PDA

View Full Version : muzikantensites.....wat een zooitje



lifespan
12 april 2009, 18:28
Heb me maanden geleden aangemeld op "muzikanten in uw stad" en zoek nu bassist, probeer er een uit "stelt zich voor" te openen, maar krijg dan de vermelding "u heeft nog geen bandstatus"... ok, ik heb me toch enige maanden geleden aangemeld als band? Maar goed, gewoon de aanwijzingen volgen...EN DAAR KOM JE DUS GEEN ENE ZAK VERDER MEE!! halleluja, je belastingformulier invullen is absoluut een peuleschilletje vergeleken met hoe je dingen in moet vullen op die k.... site! Ik begrijp er helemaal niets meer van. En wat helemaal apart is is dat er bovenin allemaal dankbetuigingen verschijnen van allerlei mensen die het blijkbaar is gelukt op deze doolhofsite een band of bandleden te hebben gevonden MAAR HOE KAN DAT NJOU ALS ER NERGENS EEN LINK IS OM TE MAILEN OID??
Wellicht kan iemand me verder helpen, persoonlijk geef ik de moeite op om nog te proberen een bassist via die site te vinden, dus heb je tips hoe ik wél verder kom.....

Groet, Pep

Stefan. Ptzl
12 april 2009, 18:37
fiets ff langs de muziekschool..:seriousf:

YoJorisss
12 april 2009, 20:24
loop door de stad en deel flyers uit (a)

Squier02
12 april 2009, 23:06
Ga youtube af! :D

Bluze
12 april 2009, 23:30
Heb me maanden geleden aangemeld op "muzikanten in uw stad" en zoek nu bassist, probeer er een uit "stelt zich voor" te openen, maar krijg dan de vermelding "u heeft nog geen bandstatus"... ok, ik heb me toch enige maanden geleden aangemeld als band? Maar goed, gewoon de aanwijzingen volgen...EN DAAR KOM JE DUS GEEN ENE ZAK VERDER MEE!! halleluja, je belastingformulier invullen is absoluut een peuleschilletje vergeleken met hoe je dingen in moet vullen op die k.... site! Ik begrijp er helemaal niets meer van. En wat helemaal apart is is dat er bovenin allemaal dankbetuigingen verschijnen van allerlei mensen die het blijkbaar is gelukt op deze doolhofsite een band of bandleden te hebben gevonden MAAR HOE KAN DAT NJOU ALS ER NERGENS EEN LINK IS OM TE MAILEN OID??
Wellicht kan iemand me verder helpen, persoonlijk geef ik de moeite op om nog te proberen een bassist via die site te vinden, dus heb je tips hoe ik wél verder kom.....

Groet, Pep

http://www.funnyforumpics.com/forums/flame-insults/4/File0004312.JPG

snaarplukker
13 april 2009, 14:34
Je kan op dit forum een oproep plaatsen bij Muzikanten-Gezocht.;)

Liquid_Metal
14 april 2009, 10:37
Er zijn legio andere manieren, ook via internet.
muzikanteninjouwstad was vroeger een goede site. Tegenwoordig moet je betalen om contact te kunnen maken met andere muzikanten. Daardoor niet minder goed, maar wel een naaistreek. Vooral omdat ze dat van tevoren niet even aangeven (waardoor je er al tijden zoeken op hebt zitten).
Check www.muzikantenbank.nl en google op soortgelijke sites. Werkt iets minder overzichtelijk, maar is gratis en je komt er wel uit.

lifespan
25 april 2009, 21:42
Ik heb op alle andere muzikantenbanken avertenties geplaatst (en voor diegenen die al langer op dit forum rondzwerven óók op die site van Romy de Wit, en geloof me, zonder problemen!), heb intussen bassist. Maar.... we hebben de samenwerking met de zanger (zat er net een paar weken bij) opgezegd omdat die niet voldeed aan onze verwachting. Hij stond ingeschreven bij de band op MIJS, had dat ook bevestigd, echter nu hij uit de band is heeft hij keurig aan MIJS doorgegeven dat hij geen deel meer uitmaakt van de band (er wordt tenslotte van je verwacht dat je bandgegevens kloppen) krijg ik direct het volgende mailtje: ""Je hebt als bandadministrator je band geregistreerd. Hierbij heb je de e-mail-adressenvan je bandleden vermeld. Een bandlid heeft ons laten weten geen lid te zijn van je band.Let in het vervolg erop, dat je bandleden correct worden aangegeven."" Ongelooflijk wat een onkunde daar. En nu heb ik getracht al mijn info op die site te deleten, lukte niet, FAQ's geraadpleegd, gaf daar info over, maar ook dat werkt niet....zucht.....
Ach, misschien is het alleen maar een leeftijdkwestie en begrijp ik het dáárom niet....
Pep

ps mooi zelfportret, Bluze!