PDA

View Full Version : Peppers in ahoy'



jaspertomas
20 maart 2003, 17:35
heej mensen, ik was gister naar de Red Hot Chilipeppers geweest. Damn, echt vet. Ik stond vooraan, recht voor Flea. 't was echt mooi om hem te zien spelen van dichtbij.
Ik stond daar met nog twee mensen 'get up and jump' te schreeuwen, en toen gingen ze het nog spelen ook! het was dan wel een ingekorte versie van 1 minuut :grin: , maar toch netjes dat ze op ons reageerden.
Goed, ik wou deze ervaring even met jullie delen, ga maar weer Hartkes aanbidden en beginners afzeiken :grin:
Jasper

KCT
20 maart 2003, 18:17
He Jasper! Ik was ook gister samen met mijn zusje naar de RHCP geweest. Helaas zaten we op de tweede ring :sad:, maar desalniettemin hadden we toch een goed beeld wat er allemaal op 't podium afspeelt. Blij dat ze een goed deel van hun gehele repertoire speelden, en niet alleen maar van hun laatste CD.

Ik zal niet teveel verklappen voor de rest... maar hebben jullie dat ontzettend mooie intro gehoord, vlak voor 'Californication'? Echt mooi... hopelijk heeft een muziekzender dat opgenomen, zodat het nog een keer afgespeeld kan worden.

emielow
20 maart 2003, 19:17
get up and jump!

ik heb jullie horen schreeuwen! en ik heb zelfs nog meegeschreeuwd! ik stond nl. tegen het hek aan RECHT VOOR FLEA !! vet koel! en ik heb net als vorig jaar WEER een drumstok gevangen!! en een setlist gekregen! en een plectrum van flea gevangen!!! de oogst was dus groots! viel me wel op dat ie veel nrs met plectrum speelde, veel nieuwe nummers inderdaad

setlist (de originele die op het podium geplakt zat ligt hier voor me, door anthony kiedis geschreven :wink: )

bye the way
scar tissue
around the world
zephyr song
suck my kiss (coole intro)
this is the place
parallel universe
otherside
purple stain
don't forget me
right on time
soul to queeze
warm tape
can't stop
califorication
give it away

toegift:
under the bridge
me and my friends

mooi feestje dus!

jaspertomas
20 maart 2003, 20:58
Daartussen dus nog 'get up and jump' :grin:
Trouwens, dan hebben we toch nog soort van een meeting gehad :smile:

bassopotmus
20 maart 2003, 22:02
Dude, heb je een scanner, ik wild ie setlist eens zien.
Als je wilt natuurlijk, goed recht om voor jezelf te houden...

emielow
21 maart 2003, 11:45
kheb helaas geen scanner, maar tis geschreven in anthony kiedis stijl... dwz met utzelfde lettertypje alsje op blood sugar sex magik ziet

bassopotmus
21 maart 2003, 13:48
jah owkee, no prob leek me leuk om te zien..have fun with it!

basswasp
21 maart 2003, 13:57
Cool dat er lui vooraan hebben gestaan :grin:
Wilde ik eigenlijk ook, maar m'n vader vond 't onzin en dacht dat zitten veel leuker was :S Ik zat dus 1e ring helemaal achteraan, maar toch een leuke avond gehad :smile:

stephen
22 maart 2003, 00:13
Ik heb de peppers in antwerpen gezien, helemaal vooraan in de pit gestaan.. 5 meter van flea verwijderd.. Hoe vetter kan het nog.. :smile:

Wat me inderdaad ook opviel is dat ie meer zijn plectrums gebruikt dan normaal : - (

Z
22 maart 2003, 20:34
Ik was op 20 maart naar de Peppers
was vet strak:)

ik herinner me deze nummers:(let niet op de volgorde en ik kan nummers vergeten zijn)

bye the way
scar tissue
around the world
zephyr song
parallel universe
See Emily Play (John Frusciante)
otherside
Havana Affair
Warm Tape
Throw away your television
don't forget me
If you have to ask (yeah:D)
right on time
I Could Have Lied
can't stop
Venice Queen
give it away

toegift:

drumsolo van Chad (waarin Flea op z'n handen ging lopen)

under the bridge
Fire



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Z op 2003-03-22 20:45 ]</font>

basswasp
22 maart 2003, 22:05
Cool!

Frooshontay
24 maart 2003, 19:28
Eej mensen, ik ben donderdag naar RHCP geweest, kzat ook op de tweede ring maar kon het goed zien:D, maar Z,ik kan mij niet herinneren dat ze Warm Tape hebben gespeeld...nouja...zal wel aan mij liggen

ciao

emielow
25 maart 2003, 13:21
kutzooi! 20maart dus veel koeler nummers! gvd, if you have to ask, fire....

kheb 19 maart zon beetje na elke nummer fire geschreeuwd (voor degenen die dat gehoord hebben, dat was ik dus...) maar ze speelden het dus pas 20 maart

AntY
25 maart 2003, 13:23
let me staaaaand next to your fire....
get on with it babeee!

of is dat een andere fire?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: AntY op 2003-03-25 13:23 ]</font>

LShogun
25 maart 2003, 14:54
ik wil even zeggen dat ik er ook ben geweest en dat het fet gaaf was en alleen jammer dat ik een zitplaats had

Z
25 maart 2003, 17:59
Op 2003-03-24 19:28, schreef Frooshontay:
Eej mensen, ik ben donderdag naar RHCP geweest, kzat ook op de tweede ring maar kon het goed zien:D, maar Z,ik kan mij niet herinneren dat ze Warm Tape hebben gespeeld...nouja...zal wel aan mij liggen

ciao

Jah volgens mij hebben ze die ook nie gespeeld maar ben ik in de war met Universally Speaking..die hadden ze geloof ik wel gespeeld

emielow
25 maart 2003, 22:06
warm tape hebbe ze zeker gespeeld, kstond dr 5 meter van af :wink: flea speeltum met n plectrum

bassopotmus
26 maart 2003, 12:13
Die FLea vind ik tegenwoordig live echt minder worden..minder energiek, plectrums..geen ruige slapnummers meer..jammer.

Natuurlijk krijg nu rete veel commetaar, maar ik ben zelf een van de grootste fans, en ik zie zelf in dat ze live aan sterven zijn..nog een album geef ik ze

Z
26 maart 2003, 15:58
Het wordt ook al een ouwe man;-)

emielow
27 maart 2003, 22:22
jonge, die lui zijn al tegen de 40 en al 20 jaar bezig. vinje ut gek? maar ik heb gehoord dat het volgende album weer een ouderwets funkrock album zal zijn, ik hoop het maar...

AntY
27 maart 2003, 23:10
ik vind by the way wel goed eigenlijk. nummer 4 is erg goed, en die nieuwste single ook, your life is not a review of zo :smile:

emielow
29 maart 2003, 21:35
cant stop

kvinde oude bende toch beter

Movo
7 april 2003, 23:07
wordt het nieuwe album weer als ouderwets?!?VET RELAXT DUDE! kwas ook bij het concert helaas nix gevangen (dan hadden ze ook minsten 25 meter ver weg moeten gooien maar goed)doet me deugd om te horen dat het nieuwe album weer lekker vol gaat zitten met funky SH*T :smile: