PDA

View Full Version : Gringo steld zich voor



Gringo
13 april 2009, 14:45
Heb al gans m'n leven eigenlijk bewondering gehad voor de gitaar en zeker de spelers. Ben nu een paar maand bezig , was eerst begonnen met een gewone spaanse gitaar te kopen , een Jason c- 100 , ik wilde leren flamenco gitaar enzo spelen , maar dit was beetje te hoog gegrepen , dan heb ik me zo een starterspakket gekocht voor elektrisch te gaan spelen , dit was al meer m'n meug , maar na een tijd was ik die setup kotsbeu , was een washburn x20 + Randal versterke van 12 rms (transistor)
Een kat kon nog mooier screamen dan deze , deze set dan verkocht, Nu heb ik me 2 weken geleden een Fender Squier deluxe strat gekocht met 3 Ducan designed PU's , en een Marschall Valvestate V80 , en ben ik gitaarlessen beginnen volgen , genre POP / Rock / Blues. en ik moet zeggen dat op dreef ben nu , Oefen toch een 2 uur per dag via een werkschema opgesteld door m'n leraar.

Favoriete gitaristen : voor mij de nummer één toch nog altijd Jimmy Hendrix !! :soul: en verder nog , Satch , Slash , Garry Moore , Steve Vai , Paco di Lutia , Hammet , Roy Buchannon , .....enz...:ok:

:grouphug:

Groeten Gringo: :noob::gitarist:

ieme
13 april 2009, 18:13
hoi, stelt is met een t...

Squier02
13 april 2009, 18:38
hoi, stelt is met een t...

Geen hoofdletters aan het begin van een zin?

Welkom op het forum! Leuke voorbeelden ook. :hippie:

Pais
13 april 2009, 19:33
Maar Paco de Lucía is dan weer niet met een t ;)

Welkom op het forum overigens! En flamenco is helemaal niet tehoog gegrepen hoor, flamenco is gewoon tha bomb :noob:

Guitar GoD
13 april 2009, 19:50
welkom hier !:cheerup: