PDA

View Full Version : Band/Bandleden gezocht, Omg. Den Haag



NeeraDJ
20 maart 2003, 17:37
Ik ben een lead gitarist en zanger van 15. Ik speel hevige solos en je kan mijn sound vinden in bands als Megadeth, Metallica, Iron Maiden etc. etc. Heb jij een band die een zanger, gitarist of beiden wel kan gebruiken en oefenen jullie in Den Haag, dan moeten jullie mij hebben! Bassisten, drummers en eventueel gitaristen en zangers mogen zich ook aanmelden, dan starten we een band op. Oefenruimtes zouden ook handig zijn, maar ik zou er ook één kunnen regelen.
PS: Mijn gitaren zijn: Gibson Les Paul Deluxe 1976 (Goldtop) en een Fender Stratocaster '60 (Sunburst). Ik scheur op mijn Marshall MG30.
Het liefst mensen tussen de 13 en 19!

HIMrazorblade
27 maart 2003, 18:22
Hey wij zoeken jou.
Ik ben een band aan het oprichten en bestaat al uit bassist(ik)(18), 2 gitaristen en drummer. 1 van de gitaristen doe ik dan weg, want die woont toch in katwijk en de rest woont in leiden/den haag.
We willen rock gaan spelen.(HIM, Placebo, Deftones, Silverchair, Metallica, etc. tmaakt niet zo veel uit wat..)

je kunt mailen naar philiphannaart@hotmail.com

HIMrazorblade
27 maart 2003, 18:24
ohja we zijn 17,17 en 18 kwa leeftijd.

NeeraDJ
27 maart 2003, 19:58
Lijkt me cool. Kheb je toegevoegd op MSN, dus ik zie je in ieder geval daar. Zeg maar waar ik heen moet (het is tog wel Den Haag?). Moet ik trouwens ook zingen? Als dat het geval is dan zou ik de twee andere gitaristen toch wel willen horen. De tweede zou bijv. in kunnen vallen wanneer ik hoge noten zing, das namelijk erg moeilijk om tegelijkertijd gitaar te spelen en zo te zingen. Als hij meevalt dan is die waarschijnlijk echt overbodig, zolang je de solos en interludez maar voor mij laat!
Hey ik hoor het wel.

NeeraDJ
7 april 2003, 15:29
Mensen, die gozer daarboven reageert niet! Dus ik zoek nog steeds mensen, of bied mezelf aan.

Dux
11 april 2003, 14:59
volgens mij ben je echt een solist aangezien je nogal ego-tripperig overkomt :smile:

NeeraDJ
29 april 2003, 15:39
Sorry for being thoughtful...Ik probeer niet op te scheppen ofzo, maar gewoon iets bieden wat ik kan bieden.

PS: Ik heb een nieuwe gitaar: Gibson Flying V USA Designer 1987 met een EMG 81 in de brug, dus ik heb nu een keiharde sound!

Een vriend van mij vult nu de bas, maar drummers en gitaristen zijn nog steeds gewild!

NeeraDJ
29 april 2003, 15:42
De rest van de muzikanten trouwens ook!

Ik bied mezelf of ons beiden nog steeds aan voor een strakke band, en anders houden wij 2 onze band op andere dagen/uren!

nieuweband
6 mei 2003, 20:14
Welke leeftijd hebben jullie?!
Ik ben namelijk 14 en mijn drummer 13! en zoeken een bassist en gitaarist!

NeeraDJ
6 mei 2003, 22:14
Cool, ik ben 15 en de bassist wordt over een maandje 15. Als je MSN hebt voeg me dan ff toe. We zijn zeker geïnteresseerd!

NeeraDJ
11 mei 2003, 20:52
Vreemd genoeg, de afspraak met de gast hierboven gaat ook niet door. Dus drummers, gitaristen en andere muzikanten kunnen/mogen nog steeds reageren.

Justinschut
19 mei 2003, 20:57
Hey,

Ik speel electrisch gitaar, zoek nog een band omgeving Leiden. Ben grote fan van Metallica.

NeeraDJ
20 mei 2003, 14:13
Nou dan heb je vrij veel geluk, omdat ik van plan was onwijs veel Metallica te gaan spelen. Ik heb je site bekeken en je hebt een vrij mooie collectie moet ik zeggen. Dus als je MSN hebt voeg me dan toe aan je lijst en dan kunnen we kijken of dit gaat werken.

PS: Nog steeds muzikanten gevraagd!

Justinschut
20 mei 2003, 23:02
Hey, ik heb je toegevoegd bij MSN mijn MSN adres is: JPD_S@hotmail.com, dat je het ff weet. Heb je ook al een oefenruimte ?

Dont
22 mei 2003, 21:01
Hi
ik ben 13 en zoek ook noch en band.
Ik speel Keyboard en sing.
Ik woón ook in Den haag en bin heel intereserd
CU

NeeraDJ
22 mei 2003, 21:44
K, je kan natuurlijk altijd auditie komen doen, ik speel zelf ook piano en weet dus waar ik op moet letten. Je kan me toevoegen op MSN als je dat hebt: morbidneer@msn.com


Mensen kunnen zich nog steeds aanmelden (alle muzikanten)!

NeeraDJ
8 juni 2003, 20:55
Weer een onbeantwoorde reactie.

Die beginnende bassist is vertrokken, omdat hij geen auditie wilde doen bij de andere bandleden, ach ja dat bewijst denk ik hoe goed hij eigenlijk was. Je kan dus bij ons komen bassen in Den haag. Bassisten met Jazz-basses of Ibanez, Fender (Precision), Fernandes zijn ook zeker welkom.

Let op!: Dit is geen beginnersbandje, ik kan beginners wel verder helpen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar wat betere bassisten. We hebben in ieder geval snel een bassist nodig!