PDA

View Full Version : Wat is er beter dan een Kool & Elfring 2X12 V30?



vinni
12 april 2009, 10:23
Twee K&E's !!!!!:blast:

Jawel.....
Van de week eentje getest. Sinds kort is mijn hofleverancier Westerhaven Muziek dealer van K&E. De eerste die ze binnen kregen heb ik meegenomen.
Omdat ik het wel stoer vind staan om er twee te stapelen heb ik een tweede besteld en ook hoezen erbij.

Was al een tijdje in de markt voor nieuwe kasten.
Kandidaten waren PL, Portcity en K&E.

Portcity werd qua kosten gewoon te gek.....PL....tja...ongetwijfeld goed maar ach.....

De K&E's hang ik aan een Egnater/Rocktron TOL100. Die schijnt ook gebouwd te zijn voor V30's.....toch stiekum ook benieuwd naar de Gold's i.p.v. V30's.....misschien later als test. Maar ja, die prijs.

Vandeweek dus getest en dat klinkt wel lekker. De cones moeten nog wel loskomen en ik moet er wel aan wennen. Mijn oude zelfbouw kast die ik toch nog drie jaar gebruikt heb, heeft een schuine baffle. Achteraf geen wijs besluit. Het geluid blijft teveel in de kast. Daar heeft de K&E geen last van. Op de website van K&E staat dat zij geen kasten bouwen met een schuine baffle, wellicht om deze reden.

In mijn zelfbouwkast zitten Governors. Die ga ik zeker ook nog eens proberen in de K&E's. De Gov's doe ik zo-wie-zo niet weg.
Kom steeds meer tot de conclusie dat het best wel handig is wat zaken te bewaren.

Vinni

Les Paul R8
12 april 2009, 10:25
Gefeliciteerd! Goeie keuze. De K&E's met V30 zijn echt lekker. Al moet ik zeggen dat mijn 1x12 K&E met G12M20 ook wel heel fijn is ;)

vinni
12 april 2009, 10:30
Hee.....volgens mij klopt de forumtijd niet.
Zo vroeg was ik er echt niet bij.

Vinni

AART
12 april 2009, 10:58
Hee.....volgens mij klopt de forumtijd niet.
Zo vroeg was ik er echt niet bij.

Vinni

Dan moet je even de goede tjidszone selecteren in je profiel, bij mij staat er gewoon 10:23.

Gefeliciteerd met je cabs btw!

vinni
12 april 2009, 11:32
Aha!

Thanx.

Vinni