircut tonen!

JV
10 januari 2002, 18:55
Op 2002-01-09 21:34, schreef Dila:
jaa leuk, ik ben benieuwd of je echt zo knap bent...


mijn kapsel ken je nog wel denk ik. kga het binnenkort (als te land ter zee en in de lucht komt) wel blauw verven. misschien dat ik later nog haaietanden laat zetten

Ditmar
11 januari 2002, 02:07
Op 2002-01-09 21:34, schreef Dila:
jaa leuk, ik ben benieuwd of je echt zo knap bent...


Ik ben onweerstaanbaar knap, helaas is niet iedereen het er mee eens :sad: :sad: :sad: :sad:

(ik schijn wel hele charmante ogen te hebben als ik dronken ben)

Yorrit
11 januari 2002, 13:41
ja dan zitten ze dicht zeker :smile:

Noctiis
11 januari 2002, 16:55
mijn foto heef iedereen toch inmiddels al wel gezien? Zo niet, dan surf naar http://cu2.nl/noctiis
of naar http://fangor.darkgod.net

Dila
12 januari 2002, 00:02
mijn vootoos kan je bekijken op http://hop.to/mongoolonline bij dat feestverslag k was wel n beetje dronken toen...

White Rabbit
14 januari 2002, 23:44
Ik vind het positief dat de die-hard trancecrap fans (oftewel mensen zonder enige eigen smaak)naar tmf kijken en dan iets van linkinpark zien, of zoiets dergelijks stomzinnig geragg. Maar het maakt de muziek natuurlijk niet goed... verre van dat...
En moeilijk is het ook niet hoor: men neemt een gitaar. stemt hem voor een-vinger-gebruik. vervolgens schuif je je vinger netzolang totdat het een beetje klinkt (toonladders?, huh?) en klaar.
Ohja, moet nog een of andere stoere tekst hebben en een zanger met een rauwe stem(zoiets als de verschrikkelijke creed en nickelback enzo, argghh) en iets nieuws verzinnen (jaahhh, lampjes in je basgitaar)
&lt;zucht>

Kitaarhiero
15 januari 2002, 10:54
helemaal mee eens...

jaccoos
15 januari 2002, 17:48
Hup Kees

Shinoda-girl
16 januari 2002, 20:39
Voor een 'leuke' foto van mij moet je naar hop.to/mongoolonline en naar collumns van vele mongolen gaan en op kinky punky fish klikken. That's me! haha en die foto's van het feest......ik sta niet met die gozer te zoenen ofzo. Net weer op een lekker moment geflitst he DIEL?!

Dila
16 januari 2002, 20:52
hahahaha nou ja wees blij dat het joost was en niet een of andere kneus

Kitaarhiero
16 januari 2002, 21:19
Maar mogen we nu concluderen dat "In" en "Uit" "Fout" zijn en beide bands op het laatste woord slaan?

Dila
16 januari 2002, 21:36
goed

Shinoda-girl
17 januari 2002, 09:09
Ok we weten nu dus wel dat jullie het niet zulke goede bands vinden and you're right!
Alleen kan ik het echt niet helpen dat ik voor Rammstein ga. Maar...... Korn,Iron Maiden P.O.D en Systen of a Down rocken ook lekker.

Dila
17 januari 2002, 09:35
p.o.d. is idd ook vet goed

Kitaarhiero
17 januari 2002, 11:10
Rammstein vind ik ook erg goed... brengt weer wat leven in de heavy metal, het is bijna alleen maar 1vinger akkoorden of van de ouwe manne uit de jaren 70 (sabbath, Motörhead, maiden). die ouwe mannen zijn trouwens nog steeds erg goed.

Yorrit
17 januari 2002, 15:47
de ouwe mannen zijn een beetje seniel aan het worden (zie Ozzy :smile:)

Dila
17 januari 2002, 18:16
ozzy is vet cool

Kitaarhiero
17 januari 2002, 20:42
Met die nieuwe single is hij echter wel weer z'n imago op een hele vage manier aan het ontkrachten.
dat noem ik wel seniel.
ze kinderen hebben zeker geklaagd dat ze op school allemaal kruisen naar ze maken en brandstapels klaar zetten en waterproefen willen doen.

Dila
17 januari 2002, 20:48
hahahaha

Shinoda-girl
17 januari 2002, 21:34
Jaja de ouwe mannen raggen toch nog maar steeds op hun gitaartje. Jong geleerd is oud gedaan :razz:

Gibsy15
12 augustus 2002, 10:26
Linkin park natuurluk :smile:

Dila&Kitaar
12 augustus 2002, 12:56
tsktsk!

Gibsy15 moet maar even het forum lezen en heel veel lullige antwoorden verwachten :razz:

Thomasvv
19 augustus 2002, 02:43
Geen van beiden.. mag dat ook? Maar als ik dan moet kiezen.. Bizkit.. want die hadden een kewle gitarist...

En de bassist heeft lampies in zn fretboard

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thomasvv op 2002-08-19 01:43 ]</font>

Fluffy
19 augustus 2002, 02:48
die kun je er zo in laten bouwen :smile:

Thomasvv
19 augustus 2002, 02:49
Maaktnie uit :smile:

Fluffy
19 augustus 2002, 02:58
maar alle2 band zuigen :grin:

Thomasvv
19 augustus 2002, 02:59
Jah.. maar je moest kiézen.. dus moet je een hoger dan de andere doen... bovendien.. aan limb bizkit heb ik nog een paar leuke herinneringen die niemand verder iets aangaan..

Fluffy
19 augustus 2002, 03:04
uhmmm...... als ik toch maar moet kiezen doe mij maar linkin park.
Aleen omdat 1 step closer zo cool is en het best klinkende nummer van mijn band is :smile:

Thomasvv
19 augustus 2002, 03:06
Hmm.. dat mag... maar ja... dus en nou toch

depterra
19 augustus 2002, 12:44
ik vind het raar dat jullie wel over millencollin enzo bezig zijn maar nooit over andere punk: dead kennedy's,the exploited,funerlal dress,...

Addixx_
19 augustus 2002, 15:11
Op 2001-12-22 12:44, schreef gangsta:
linkin park = beter . (maar nog steeds beide K*T)


Limp bizkit is volgens mij minder beperkt...
maarjah :razz: 't zijn beide shitbands!

Yorrit
19 augustus 2002, 17:54
Op 2002-08-19 11:44, schreef depterra:
ik vind het raar dat jullie wel over millencollin enzo bezig zijn maar nooit over andere punk: dead kennedy's,the exploited,funerlal dress,...


ja dat weet ik ook niet. de mensen hier weten waarschijnlijk niet wat echt punk is :razz:

Kitaarhiero
19 augustus 2002, 18:13
Op 2002-08-19 11:44, schreef depterra:
ik vind het raar dat jullie wel over millencollin enzo bezig zijn maar nooit over andere punk: dead kennedy's,the exploited,funerlal dress,...


Ze zijn niet zo heel erg bekend. en lopen net iets minder in de kijker dan bands als millencolin en NOFX.