PDA

View Full Version : JIM GERRITSEN GEZOCHT



gerrekat
20 maart 2003, 19:57
hallo allemaal ik sta momenteel in contact met DEAN zelinsky de oprichter van DEAN gitaren, ik had nl. een vraag over de dean explorer die ik laatst gekocht heb.

Tot mijn verbazin reageerde hij prompt.
Na het bedrijf in 1985 verkocht te hebben is hij in 2002 door de huidige eigenaar van DEAN weer teruggehaald.

DEAN vertelde me dat hij destijds in de beginjaren zaken deed met ene Jim Gerritsen, hij heeft toen een heel aantal mooie DEANS geimpotreerd en hier verkocht.

Hij vroeg me te kijken of ik hem kon opsporen en kijken of deze man nog in gitaren handelt.

In idere geval zou hij graag kontakt hebben met deze Jim.

heeft iemadn enig idee wie deze man is en waar hij te bereiken is?

FNaRK
20 maart 2003, 20:17
hmmm,
ik zit te denken aan de muziekhandel Gerritsen die ooit in Den Haag heeft gezeten. Die zaak is een jaar of 10 (?) geleden opgedoekt. Ik weet nog dat hij een behoorlijk aantal "puntige" gitaren had hangen.
Weet niet of je er wat aan hebt, als het wel zo is mag je je dankbaarheid betuigen in de vorm van een mooie puntige Dean (je hebt er toch genoeg :lol: )

FNaRK
20 maart 2003, 20:19
Oh ja, bedenk net dat Gerritsen ook de leverancier was van de beroemde Gerinez gitaren :lol:
stukken brandhout, nieuw voor fl. 200,-

gerrekat
20 maart 2003, 20:27
Thanx dat is een lead, Den haag, ik zal eens aan DEAN vragen of het idd Den Haag betrof.

Zou goed kunnen, zou leuk zijn als ik hem te pakken krijg!

OOOOHHHH nee, die gaan nooit de deur meer uit, zou nog eerder mijn GIBSON V weggeven.

Ik zoek er steeds meer het si een verslaving, ik zoek tergend naar een oude ML pre 1981, maar ja nog nooit een gezien hier.

maar ze moeten wel ergens zijn, want DEAN heeft ze destijds verkocht hier.

Die kerel van Dijkman vertelde em toen ook dat hij ze destijds vrkocht en dat ze toen al 4000 4500 piek kostten, kan je nagaan dat is vandaag de dag nog veel geld!

moretel
20 maart 2003, 20:42
Voor Gerritsen stond ik altijd te kwijlen :grin:
Wat je ook kan proberen te vragen bij Ronald Suiker, zat vroeger op de vaillantlaan in Den Haag en nu op de Waldeck Pyrmontkade 89,
is al een oud gediende maar volgens mij kent iedereen elkaar, bij Feedback zie je gasten rondlopen die vroeger bij Servaas hebben gewerkt.

gerrekat
20 maart 2003, 20:46
Oh dus ik heb te maken met de goede gerritsen!

Hij had de DEANS vroeger? gaaf ik ga er achteraan!

srv-man
20 maart 2003, 22:55
Ik heb er nog even een oude MM uit 1984 bijgepakt, hierin stond een test van de Dean Elite (Dean Zelinsky was toen pas 23 jaar!) en een mooie advertentie van Muziek Gerritsen, Jan Hendrikstraat 50-60 in Den Haag waarin hij BC Rich en Dean promootte. Zal dus inderdaad wel de goede Gerritsen zijn.

gerrekat
21 maart 2003, 07:54
dank jullie wel voor de reacties, zou tof zijn als het lukt.
Misschien is DEAN wel op zoek naar een betrouwbare Dealer voor zijn USA modellen.

Nu staat feedback op de lijst voor DEAN dealer in NL.
Maara die voeren alleen de verschrikkelijke low end modellen, en bovendien is de service daar niet echt geweldig.

Ik loop al maanden te stoken dat we hier een DEAN USA dealer nodig hebben, bij voorkeur een zaak met een goed reputatie wat kleiner misschien.

Nu kost het me iedere keer een godsvermogen om er een hier te krijgen, en bij musik produktiv in Duitsland zijn ze duurder dan importeren uit de US (2500 EURO).

Tof dat je nog zo'n oude music maker hebt, HAHAHAHAH, een Elite die worden niet meer egmaakt, de caddy wel, dat is het high end model van de elite, zupermooi zijn die ja.