PDA

View Full Version : Nevermore - Narcosynthesis cover



Megadeth22
12 april 2009, 19:10
http://www.youtube.com/watch?v=j2z3OYo2bJc

Geen eerste en geen "main" solo, die zijn te fucking snel. :dontgeti:
Gaaf lied, dat wel :rockon:

Bloodline
13 april 2009, 00:11
Tof filmpje!
Maar wat heb je een vreemde picking techniek ?
Heb je verder geen last mee ?
het komt meer uit je arm dan je pols merk ik, als het uit je pols komt heb je minder inspanning.

Mendel

Megadeth22
13 april 2009, 00:14
Tof filmpje!
Maar wat heb je een vreemde picking techniek ?
Heb je verder geen last mee ?
het komt meer uit je arm dan je pols merk ik, als het uit je pols komt heb je minder inspanning.

Mendel
Ik houd sinds ik met bassen had geprobeerd te tappen mijn plectrum vast met mijn duim en middelvinger. :dontgeti: (vingertoppen naar de klote)
Klopt geen hol van maarja. Ik kan ook gewoon met duim en wijsvinger, zoals het hoort, maar dit speelt nu fijner.
edit: Heb eens andere filmpjes gekeken, en ja het ziet er niet uit :seriousf:

glennshred
13 april 2009, 00:28
Geef die 7 string aan mij, ik wil ze, ik smacht naar ze..

Stuur ze maar naar men adres, je krijgt ze dan wel terug binnen het jaar.

By the way.. knap gespeeld, knappe sound, mooi filmpje en voor de
rest.

dvgvm
glenn :)

Megadeth22
13 april 2009, 09:13
Geef die 7 string aan mij, ik wil ze, ik smacht naar ze..

Stuur ze maar naar men adres, je krijgt ze dan wel terug binnen het jaar.

By the way.. knap gespeeld, knappe sound, mooi filmpje en voor de
rest.

dvgvm
glenn :)
Het is een beest, niet normaal veel laag erin. Ik wil zo graag een keer mijn versterker helemaal open gooien, heel het huis gaat echt trillen dan :crazyhappy:

en thanks :grouphug:

Dark_Tranquillity
16 april 2009, 18:58
Wat een verschrikkelijke sound. Gebruik je A of B standaard?

Het nummer is verder wel netjes gespeeld, picking ziet er vreemd uit, maar het werk, niet? ;)

Megadeth22
16 april 2009, 19:08
Wat een verschrikkelijke sound. Gebruik je A of B standaard?

Het nummer is verder wel netjes gespeeld, picking ziet er vreemd uit, maar het werk, niet? ;)
Ik vind de sound nogeeneens zo slecht :dontgeti: Hm komt waarschijnlijk door de pickups. Die pikken zoveel op, zelfs als ik snel alternate pick op de lagere snaren hoor je de plectrum. De akkoorden klinken in ieder geval wel beter dan het enkele-snaar-raggen

Anyhoo ik gebruik B standaard halve stap omlaag. A# ofzo?

Dark_Tranquillity
20 april 2009, 19:10
Het klinkt een beetje te overdreven zwaar. Net niet goed. Misschien dat het in B een stukje natuurlijker klinkt?

Megadeth22
20 april 2009, 19:24
Het klinkt een beetje te overdreven zwaar. Net niet goed. Misschien dat het in B een stukje natuurlijker klinkt?
Dat zware is echt de gitaar. Ik heb het schakelaartje (ben naam kwijt) helemaal op de brug pickup gezet, meer treble. Achja

Dark_Tranquillity
20 april 2009, 19:50
Hmm, het is niet mijn smaak, te modern. Je strat (geloof ik nog een cheapo ook?) klinkt daarintegen in de meeste filmpjes wel super!

Megadeth22
20 april 2009, 20:44
Hmm, het is niet mijn smaak, te modern. Je strat (geloof ik nog een cheapo ook?) klinkt daarintegen in de meeste filmpjes wel super!
Strat is een Squire :strat:

Danku! :D

Bloodline
21 april 2009, 09:47
Het is toch een schecter blackjack ?

Megadeth22
21 april 2009, 18:04
Het is toch een schecter blackjack ?
Hij had over m'n andere filmpjes, en daar speel ik 95% van de gevallen op mijn squire strat. :strat: