PDA

View Full Version : Website voor basis opname info



feroxd
14 april 2009, 17:46
Ik heb ff een website gemaakt met info over de basis van het opnemen. Gesneden koek voor de meesten onder jullie waarschijnlijk, maar misschien voor de beginners toch wel aangenaam. Neem ff een kijkje zou ik zeggen!

www.zelfmuziekopnemen.nl

Succes!

DarkFire
13 mei 2009, 11:09
Zeer handige site, mooi gedaan! Was juist op zoek naar een site als deze met echt de basis van het opnemen. Bedankt! :cheerup:

ExplorerNut
13 mei 2009, 19:25
Maar toch... ik ben minder enthausiast.
Waar ik mij het meest aan irriteer is doordat ik door de reclame de tekst niet kan lezen :mad: Voor mij al een reden om niet meer terug te komen. Een bannertje ok, maar 3 of 4 per pagina en op ongelukkige plaatsen, ik pas.

Ik ben net begonnen met een beetje opnemen via de PC en daar zit ik best mee te k*tten dus ik zoek heel veel op fora en Google. Hier zou jouw site uitkomst moeten bieden! Ervaringen delen (daar heb je gelukkig ook een forum voor), installatie procedures van hardware en programma's. Niet per pagina een onopgemaakt tekstje (tussenkopjes vet maken ;)).

Sorry dat het mischien wat negatief is, maar als beginner heb je (lees: ik) meer info nodig dan dit.

dennis_rhcp
13 mei 2009, 20:14
Mooie site,

heel informatief, en duidelijk!
heel profesioneel ook,


complimenten!:ok:

Farether
13 mei 2009, 22:06
Ziet er goed uit,
overzichtelijk en duidelijke informatie!

Mukkez
24 mei 2009, 10:24
Supersite, heeft me aardig geholpen. :ok: